Wauw wat een ervaring deskundigen ik kom net de hoek om kijken. Ik ga 13 juli naar een festival wat zouden jullie aanraden? Zou zelf wel wat meer designer drugs uit willen proberen. Waar haal je dit en is de werking hetzelfde?
Groetjes
Mdma/xtc. Wel laten testen en niet meer innemen als 1,5mg per kg-lichaamsgewicht.
Als je een rc (designerdrug) wilt gebruiken,
Ik vermoed dat je dit wilt omdat je niet aan het echte spul kan komen, Dan 6-apb. Dit word ook wel mdma-light genoemd.
Ik heb t gebruikt, t is leuk, stabieler dan mdma, maar echt wel veel lichter kwa effect zelfs op hoge doseringen. Ook maakt 6 mij sneller misselijk en krijg ik nogal wat licht ontwikkeling in de darmen zeg maar....
Voor rc's zijn wij of tot geen richtlijnen. Ik stel voor te beginnen op 80mg en eventueel na 2 uur 20 er bij. Daarna niet meer bijnemen en accepteren als t effect niet voldoende is en na 3 maanden weer proberen.
Mijn advies: mdma/xtc
Laat het testen! en neem simpelweg niet meer meer dan de maximale gebruiks-hoeveelheid. Dan kan je ook niet overdosering omdat je meer wilt. (Dit was mijn fout)
Check ook even de handleiding va. Mdma op dit forum.
Voor wat betreft je vraag: "waar haal je het" tja leuk gebrobeerd, maar dit leverde een permanente ban op.