#1
Ze vindt dat leukWaarom neem je na een weekend doorhalen op maandag nog meer drugs?
Ze vindt dat leukWaarom neem je na een weekend doorhalen op maandag nog meer drugs?
Dat mag ik hopen.Ze vindt dat leuk
Ik heb ervaring met eerst O-PCE (gemiddelde dosis volgens psychonautwiki) en toen dat uit begon te werken, een minipuntje 3meopcp (geen pce dus) en 15 mg 3meopcp oraal. Toen ben ik in het gat gevallen, per ongeluk.
Pas ermee op. Hoe het kan dat je niet zoveel voelde? Hoe weeg je dit af? Doseren jullie niet volumetrisch? De weegschaal kan niet zo nauwkeurig wegen bij zo'n lage volumes?
Waarom neem je na een weekend doorhalen op maandag nog meer drugs?
Van mij hoefde het niet per se (ik voelde me wel gewoon chill) maar mn vriend had last van pep-kater en dan is een disso wel fijn om je weer even wat beter te voelen zonder dat je daar dan weer een extra kater van krijg. Vaak als ik een disso gebruik voel ik me juist beter de dagen erna ipv slechter. En afspraak hier in huis is dat we niet zonder elkaar gebruiken. En ik vind disso's zelf ook wel chill. Dus vandaar dat ik ook genomen had. Alleen nou zaten we omdat het bij mij niet echt werkte niet echt op hetzelfde level waardoor het voor mij niet echt leuk was.
Dat wilde ik zeggen idd. Want wat zou de reden zijn dat jullie niet apart van elkaar gebruiken? Best een red flag.Sorry dat ik nu even volledig off-topic ga m.b.t. je hulpvraag hier. Ik wil me namelijk niet teveel bemoeien want dit zijn jullie eigen keuzes, maar ik zie in dit stukje tekst wel een aantal gevaarlijke redeneringen die bij mij een beetje een ‘red flag’-gevoel oproepen, en ik zeg dit uit zorg. Je vriend gaat een disso gebruiken om de pepkater te verzachten. (Gevaarlijke redenatie 1.) Hij heeft niet geslapen schrijf je. Dan lijkt mij, áls je dit al zou doen, 3-MeO-PCE een tricky keuze omdat dit een stimulerende disso is die er ook om bekend staat vrij manische effecten te kunnen geven. De kans op dat soort effecten combineren met verhoogde gevoeligheid voor randpsychotische verschijnselen door slaaptekort (even los van hoe gevoelig je vriend hiervoor zou zijn) lijkt mij niet zo handig. (Gevaarlijke redenatie 2.) Vervolgens doe jij met hem mee, en dit onderbouw je door te zeggen dat jullie afspraak is dat jullie niet apart van elkaar gebruiken, en dat je je de dagen na een disso beter voelt in plaats van slechter. (Gevaarlijke redenatie 3 en 4.)
Zie je het verslavingspatroon er hier insluipen? Voor zover dit er niet al is, natuurlijk. Nogmaals, ik ben de laatste die de betweter uit wil hangen, maar wees je ervan bewust dat je brein excuses probeert te verzinnen om krom gebruik recht te praten.
Dat wilde ik zeggen idd. Want wat zou de reden zijn dat jullie niet apart van elkaar gebruiken? Best een red flag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."