#1
Heerlijk die vakantie, geweldig weer en zin in XTC!
We waren van plan om gewoon gezellig samen op mijn kamer, die qua geluidsinstallatie nogal op een studio lijkt los te gaan.
We kwamen aan bij de dealer, hij zei dat hij vrij nieuwe had dus we waren erg benieuwd. Hij kwam uiteindelijk aan met de oranje granaatjes... Nog nooit iets over gehoord of gelezen en hebben ze toen dus laten testen, ze zouden alleen MDMA als werkzame stof bevatten en de pil was op 192 Mg getest. Helaas geen breuklijn aanwezig op deze pillen.
We hebben thuis de pillen doormidden gesneden, dit ging niet erg goed want allebei hadden we 3 kwart en een kwartje ervan gemaakt. En er kwam veel poeder vrij.
Eerst het poeder opgelikt en toen de 3kwart erin gegooid. Na 45 minuten klapte die in, vond ik vrij laat want had al 5 uur niks gegeten.
Het gevoel kwam snel op en we begonnen al snel los te gaan op de muziek en elkaar te vertellen hoe goede vrienden we wel niet waren (het xtc praatje).
Een uur na inslag zijn we naar buiten gegaan, heel raar idee maar we hadden er zin in dus deden het gewoon. Eenmaal buiten het andere kwartje genomen en zijn we gaan fietsen.
Toen we op onze piek zaten waren we onderweg naar de stad, en begonnen onverwachts te hallucineren. Overal "partybussen" een straat vol stopborden en veel mensen met een jointje in de hand.
In de stad met wild vreemde mensen staan praten met op de achtergrond muziek vanuit onze box heerlijk met die zon. Na een tijdje praten met iedereen kwamen we bij een veldje waar een enorme mat met groene zeep lag waarover je kan glijden. We dachten dat we dit hallucineerde maar het was er echt. Allebij gaan glijden en met natte kleding terug naar huis gereden.
Onderweg nog een praatje gemaakt met een mevrouw over paddo's, kan me er niet veel meer van herinneren maar weet nog wel dat het een erg lang gesprek was.
We hebben als afsluiter nog een hamburger bij de Mac gehaald want we hadden een beetje jonger gekregen en hebben toen met de hamburger op een grasveld uitgespaced.
Het was best een lange space want we hebben zeker 5 uur lol gehad.
Iemand al ervaring met deze granaatjes?
het spijt me als er typfouten in dit report zitten, moet nog wennen aan m'n nieuwe telefoon.
We waren van plan om gewoon gezellig samen op mijn kamer, die qua geluidsinstallatie nogal op een studio lijkt los te gaan.
We kwamen aan bij de dealer, hij zei dat hij vrij nieuwe had dus we waren erg benieuwd. Hij kwam uiteindelijk aan met de oranje granaatjes... Nog nooit iets over gehoord of gelezen en hebben ze toen dus laten testen, ze zouden alleen MDMA als werkzame stof bevatten en de pil was op 192 Mg getest. Helaas geen breuklijn aanwezig op deze pillen.
We hebben thuis de pillen doormidden gesneden, dit ging niet erg goed want allebei hadden we 3 kwart en een kwartje ervan gemaakt. En er kwam veel poeder vrij.
Eerst het poeder opgelikt en toen de 3kwart erin gegooid. Na 45 minuten klapte die in, vond ik vrij laat want had al 5 uur niks gegeten.
Het gevoel kwam snel op en we begonnen al snel los te gaan op de muziek en elkaar te vertellen hoe goede vrienden we wel niet waren (het xtc praatje).
Een uur na inslag zijn we naar buiten gegaan, heel raar idee maar we hadden er zin in dus deden het gewoon. Eenmaal buiten het andere kwartje genomen en zijn we gaan fietsen.
Toen we op onze piek zaten waren we onderweg naar de stad, en begonnen onverwachts te hallucineren. Overal "partybussen" een straat vol stopborden en veel mensen met een jointje in de hand.
In de stad met wild vreemde mensen staan praten met op de achtergrond muziek vanuit onze box heerlijk met die zon. Na een tijdje praten met iedereen kwamen we bij een veldje waar een enorme mat met groene zeep lag waarover je kan glijden. We dachten dat we dit hallucineerde maar het was er echt. Allebij gaan glijden en met natte kleding terug naar huis gereden.
Onderweg nog een praatje gemaakt met een mevrouw over paddo's, kan me er niet veel meer van herinneren maar weet nog wel dat het een erg lang gesprek was.
We hebben als afsluiter nog een hamburger bij de Mac gehaald want we hadden een beetje jonger gekregen en hebben toen met de hamburger op een grasveld uitgespaced.
Het was best een lange space want we hebben zeker 5 uur lol gehad.
Iemand al ervaring met deze granaatjes?
het spijt me als er typfouten in dit report zitten, moet nog wennen aan m'n nieuwe telefoon.