Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: Kort gezegd, nee. In België is er een ander drugs monitoring systeem, van Modus Vivendi. Zie ook de volgende link: TRIP - Modus Vivendi Analyse de produits psychotropes TRIP ou Testing Rapide et Itinérant de Produit Psychotropes consiste à analyser le contenu et le dosage des composants contenus dans les produits psychotropes en circulation afin de réduire les risques liés à leur consommation. L’analyse des produits psychotropes... modusvivendi-be.org Klik om te vergroten... Hoe controleren ze bij het testpunt dan of je uit nederland komt? Op basis van je accent?"
"Ei-Salade zei: Ik heb ook weleens die ampullen droog verwarmd. Zo dat was sterk spul zeg! Nooit meer betere ketamine gehad. Klik om te vergroten... Snap ik. Welke dealer verkoopt er nu 100% onversneden spul nog tegenwoordig? Ketamine was leuk in mijn jonge jaren. Merkt dat namate ik ouder werd dat het prettige onschuldige gevoel omsloeg naar een trip waarin ik steevast vast kwam te zitten. En er alleen maar een gevoel van spijt dat ik het gesnoven had en de hele tijd naar mijn eigen geweten moest luisteren dat ik dit beter niet meer kan gebruiken... Ook de bijna-doodervaringen en mezelf ergens in de verte van hoog helemaal out zag liggen en al het gedoe eromheen dat nabestaanden mijn uitvaart moesten regelen werden steeds duisterder. Nee, nooit meer!"
"PeteSapai zei: Kleine update: ik heb het gemeld bij de vendor (via mail, die werd genegeerd, maar via Telegram reageerden ze wel). Ik heb mijn batch (kosteloos) terug kunnen sturen en heb een nieuwe gekregen. De teruggestuurde zouden ze gaan testen, maar toen ik vroeg of de uitslag met mij gedeeld kon worden werd gezegd dat ik dat later nog maar eens moest vragen (nadat de uitslag er is). Vandaag gedaan, ik ben beniewd of ik het hoor. De nieuwe zending heb ik weer laten testen en vandaag te horen gekregen dat "het hoofdbestanddeel" MAL is. Voor de zekerheid ze ik nog dat bij de vorige 2 niet te kwalificeren stofjes ontdekt waren, maar dat was hier niet het geval. Dit of volgend weekend wil ik het wel weer eens testen, en dan gaan we zien of mijn eerdere negatieve ervaring door de MAL of de vervuiling kwam... Klik om te vergroten... kun je het batchnummer van de verpakking hier misschien vermelden? Ik heb deze"
"polle zei: 1 bouwaannemer, 1 C-level (bedrijf heeft +400 empl.) & 1 Sales Director. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie. Wel raar dat op hoog niveau speed het zo goed doet. Ik had cocaïne op dat niveau verwacht. Speed lijkt mij toch meer iets voor bouwvakkers en steigerbouwers."
"CuriousExplorer zei: Omwille van het beeld dat we meekrijgen van de media? Dat alle managers cocaïne snuiven ipv speed? Klik om te vergroten... Eerder met wat ik in de praktijk zo ervaar eerlijk gezegd. Speed blijft toch altijd een beetje de 'poor mans' coke."
"Maikel’s moeder laten zitten met het eten… sjongejonge hoe oud zijn jullie?"
"polle zei: Bevriende ondernemers werken er 16u per dag op en meer en dit elke dag zonder rampzalige gevolgen. Klik om te vergroten... uit nieuwsgierigheid: in welke branche zijn je bevriende ondernemers werkzaam?"
"PeteSapai zei: Helaas, geen match: A 108-2 22/240711 Klik om te vergroten... Ok thx! dan ga ik volgende week deze maar eens naar de drugstest brengen. Benieuwd naar de uitslag."
"Trippend je onder 'normale' mensen bevinden is iets wat je inderdaad gewoon moet doen. Ook mensen die niet trippen sporen soms ook gewoon helemaal niet en hebben zo hun gekkigheden. Trippend in de trein of wachtend op een station zie vaak allerlei soorten mensen voorbij komen. Mijn laatste moment van WTF! ik moet hier weg anders ga ik dood van het lachen was op het station in Ede-Wageningen. Daar zag ik een volwassen junk in een voetbaltenue met bijbehorende grote voetbaltas. Hij zag er uit alsof ie bij de F'jes voetbalde en ooit 20 jaar geleden op het station vergeten is om te te halen voor een wedstrijd. Brabbelde totaal onverstaanbare taal maar mij werd al snel duidelijk dat hij geld voor snoep nodig had. Hij heeft werkelijk waar een half uur in de kiosk daar naar de snoep en andere lekkernijen staan staren en wist niet wat hij nou echt wilde gaan kopen. Eenmaal iets gekocht probeerde de tandenloze junkie de Skittles naar binnen te werken. Toen moest ik echt even wegwezen... Ook een keer Oost-Europese zwervers met kinderwagen en al een keertje gered omdat ze met kinderwagen en al de roltrap af zouden gaan donderen. In een split second traden ik en mijn vriendin samen vol op de acid in actie om de arme mensen en het kind te behoeden van een flinke valpartij van de roltrap. Op zulke momenten treedt er vaak een enorme helderheid op en reactievermogen en bijna voorspelbare gave over wat er nu weer gaat gebeuren. Ook 2x in een vechtpartij op de acid mee mogen maken. In een split-second handelen is dan belangrijk en op de een of andere manier gaat alles in slow-motion en gaat het vechten / verdedigen enorm soepel en kwam ik er zonder kleurscheuren vanaf, dit tot in tegenstelling van de vechtersbazen die opgefokt waren maar met de staart tussen de benen 'm snel smeerden. Beide gevallen was ik getuige van een oneerlijke situatie en waren mensen in nood en handelde ik automatisch. Je kunt meer dan je zelf denkt op de acid kan ik je vertellen."
"Neo-Shulginist zei: Dat lijkt op kristallisatie Klik om te vergroten... Vroeger kreeg ik soms wel eens vloeibare Ketalar(R) toegespeeld uit het ziekenhuis. De vloeistof deden we dan op een grote lepel en lieten het op de verwarmingsradiator liggen en rustig drogen. Na een paar uur kregen we mooie kristallen zoals op jouw foto. Fijnhakken met een mesje tot mooie fijne poeder en dan was het klaar voor ‘consumptie’ hihi. Puurdere ketamine kon je toen niet krijgen."