Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen veel na denken en anxiety

Blowen veel na denken en anxiety

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
V
VillainoftheyearLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo ik heb jullie advies ff nodig.
Het is me opgevallen sinds ik veel ben gaan blowen ik veel na denk over alles.
Ik rare gedachten krijg en anxiety heb alles overdenk ( overthinking ) en ik het idee heb dat iedereen naar mij kijkt of over mij praat en mij uitlacht.
ook vindt ik het moeite om in contact met mensen te komen.
Maar ik negeerde het altijd het viel me op
Ik probeerde het te negeren.
Nu ben ik dus een maand ongeveer gestopt en nu komen al die dingen die ik van het blowen had op me af keer 10 met depressieve gevoelens er bij en nog meer dingen
Sinds het stoppen zijn de rare gedachten heel erg geworden denk ik over alles na heb ik heel erg last van anxiety en nog meer en de quarantine helpt er ook niet echt bij.
Ik heb dit eerder mee gemaakt 2 jaar terug toen blowde ik heel veel en begon ik die dingen ook te krijgen toen had ik besloten om te stoppen de eerste 3/4 maanden waren echt een hel voor mij ik draaide helemaal door.
ik was in totaal een jaar gestopt daarna toch besloten om het weer te doen als ik het maar op afentoe hou.
Eerst rookte ik veel sterke wiet soorten bijna altijd sativa meestal altijd haze vooral amnesia of silver.
Toen ik weer ben begonnen ben ik altijd hasj gaan roken heb al 2 jaar geen wiet meer gerookt
Eerst dee ik het alleen 1 keer in de 2 weken of 1 keer in de maand en had er nog niet echt zo veel last van soms had ik ff 2/3 dagen na het blowen dat me gedachten ff te keer gingen maar meer niet.
Ik begon ook steeds sterkere hasj soorten te roken en altijd van die sativa soorten met 35% THC meestal van de boerenjongens
En ik begon langzamerhand toch steeds vaker te blowen tot bijna elke dag en toen begonnen die effecten steeds meer op te treden van over alles heel erg na denken rare gedachtens overdenken anxiety het gevoel hebben dat iedereen naar je kijkt of over je praat.
Maar toen ik besloot te stoppen voor een tijd begonnen al die dingen keer 10 te worden en wordt nu echt letterlijk gek van me zelf ik weet het allemaal niet meer.
Ook zit ik nu te denken kan ik nou niet tegen blowen? moet ik stoppen want dat wil ik ook weer niet het is wel chil om het ff in het weekend te doen maar in al die rare bij effecten heb ik ook geen zin in
Ook misschien om er bij te vermelden rookte ik het altijd met tabak ik rook geen normale sigaretten wel een ex roker.
Sinds ik gestopt ben heb ik de tabak er uit gegooid want begon pijn aan me keel en longen te krijgen en als ik weer wil/ga blowen wil ik alleen puur nu roken licht puur wiet jointje hasj pijpje bong of vaporizer etc

En bedankt voor iedereen die de tijd heeft genomen om deze lange text te lezen.
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan je herinneren of je dat veel nadenken over alles ook al deed voordat je begon met blowen?

Sterke sativa's hebben de neiging om stimulerend te werken. Als je wilt, probeer eens een indica, zoals Northern Lights, die zou juist kalmerend kunnen werken.

Misschien is het verstandig om een arts te raadplegen omdat het probleem al zo lang speelt.

Cannabis wordt steeds sterker, en de kwaliteit ervan is niet gewaarborgd door het HYPOCRIETE Nederlandse gedoogbeleid. LEGALIZE IT!!! :rage:
V
VillainoftheyearLid
01-01-2024, 00:00
#3
henkie2 zei:
Kan je herinneren of je dat veel nadenken over alles ook al deed voordat je begon met blowen?

Sterke sativa's hebben de neiging om stimulerend te werken. Als je wilt, probeer eens een indica, zoals Northern Lights, die zou juist kalmerend kunnen werken.

Misschien is het verstandig om een arts te raadplegen omdat het probleem al zo lang speelt.

Cannabis wordt steeds sterker, en de kwaliteit ervan is niet gewaarborgd door het HYPOCRIETE Nederlandse gedoogbeleid. LEGALIZE IT!!! :rage:
Klik om te vergroten...

Voordat ik begon met blowen had ik er volgens mij geen last van.

Ja het speelt al een lange tijd af idd hoewel in het jaar dat ik gestopt was ik er niet veel last van had moest wel ff bij komen de eerste 3 maanden waren een hel maar daarna ging het wel langzamerhand weer beter maar toen begon ik weer met blowen ik misde het blowen toch wel
ik krijg er altijd last van wanneer ik veel begin te blowen

En een indica dat rook ik echt zelder dat zal ik eens proberen hoewel raad je me aan om uberhoud nog te blowen? ik zelf wil niet helemaal stoppen voor altijd maar die bij effecten zijn ook niet chill vooral als ze keer 10 sterker optreden nadat je er mee stopt.
en raad je aan om zo een lichte indica in een licht puur jointje te roken? sinds ik geen tabak meer rook.


En ja dat is zeker waar cannabis wordt steeds sterker daarom blijf ik beter gewoon af van die sterkere soorten.

Wat kan ik beter roken wiet of hasj?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."