Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een goedemiddag, Ik heb dus van de maand voor 't eerst via telegram wat pillen gehaald, aangezien de plaatselijke dealers uitverkocht waren. Nou heb ik wat leuke Red Bull pilletjes gekregen waarvan de dealer mij vertelde dat r 210 gram MDMA in zou zitten, een flinke pil dus. Nou heb ik die uiteraard wel even laten testen, want ja, ik kende die gast niet en 't kwam van telegram, nou bleek dat er maar 91 gram MDMA in zat, nou ook geen ramp, nu heb ik van het weekend dus gewoon zoon hele pil naar binnen gegooid en dat ging hartstikke lekker, en een topweekend gehad. Maar, nu komt de vraag, Ik heb 2 verschillende kleuren gekregen van de dealer, wel dezelfde vorm, bolling, logo, breuklijn en text, maar dus wel in 2 andere kleuren (de pillen bestonden uit 2 kleuren, onder roze bove groen, en die ander bestaat uit paars en roze). En aangezien er zoon groot verschil in de dealers zijn 210 zit en de 91 wil ik toch even vragen of dit kleurverschil kan duiden op een volledig andere pil met een veel hogere dosis, of dat dit waarschijnlijk alsnog gewoon rond de 90 zal zitten, wil namelijk geen pil van 210 in een keer naar binnen gaan gooien met een lichaamsgewicht van 70kg. Alvast bedankt!"
"Afgelopen weekend wat van de Red Bulls weg gewerkt op FYM, en voor aankomend weekend en met Pasen weer op FYM staan de roze Maserati op de planning, bekende pil met soms ook speed, dus die gaat ook eerst nog even naar de testbank."
"PsyTekz zei: Waarschijnlijk geen gezonde dosering en een week later weer. Let je wat op met MDMA gebruik. Klik om te vergroten... heb daar inderdaad een andere post over gemaakt, probeer de dosering wel altijd rond de 1.5 te houden, maar ben wel opzoek naar een alternatief ja, want om de 2 / 3 weken is zeker niet ideaal"
"Mindless zei: @UndercoverNL Zoals jij MDMA van plan bent te gebruiken en elk weekend 20 bier weg zuipen is beide vreselijk ongezond, maar op hun eigen manier omdat ze inderdaad moeilijk/niet zijn te vergelijken. Je hebt het over meerdere dagen achter elkaar gebruiken, dit zijn enorme dreunen die je je lichaam uitdeelt. Dat is MDMA sowieso al, maar na gebruik moet je lichaam rusten. Een paar maanden dus. Niet de volgende maand, laat staan de volgende week of dág weer gebruiken. En je hebt het ook over de volle 12 uren lang. Dit betekent met MDMA dat je minimaal 2 keer moet bijnemen. Ook al niet goed. En hoeveel neem je dan? Om de serotonine receptoren kun je MDMA inderdaad niet zo vaak doen. Sommigen zullen je dan bijvoorbeeld speed gaan aanraden, omdat die niet op serotonine werkt. Maar dat kan ook een flinke aanslag zijn op je lichaam (bij mij is het dat wel). Zijn sommige festivals tussendoor nuchter niet een idee? En dat je dan niet de volle 12 uur blijft. Ergens moet je toch compromissen maken, als je wat geeft om je gezondheid. Klik om te vergroten... ik was inderdaad niet van plan om meerdere dagen achter elkaar te gaan gebruiken hoor, juist om die reden, maar ik vroeg mij vooral af wat er dan wel zoal op festivals gebruikt word. Ik probeer meestal de doses over een hele dag wel rond de 1.5x mijn lichaams gewicht te houden, en dan gaan de eerste paar uur nuchter en daarna een pilletje (of halfje afhankelijk van de pil), en indien nodig max een keer wat bijnemen. (ik test alles) Is een keer nuchter heb ik ook wel is geprobeerd maar dan ben ik na een uurtje of 5 / 6 ook wel helemaal op, en het is toch net de ervaring niet. Ik snap dat het natuurlijk nooit helemaal risico loos is, en dat wil ik er ook niet mee bereiken, maar zo als ik al zij neem ik om de paar weken is XTC waar de gemiddelde student elk weekend 20 pils naar binnen gooit, waar ik dan weer niet aan doe. Ik zal me is wat verdiepen in speed, kan het altijd is uitproberen om te kijken of ik er net zo op reageer. Dank voor de reacties in iedergeval"
"Duidelijk, dat is tevens ook de reden dat ik het van te voren vraag na rust in de winter aangezien ik dat dus wil voorkomen, want nu ga ik nog hardstikke lekker op een pilletje om de paar maanden. Ik zou het zelf niet echt onder het "festival seizoen" willen schuiven, aangezien het grotendeels kleine raves zijn met max 500 man, welke om de week wel plaats vinden, en ik er toch wel elke 2 of 3 weken een van mee pak. En natuurlijk ook wel eens een festival of grotere rave maar die zijn inderdaad maar eens in de een of twee maanden. Zou de afwisseling van XTC en speed een idee zijn? Eens in de twee of drie maanden eens een pilletje op een goed / groot feest en op de kleinere raves speed om toch lekker hard te gaan zonder dat je het effect van XTC kwijt raakt? Of maakt het niet uit of je de amfetamine natuurlijk aanmaakt of binnen krijgt via speed?"
"Zeehond zei: Ik krijg het gevoel dat de waarschuwingen en adviezen van andere leden een beetje langs je heen gaan. Als jij geen feest meer kunt beleven zonder xtc, speed of welke stimulant dan ook, dan is dat geen goed teken. Klik om te vergroten... Hoe graag ik het advies "minder feesten" ook wil gehoren, ik wil ook een beetje plezier maken in mijn jonge jaren, het grote verschil is alleen dat ik niet (veel) plezier haal uit elk weekend uitgaan in de stad en daar een beetje naar kroeg muziek luisteren. En een heel stuk liever naar een goede (hard) techno rave of hardstyle festival ga, en daar hou ik het inderdaad niet echt langer als 4 of 5 uur vol zonder iets te gebruiken + de opwekking en socialiteit die gebruik met zich mee brengt vind ik ook fantastisch. Maar ik denk dat bijna geen een mens 10 of 12 uur lang los kan gaan op een goede rave. En begrijp me niet verkeerd hoor, ik waardeer elke reactie van jullie allemaal, en zal het zeker ook menemen in mijn besluit, maar minder feesten is eigenlijk niet echt een oplossing voor mij, dus ben ik meer opzoek naar de beste en minst schadelijkste manier / drug om toch om de paar weken is goed los te kunnen gaan na elke week 40 uur gewerkt te hebben. Dus mogen jullie ook best weten dat ik dan nu meer naar gebruik van speed neig, om eens te proberen op zijn minst. Als dat nou ook niet lekker gaat dan zal ik me er toch aan moeten overgeven dat het minder vaak of / en nuchter zal moeten, want XTC is dus inderdaad geen optie als ik jullie zo allemaal hoor"
"Een goedenavond allen, Ik heb dus voor de aankomende maanden alweer aardig wat goede raves en festivals ingepland waar ik in principe van plan was allemaal XTC te gebruiken, het houdt me lekker wakker en energiek zodat er de volle 12 uur gesloopt kan worden. Want hoe vaak ik ook in de sportschool sta, zonder XTC hou ik dat niet (comfortabel) vol Alleen zit ik een beetje met de maximumdoses en het meerdere dagen achter elkaar gebruik, zoals nu de planning is staat er elke 2 tot 3 weken een goed feest op de planning waar ik in principe XTC wil / zou nemen. Wat natuurlijk wel (een stuk) vaker is als aanbevolen. Zijn er alternatieve (drugs) welke minder risico met zich mee brengen? Of heeft XTC al een relatief laag risico? Want ik vraag mij ook wel is af of elk weekend in een kroeg 20 pils wegtikken nou wel beter is als om de paar weken is een pilletje achterover gooien. Natuurlijk is het beide niet "goed" voor je lichaam maar in verhouding. En wat wordt er vaak gebruikt op meer daagse festivals? Want xtc werkt natuurlijk maar een dag echt goed en gaat je ook geen fijne dinsdag bezorgen na 2 of 3 dagen gebruik."
"Bedankt voor alle reacties, komt er op neer dat het dus inderdaad een andere batch is, ik zal de andere kleur donderdag ook wel even afgeven bij de testlocatie dan. Ik laat de uitslag nog wel weten."
"Nou heb de uitslag inmiddels binnen en bleek 105mg te zijn, met dezelfde 3 onbekende stoffen die ook in de vorige pil zaten dus het zal toch gewoon dezelfde pil met een ander kleurtje geweest zijn. Toch bedankt voor de waarschuwing allemaal."
"Een goedemiddag, ik heb vrijdag voor het eerst speed genomen op een goede rave, nou ging dat allemaal hardstikke lekker en is er een goede 8 uur gesloopt, heb ongeveer 3 a 4 sleutelpuntjes genomen over de avond, ongeveer rond de 2 uur een. Heb de speed ook gewassen van te voren. Alleen zodra het feest afgelopen was begon ik direct enorme buikpijn te krijgen, en zodra ik thuis was heb ik in de wc een vlaai neer gelegd waar een gemiddelde koe jaloers van word. Maar dit was allemaal de volgende dag alweer weg en over, heb ook nouwlijks / geen last gehad van een kater, heb daar nooit echt last van, ook niet bij xtc of alcohol. Nu las ik dat diarree wel een normaal verschijnsel kan zijn, zeker als je veel water drinkt in combinatie met je hogere lichaamstemperatuur door het dansen en de speed zelf. (dronk ongeveer 1 flesje water per uur) Nu vraag ik mij af, is er iets wat je kan doen om dit te verminderen / tegen te gaan, het was het uiteindelijk allemaal waard hoor, maar het had helemaal top geweest als ik niet die extreme buikpijn had op de terugweg. Alvast bedankt!"