Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeppe domino?

Neppe domino?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
U
UpndDownLid
01-01-2024, 00:00
#1
31 mei heb ik mijn 2e pilletje geslikt, net als de vorige keer (25 dagen daar voor) een domino.
Ik weet dat je er beter 3 maanden tussen moet houden maar dit was een uitzondering.
Ik heb de vraag; zijn er replica domino stenen in omloop?
Waarom? Ik had een heel ander gevoel dan het love gevoel, het was meer dat ik bezig was met mezelf, ook kreeg niks een roze gloed wat ik vorige keer wel had.
De maat waarmee ik deed zei ook dat het heel anders leek maar vond dit lekkerder.
Zou het kunnen dat er een ander stofje in de pillen zat?
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#2
In pincipe zou het kunnen dat er iets anders in zat maar ik denk nietdat het hier het geval is.
Waarom het anders was dan vorige keren? 2 mogelijke redenen:
Het speciale xtc gevoel verdwijnt als je er ggeen pauzes van 2-3 maand tussen laat. Je hersenen hebben tijd nodig om de stof die je het love gevoel geeft terug aan te makrn.
Oook is xtc een drug warvan het effect sterk afhangt van de setting, de sfeer en hoe jij je e op het moment voelt.

Greetz
U
UpndDownLid
01-01-2024, 00:00
#3
Siemen23 zei:
In pincipe zou het kunnen dat er iets anders in zat maar ik denk nietdat het hier het geval is.
Waarom het anders was dan vorige keren? 2 mogelijke redenen:
Het speciale xtc gevoel verdwijnt als je er ggeen pauzes van 2-3 maand tussen laat. Je hersenen hebben tijd nodig om de stof die je het love gevoel geeft terug aan te makrn.
Oook is xtc een drug warvan het effect sterk afhangt van de setting, de sfeer en hoe jij je e op het moment voelt.

Greetz
Klik om te vergroten...
Ik had het hier voor maar 1 keer gedaan, setting 1e keer was m'n slaapkamer met speakers overdag.
Setting 2e keer (waar deze post over gaat) was 's nachts buiten op het strand met muziek vanuit een iPhone... Zou dit effect kunnen hebben op het effect
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#4
UpndDown zei:
Ik had het hier voor maar 1 keer gedaan, setting 1e keer was m'n slaapkamer met speakers overdag.
Setting 2e keer (waar deze post over gaat) was 's nachts buiten op het strand met muziek vanuit een iPhone... Zou dit effect kunnen hebben op het effect
Klik om te vergroten...
Ja, set en setting hebben heel veel invloed op het effect bij X. Bij een thuissituatie krijg je meestal een heel ander effect dan op een openbare plek.
Als je nog een paar keer X op hebt zul je dat uiteindelijk wel merken. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."