Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwaar trippen op wiet? (White russia?!?)

Zwaar trippen op wiet? (White russia?!?)

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
k
kennethvdsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als het een maand later was dan zal het volgens mij niet aan de cannabis gelegen hebben maar eeder zou ik gaan zoeken in de hele reeks andere drugs die al gebruitk hebt.

"Done; Wiet, Hasj, (Dex)Amfetamine, (Herbal) XTC, Tripknollen, N2O, Paddo's, MDA, LSD en MDEA."

Van wiet begin je ook niet te hallucineren :confused: hoogstens de kleuren worden een beetje scherper en soms misschien zwarte plekjes als je te snel rechtstaat maar daar houd het op hoor vriend.
U
UpndDownLid
01-01-2024, 00:00
#2
kennethvds zei:
Als het een maand later was dan zal het volgens mij niet aan de cannabis gelegen hebben maar eeder zou ik gaan zoeken in de hele reeks andere drugs die al gebruitk hebt.

"Done; Wiet, Hasj, (Dex)Amfetamine, (Herbal) XTC, Tripknollen, N2O, Paddo's, MDA, LSD en MDEA."

Van wiet begin je ook niet te hallucineren :confused: hoogstens de kleuren worden een beetje scherper en soms misschien zwarte plekjes als je te snel rechtstaat maar daar houd het op hoor vriend.
Klik om te vergroten...

Allereerst bedankt voor je reacties, maar na die keer wiet heb ik nooit meer iets gebruikt behalve alcohol. De laatste keer amfetamine was 1 maand voor ik dus bad ging op die wiet.

Misschien goed om te vermelden dat de mensen waarmee ik was hetzelfde ervaarden als mij.
Ik vroeg me af of er iets door de wiet heen had kunnen zitten, ook omdat het effect zo extreem lang aanhield. Ik dacht zelf PCP maar dat is slecht te krijgen in NL dus daar ga ik niet vanuit.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien was er wel wat met die wiet..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
UpndDown zei:
Misschien goed om te vermelden dat de mensen waarmee ik was hetzelfde ervaarden als mij.
Ik vroeg me af of er iets door de wiet heen had kunnen zitten, ook omdat het effect zo extreem lang aanhield. Ik dacht zelf PCP maar dat is slecht te krijgen in NL dus daar ga ik niet vanuit.
Klik om te vergroten...
Wiet kan soms best heftig binnen komen en enigszins trippy worden, zeker als je het puur rookt zoals jullie deden, maar wat jullie ervaren hebben is wel heel extreem.

Het is zeer onwaarschijnlijk dat er PCP doorheen heeft gezeten aangezien dat inderdaad zeer zeldzaam is in nederland. Wellicht synthetische cannabinoïden, daar hoor je soms ook wel rare verhalen over. Smaakte het niet vreemd ofzo?
k
kakariaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet wat je bedoeld, want ik heb dit zelf namelijk ook ervaren.
Wat jij hebt ervaren zijn wanen gecombineerd met milde hallucinaties, met daarbij de gevoel versterkende effecten van wiet kan dit best wel beangstigend zijn en tot paranoia leiden.
Ik zou zelf aanraden om afleiding te zoeken van rare gedachtes en in de toekomst voorzichtiger te doseren.
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb dit ook een keer mee gemaakt toen ik met een vriend een bijna pure joint had gedraait. Het is niet zo zeer hallucineren maar alles kwam wel in vlagen binnen. Kleuren waren erg intens en het leek inderdaad alsof je van scene naar scene springt. Nu kan ik begrijpen dat als je op school zit, dit niet echt iets is waar je op dat moment naar opzoek bent. Daarom vind ik het ook niet echt verstandig om op school of plaatsen waar je aanwezig moet zijn te blowen.

Als je er nog erg last van hebt zou ik sowieso de komende tijd niet meer blowen en inderdaad professionele hulp kan erg goed helpen.
U
UpndDownLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is al weer een tijdje geleden maar toch vond ik het een goed idee om dit verhaal/deze vraag op drugsforum te posten.

Ik voel mij nu voor een periode van 4 maanden "vaag" hiervoor krijg ik op het moment gespecialiseerde hulp.

Het verhaal;
Het was zover, bijna kerstvakantie. Daar had ik erg veel zin in en had een paar leuke plannen ervoor gemaakt. Op een dag op school hadden we weer eens zin om een jointje te roken. Ik zou het wel halen want ik kende iemand die toevallig wel even langs kon komen. Goed voor 10 euro gehaald en we kregen best gul iets van 1.9 gram (niet gewogen) hij zei dat het "white russia" was, maar ik had er zelf nog nooit van gehoord. Snel hebben we 2 pure joints gedraaid en wilden die rond de middagpauze oproken.

Toen de middagpauze aanbrak waren we naar een veldje gelopen we hadden 4 mensen die die dag hun eerste joint ooit zouden roken dus besloten een vriend en ik,omdat we het al vaker gerookt hadden, zelf maar eens te beginnen.
Nooit heb ik geweten wat stoned was eigenlijk ik voelde me altijd wel vaag en vrolijk, maar bijzonder vond ik het niet.
Na deze joint kwam daar verandering in, ik merkte zoals gewoonlijk niks, tot ik een peukje rookte. Het leek in te kicken, zoals een xtc pil dat ook altijd kan doen. Het werd heftig de lichten werden feller en ook begon ik zelfs andere kleuren te zien, raar dat had ik nooit iemand horen vertellen.
Enfin, erg stoned liepen we terug naar school. Ik begon rare dingen waar te nemen en zelfs hallucinaties kwamen erbij kijken. Ik zag voor mijn ogen blokjes omdraaien en opeens was ik in school. Dit was het moment dat ik het idee had dat ik bad ging.

Het duurde lang, wachten op de docent en de klasgenoten waren erg druk. Zelf voelde ik me verdoofd alsof ik veel te veel bier gedronken had. Helaas waren 2 van de beginners er net zo aan toe als ik maar zij werden wit en gingen beide naar het toilet om daar over te geven. Natuurlijk vond de docent dit niet fijn dus hij begon te mailen. Ondertussen leek het licht te knipperen en werd ik steeds warmer.

Pas in de laatste les werd ik opgehaald door de rector en werden we samen in een kamertje geplaatst. Na een hele preek zijn onze ouders gebeld en natuurlijk heb ik thuis een preek gekregen. De kerstvakantie werd minder leuk dan ik gedacht had.


1 maand later:
Ik liep met de zelfde mensen het zelfde lokaal uit, zelfde dag, tijd en les. Opeens voelde ik mij weer alsof ik in deze "bad-trip" zat. Ik heb me ziek gemeld en sindsdien leef ik in een soort droom.

Ik wil met dit verhaal drugsgebruik niet afkeuren, alleen bij mij ging het even mis.

Mijn vragen;
- is het normaal dat je zo zwaar tript van wiet? ( ben trips met paddo's en lsd gewend en kan best wat hebben.
- hebben meer van jullie dit soort ervaringen gehad?

Natuurlijks mag je tips en tops voor dit bericht in de reacties zetten!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."