Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-AcO-DMT + XTC

4-AcO-DMT + XTC

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
J
Justin vriezerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wauw wat een ervaring deskundigen ik kom net de hoek om kijken. Ik ga 13 juli naar een festival wat zouden jullie aanraden? Zou zelf wel wat meer designer drugs uit willen proberen. Waar haal je dit en is de werking hetzelfde?

Groetjes
V
VanTegenNaarLiefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi mede druggies!

De festivals beginnen weer! Na een 'seratonine' reset van 12 maanden kijk ik enorm uit naar de xtc (momenteel in lab).

Een paar vrienden van me gaan aan de 'waterdruppels'(PD.) ofwel 4-AcO-DMT.

"Bij 2 druppeltjes is dit het zelfde als mdma" - aldus vrienden.

Nu vind ik dat wat moeilijk te geloven. Immers set mdma de stemming voor jou door serotonine los te maken en heropname te blokkeren.

Mijn enige ervaring met psychidelica is 1p-lsd. Ik merk dat dit vooral je huidige gevoel versterkt.
Als je je dus niet helemaal lekker voelt zouden PD eerder negatief als positief werken lijkt mij.

Anyhow, ik heb nogsteeds interesse in een psygidelica icm mdma. Eerder heb ik 1p-pld met 6-apb geprobeerd. Ik moet zeggen dat de bodyload van de lsd erg overheersend was.

T was leuk, zeker! Maar niet zo leuk als xtc eerder op zich was.

Iemand ervaring met de combo PD en xtc toevallig? Ik ben benieuwd!


Ps. Ik heb vorig jaar te kort rekening gehouden met de 3 maanden herstel, daardoor was het effect van xtc sowieso al flink minder. Het is natuurlijk waarschijnlijk dat dit de ervaring icm lsd ook wel heeft verminderd
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#3
4-AcO-DMT vind ik nou niet bepaald energiek en te vergelijken met MDMA. Het heeft enkele entheogene eigenschappen die op MDMA lijken, maar daar houdt de vergelijking dan ook op. Het is eigenlijk gewoon synthetische psilocybine en heeft nagenoeg dezelfde werking als paddo's en truffels. Niet bepaald een partydrug voor de meeste mensen. Ik krijg er in ieder geval geen zin van om me onder mensen te begeven of gesprekken te voeren met wildvreemden. Het is eerder iets om stil aan de kant of ergens in de natuur van alle pracht om je heen te genieten of alleen samen met je partner thuis / vakantie of leuke rustige setting. Strakke, drukke mensen kunnen de trip nogal verstoren.

De combinatie van 4-AcO-DMT en MDMA heb ik nog nooit uitgeprobeerd, maar in gematigde doseringen lijkt me dit een soortgelijk effect als LSD en MDMA te geven.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hippie flip:

www.vice.com

How Mixing Mushrooms and MDMA Affects Your Body and Brain

"Shrooms and MDMA made me feel like it was OK to laugh, fuck like a banshee, and see the forest for the trees."
www.vice.com www.vice.com

Nooit zelf gebruikt.
De combinatie MDMA + LSD vond ik tegenvallen.
Het werd niet 'één geheel' maar ik voelde de effecten naast elkaar.
V
VanTegenNaarLiefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#5
Relmuis zei:
Hippie flip:

www.vice.com

How Mixing Mushrooms and MDMA Affects Your Body and Brain

"Shrooms and MDMA made me feel like it was OK to laugh, fuck like a banshee, and see the forest for the trees."
www.vice.com www.vice.com

Nooit zelf gebruikt.
De combinatie MDMA + LSD vond ik tegenvallen.
Het werd niet 'één geheel' maar ik voelde de effecten naast elkaar.
Klik om te vergroten...
Dit was mijn ervaring ook met die combo. Ik was erg erg enthousiast over gezien de magische trip reports van een 'candyflip'
V
VanTegenNaarLiefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#6
VJ_LSD72 zei:
4-AcO-DMT vind ik nou niet bepaald energiek en te vergelijken met MDMA. Het heeft enkele entheogene eigenschappen die op MDMA lijken, maar daar houdt de vergelijking dan ook op. Het is eigenlijk gewoon synthetische psilocybine en heeft nagenoeg dezelfde werking als paddo's en truffels. Niet bepaald een partydrug voor de meeste mensen. Ik krijg er in ieder geval geen zin van om me onder mensen te begeven of gesprekken te voeren met wildvreemden. Het is eerder iets om stil aan de kant of ergens in de natuur van alle pracht om je heen te genieten of alleen samen met je partner thuis / vakantie of leuke rustige setting. Strakke, drukke mensen kunnen de trip nogal verstoren.

De combinatie van 4-AcO-DMT en MDMA heb ik nog nooit uitgeprobeerd, maar in gematigde doseringen lijkt me dit een soortgelijk effect als LSD en MDMA te geven.
Klik om te vergroten...
Dit leek mij ook inderdaad. De bewuste gebruiker heeft ook ADHD en de benodigde medicijnen, ik denk dat dit de ervaring van 'paddo-druppels'waarschijnlijk beïnvloed...

Ik ben wel benieuwd om dit te proberen, maar ik denk dat ik komende festival lekker van de ecstasy geniet, en het festival daarop de druppels probeer. Een combi laat ik nog maar even achterwegen denk ik.
V
VanTegenNaarLiefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#7
Justin vriezer zei:
Wauw wat een ervaring deskundigen ik kom net de hoek om kijken. Ik ga 13 juli naar een festival wat zouden jullie aanraden? Zou zelf wel wat meer designer drugs uit willen proberen. Waar haal je dit en is de werking hetzelfde?

Groetjes
Klik om te vergroten...
Mdma/xtc. Wel laten testen en niet meer innemen als 1,5mg per kg-lichaamsgewicht.

Als je een rc (designerdrug) wilt gebruiken, Ik vermoed dat je dit wilt omdat je niet aan het echte spul kan komen, Dan 6-apb. Dit word ook wel mdma-light genoemd.

Ik heb t gebruikt, t is leuk, stabieler dan mdma, maar echt wel veel lichter kwa effect zelfs op hoge doseringen. Ook maakt 6 mij sneller misselijk en krijg ik nogal wat licht ontwikkeling in de darmen zeg maar....
Voor rc's zijn wij of tot geen richtlijnen. Ik stel voor te beginnen op 80mg en eventueel na 2 uur 20 er bij. Daarna niet meer bijnemen en accepteren als t effect niet voldoende is en na 3 maanden weer proberen.


Mijn advies: mdma/xtc

Laat het testen! en neem simpelweg niet meer meer dan de maximale gebruiks-hoeveelheid. Dan kan je ook niet overdosering omdat je meer wilt. (Dit was mijn fout)
Check ook even de handleiding va. Mdma op dit forum.

Voor wat betreft je vraag: "waar haal je het" tja leuk gebrobeerd, maar dit leverde een permanente ban op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."