Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Salvia zei: Iedere keer als ik op het punt sta om iets van drugs te doen (m.u.v. medicijnen) moet ik poepen (op z'n Nederlands, al zou je kunnen zeggen dat het op z'n Vlaams nog steeds klopt, maar daar gaat dit topic niet over ), echt iedere keer. Het maakt niet uit welke drug het is. Tot nu toe heb ik het altijd met ketamine, wiet, sigaretten, amfetamine, GHB, diacetylmorfine, you name it. Weet iemand hoe dit komt? Het is alsof ik op een gegeven moment gewoon onbewust de associatie gelegd heb tussen drugsgebruik en naar de wc moeten en het automatisme geworden is. Zijn er nog meer mensen die dit hebben? Of heeft iemand een verklaring hiervoor? Ben erg benieuwd. Edit: dit gebeurt dus al nog vóórdat ik überhaupt iets op heb. Klik om te vergroten... Heb ik als ik weer dat we coke bestellen. Moet ik al spontaan poepen . Mijn partner ook"
"Met mijn man thuis. Relaxed, coke."
"Vragen aan de mensen zelf. Simpel zat"
"CuriousExplorer zei: Heb ik met coke. Klik om te vergroten... Heb ik ook .. ik gebruik best veel op 1 avond. Een grootverbruiker"