Een goedemiddag,
Ik heb dus van de maand voor 't eerst via telegram wat pillen gehaald, aangezien de plaatselijke dealers uitverkocht waren. Nou heb ik wat leuke Red Bull pilletjes gekregen waarvan de dealer mij vertelde dat r 210 gram MDMA in zou zitten, een flinke pil dus. Nou heb ik die uiteraard wel even laten testen, want ja, ik kende die gast niet en 't kwam van telegram, nou bleek dat er maar 91 gram MDMA in zat, nou ook geen ramp, nu heb ik van het weekend dus gewoon zoon hele pil naar binnen gegooid en dat ging hartstikke lekker, en een topweekend gehad. Maar, nu komt de vraag, Ik heb 2 verschillende kleuren gekregen van de dealer, wel dezelfde vorm, bolling, logo, breuklijn en text, maar dus wel in 2 andere kleuren (de pillen bestonden uit 2 kleuren, onder roze bove groen, en die ander bestaat uit paars en roze).
En aangezien er zoon groot verschil in de dealers zijn 210 zit en de 91 wil ik toch even vragen of dit kleurverschil kan duiden op een volledig andere pil met een veel hogere dosis, of dat dit waarschijnlijk alsnog gewoon rond de 90 zal zitten, wil namelijk geen pil van 210 in een keer naar binnen gaan gooien met een lichaamsgewicht van 70kg.
Alvast bedankt!
