Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mij niet gezien, ben veel te jaloers aangelegd voor zoiets! Daarbij ook veel te trouw enzo. Ik zie amper andere kerels staan als ik een relatie heb."
"Doordat ik eerst onregelmatig moest werken had ik een ritme waarin ik om 3 uur ging slapen en om 10 uur wakker werd. Nu ga ik om half 10 naar bed, om half 12 slaap ik, en om half 7 ga ik eruit. Jeuh!"
"Flameon zei: Gelukkig heb ik weinig slaap nodig. Nog meer mensen van die geluksvogels? Klik om te vergroten... Dan heb ik je echt geluk ja. Ik ben echt verslaafd aan slapen en heb echt wel 8 uur nodig wil ik fit zijn en goed voor de dag komen. Maar vaak kom ik hier helaas niet aan, en slaap ik in het weekend 10 uur"
"Aalpoepert zei: Flameon zei: dat soort mannen Klik om te vergroten... Je bedoelt zwarte mannen? Klik om te vergroten... Nee want er stond al onder: het is dat hij zwart is. Dus dat lijkt me niet."
"Aalpoepert zei: Oh nu je het zegt. En ik had zijn bericht nog wel gemeld als zijnde racistisch.. Eigenlijk had ik dat bij funkyskunkyjunkie moeten doen Klik om te vergroten... Inderdaad! Jij boef!"
"Mirrorball zei: Wou is een moeilijk woord om te spellen Klik om te vergroten... Sterker nog; het bestaat niet eens Ik doe overigens niet aan blunders"
"Ik probeer altijd sowieso 1 stuk fruit per dag te nemen.. Soms pers ik 's ochtends wat lekkere sinaasappeltjes, of ik koop een pak grapefruitsap ofzo (wat vaak ook wel in 1 dag op is). Ben helaas allergisch voor veel lekkere soorten fruit.."
"Jeetje Extisi, stop anders ff met commentaar hebben ofzo. Als je Mindgamer een beetje kent weet je dat dit een averechts effect heeft. Hij is nou eenmaal zo. Ben je het er niet mee eens, dan lees je z'n berichten niet."
"Extisi zei: Daar ben ik dan weer niet mee eens. Het is gewoon zielig. Klik om te vergroten... En dat is nou precies de reactie die hij probeert uit te lokken. Ga hem voeren zou ik zeggen, en hij komt telkens bij je terug! Deze post had helemaal niets met jou te maken. Hij doet gewoon een poging tot grappig zijn. Laat hem lekker van z'n moment genieten in plaats van dat je over de zeik gaat. Dus ga je vooral niet schuilen achter dat iedereen de regels aan zijn laars lapt, want daar is in dit geval helemaal geen spraken van. Ander gevoel voor humor zullen we maar zeggen. Voel je vooral niet aangesproken."
"Ivo en Gemini"