Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke

Coke

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
U
Under_cover011Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb in de afgelopen 4 jaar al heel wat coke gebruikt en de beste coke gehad maar ik heb nu iets meer dan een halve op en ik blijf maar bijpakken en steeds sneller en meer normaal nooit moeite gehad met het doseren van coke maar deze gaf me na 2 lijntjes al echt een heftig gevoel wat ik normaal helemaal niet heb ik heb vaker een halve gram in 2 lijnen weg gewerkt en dat was puur van een onsje gepakt en niet eens zo heftig als nu en vraag me af waardoor het kan dat ik deze cravings in eens heb en moeilijk zelf kan bepalen of ik bij pak het lijkt wel of ik door de coke bestuur word en wil stoppen maar me hoofd wil steeds meer en heb nu al 4 kleine lijntjes gepakt op een half uur normaal pak ik een redelijke lijn en na een uur pas meer en geloof me (niet om op te scheppen ) maar heb heel vaak gebruikt en altijd goed mee om kunnen gaan maar het lijkt steeds verslavender te worden en meer versneden te worden met iets wat niet gedaan werd jaren terug hebben jullie mss tips ik ga deze sws laten testen dus dat hoeft niet meer gemeld te worden
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Under_cover011 zei:
Ik heb in de afgelopen 4 jaar al heel wat coke gebruikt en de beste coke gehad maar ik heb nu iets meer dan een halve op en ik blijf maar bijpakken en steeds sneller en meer normaal nooit moeite gehad met het doseren van coke maar deze gaf me na 2 lijntjes al echt een heftig gevoel wat ik normaal helemaal niet heb ik heb vaker een halve gram in 2 lijnen weg gewerkt en dat was puur van een onsje gepakt en niet eens zo heftig als nu en vraag me af waardoor het kan dat ik deze cravings in eens heb en moeilijk zelf kan bepalen of ik bij pak het lijkt wel of ik door de coke bestuur word en wil stoppen maar me hoofd wil steeds meer en heb nu al 4 kleine lijntjes gepakt op een half uur normaal pak ik een redelijke lijn en na een uur pas meer en geloof me (niet om op te scheppen ) maar heb heel vaak gebruikt en altijd goed mee om kunnen gaan maar het lijkt steeds verslavender te worden en meer versneden te worden met iets wat niet gedaan werd jaren terug hebben jullie mss tips ik ga deze sws laten testen dus dat hoeft niet meer gemeld te worden
Klik om te vergroten...
Zo begint verslaving. Precies dit gebeurde bij mij ook. Ik werd meer en meer paranoia tijdens gebruik en dat was ook niet fijn
meer, en toch bleef ik het doen. Nuchter wilde ik gebruiken, en onder invloed wilde ik nuchter zijn. Dat was wel pas een jaar of misschien twee
wat nadat ik het zelfde omslagpunt bereikte als jij - van een lijntje elk half uur naar een lijntje elke 5-10 minuten. Diep van binnen wist ik wel dat dat niet klopte en toch bleef ik gebruiken.

Het ligt niet aan de coke. Het is jouw hoofd die een verslaving aan het ontwikkelen is.

Mijn advies: laat de coke lekker voor wat het is. Het gaat je veel ellende brengen als je door blijft gebruiken. En mocht dat niet lukken, zoek hulp. Schaamte of terughoudendheid is niet nodig. Wees open naar je huisarts en je komt er wel weer vanaf. Zeker als je nu om hulp vraagt. Als je door blijft gebruiken zal 't steeds hardnekkiger worden. Cocaine's a hell of a drug. Super verslavend spul.
P
PielemuisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nathaniel zei:
Hmm ok laat maar..

Doe je ding mods, werkze!
Klik om te vergroten...
Hoe ervaar jij het dan Nataniel? Vind je dat ik onzin praat of denk jij niet dat er een omslag plaatsvind in de drugscene?
U
Under_cover011Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Under_cover011 zei:
Ik heb in de afgelopen 4 jaar al heel wat coke gebruikt en de beste coke gehad maar ik heb nu iets meer dan een halve op en ik blijf maar bijpakken en steeds sneller en meer normaal nooit moeite gehad met het doseren van coke maar deze gaf me na 2 lijntjes al echt een heftig gevoel wat ik normaal helemaal niet heb ik heb vaker een halve gram in 2 lijnen weg gewerkt en dat was puur van een onsje gepakt en niet eens zo heftig als nu en vraag me af waardoor het kan dat ik deze cravings in eens heb en moeilijk zelf kan bepalen of ik bij pak het lijkt wel of ik door de coke bestuur word en wil stoppen maar me hoofd wil steeds meer en heb nu al 4 kleine lijntjes gepakt op een half uur normaal pak ik een redelijke lijn en na een uur pas meer en geloof me (niet om op te scheppen ) maar heb heel vaak gebruikt en altijd goed mee om kunnen gaan maar het lijkt steeds verslavender te worden en meer versneden te worden met iets wat niet gedaan werd jaren terug hebben jullie mss tips ik ga deze sws laten testen dus dat hoeft niet meer gemeld te worden
Klik om te vergroten...
_shikantaza zei:
Zo begint verslaving. Precies dit gebeurde bij mij ook. Ik werd meer en meer paranoia tijdens gebruik en dat was ook niet fijn
meer, en toch bleef ik het doen. Nuchter wilde ik gebruiken, en onder invloed wilde ik nuchter zijn. Dat was wel pas een jaar of misschien twee
wat nadat ik het zelfde omslagpunt bereikte als jij - van een lijntje elk half uur naar een lijntje elke 5-10 minuten. Diep van binnen wist ik wel dat dat niet klopte en toch bleef ik gebruiken.

Het ligt niet aan de coke. Het is jouw hoofd die een verslaving aan het ontwikkelen is.

Mijn advies: laat de coke lekker voor wat het is. Het gaat je veel ellende brengen als je door blijft gebruiken. En mocht dat niet lukken, zoek hulp. Schaamte of terughoudendheid is niet nodig. Wees open naar je huisarts en je komt er wel weer vanaf. Zeker als je nu om hulp vraagt. Als je door blijft gebruiken zal 't steeds hardnekkiger worden. Cocaine's a hell of a drug. Super verslavend spul
Klik om te vergroten...
P
PielemuisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Steeds moeilijker te krijger merk ik ook. Ervaren jullie dit ook?
In een grote stad als Utrecht zou je toch denken, dat het makkelijk te fixen is?
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pielemuis zei:
Steeds moeilijker te krijger merk ik ook. Ervaren jullie dit ook?
In een grote stad als Utrecht zou je toch denken, dat het makkelijk te fixen is?
Klik om te vergroten...
SUBTIEL
P
PielemuisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nathaniel zei:
SUBTIEL
Klik om te vergroten...
Noem het subtiel, maar ik heb het idee, dat de designer drugs de laatste jaren de boel aan het overnemen is.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmm ok laat maar..

Doe je ding mods, werkze!
ะŸ
ะŸัƒัั‚ะพLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pielemuis zei:
Steeds moeilijker te krijger merk ik ook. Ervaren jullie dit ook?
Klik om te vergroten...
nee
Pielemuis zei:
In een grote stad als Utrecht zou je toch denken, dat het makkelijk te fixen is?
Klik om te vergroten...
vanuit een stad met 30.000 inwoners
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pielemuis zei:
Steeds moeilijker te krijger merk ik ook. Ervaren jullie dit ook?
In een grote stad als Utrecht zou je toch denken, dat het makkelijk te fixen is?
Klik om te vergroten...

Nee en goed geprobeerd wel. Je zal hier niet te lang te gast zijn vrees ik. :smirk:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."