Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MeO-PCE na O-PCE werkte amper

3-MeO-PCE na O-PCE werkte amper

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#1
FredKroket zei:
Waarom neem je na een weekend doorhalen op maandag nog meer drugs?
Klik om te vergroten...
Ze vindt dat leuk
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk dat de effecten inderdaad stapelen. Maar misschien dat de nawerking van de pep de dissos wat onderdrukt heeft? Of misschien is de ene stof minder potent dan de ander. Als in slechtere batch.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van het weekend zaterdag en zondag pep gehad en doorgehaald.
Ik heb gisteren van 7.00-14.45 uur geslapen met 2 Lorazepam op, voelde me prima daarna.
Vriend was eigenwijs en bleef wakker. Dus die voelde zich niet zo top gisteren. Wat we dan wel vaker doen is een disso nemen. Ik had nog een klein restje O-PCE en grotere hoeveelheid 3-MeO-PCE liggen. De mg weegschaal gaf niet eens meer aan hoeveel de O-PCE was. Maar die had ik dus genomen en ik denk dat het zo'n 8-10 mg was gezien de milde maar wel lekkere werking. Mn vriend had als eerste dosis 12 mg 3-MeO-PCE die er goed inviel bij hem.

Uur of 2 later heb ik nog 17 mg 3-MeO-PCE genomen en mn vriend nog 18 mg. Hij was echt helemaal wappie vaag zoals je zou verwachten na 2 dosissen.
Maar bij mij deed die 3-MeO-PCE echt amper wat. Terwijl ik dacht dat het aangezien het ook een disso is gewoon zou "stapelen" op die O-PCE.

Maar nu vraag ik me dus af of die 2 stoffen dan toch anders op je receptoren werken ofzo?
Ik heb ze niet eerder allebei tegelijk/na elkaar gebruikt. Als ik 1 van de 2 gebruik en die stapel word ik wel knetter vaag of dat ik echt met 3-MeO-PCE in een disso-trip kwam.

Niet dat ik het nou heel erg vond want het was sowieso niet mijn bedoeling om er nog een hele vage avond/nacht van te maken. Ik voelde me wel chill verder en heb tv gekeken en ben gewoon om 2 uur gaan slapen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niemand die me kan uitleggen hoe deze 2 disso's op elkaar reageren normaal gesproken?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ervaring met eerst O-PCE (gemiddelde dosis volgens psychonautwiki) en toen dat uit begon te werken, een minipuntje 3meopcp (geen pce dus) en 15 mg 3meopcp oraal. Toen ben ik in het gat gevallen, per ongeluk.

Pas ermee op. Hoe het kan dat je niet zoveel voelde? Hoe weeg je dit af? Doseren jullie niet volumetrisch? De weegschaal kan niet zo nauwkeurig wegen bij zo'n lage volumes?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom neem je na een weekend doorhalen op maandag nog meer drugs?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ulixes zei:
Ze vindt dat leuk
Klik om te vergroten...
Dat mag ik hopen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
Ik heb ervaring met eerst O-PCE (gemiddelde dosis volgens psychonautwiki) en toen dat uit begon te werken, een minipuntje 3meopcp (geen pce dus) en 15 mg 3meopcp oraal. Toen ben ik in het gat gevallen, per ongeluk.

Pas ermee op. Hoe het kan dat je niet zoveel voelde? Hoe weeg je dit af? Doseren jullie niet volumetrisch? De weegschaal kan niet zo nauwkeurig wegen bij zo'n lage volumes?
Klik om te vergroten...

Dat klinkt niet goed nee. Ik weeg het gewoon af met een mg weegschaal, doseer het niet volumetrisch. En ja geen idee dus waarom ik niet zoveel voelde en mn vriend wel, vandaar ook dit topic.

FredKroket zei:
Waarom neem je na een weekend doorhalen op maandag nog meer drugs?
Klik om te vergroten...

Van mij hoefde het niet per se (ik voelde me wel gewoon chill) maar mn vriend had last van pep-kater en dan is een disso wel fijn om je weer even wat beter te voelen zonder dat je daar dan weer een extra kater van krijg. Vaak als ik een disso gebruik voel ik me juist beter de dagen erna ipv slechter. En afspraak hier in huis is dat we niet zonder elkaar gebruiken. En ik vind disso's zelf ook wel chill. Dus vandaar dat ik ook genomen had. Alleen nou zaten we omdat het bij mij niet echt werkte niet echt op hetzelfde level waardoor het voor mij niet echt leuk was.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Perenijsje zei:
Van mij hoefde het niet per se (ik voelde me wel gewoon chill) maar mn vriend had last van pep-kater en dan is een disso wel fijn om je weer even wat beter te voelen zonder dat je daar dan weer een extra kater van krijg. Vaak als ik een disso gebruik voel ik me juist beter de dagen erna ipv slechter. En afspraak hier in huis is dat we niet zonder elkaar gebruiken. En ik vind disso's zelf ook wel chill. Dus vandaar dat ik ook genomen had. Alleen nou zaten we omdat het bij mij niet echt werkte niet echt op hetzelfde level waardoor het voor mij niet echt leuk was.
Klik om te vergroten...

Sorry dat ik nu even volledig off-topic ga m.b.t. je hulpvraag hier. Ik wil me namelijk niet teveel bemoeien want dit zijn jullie eigen keuzes, maar ik zie in dit stukje tekst wel een aantal gevaarlijke redeneringen die bij mij een beetje een ‘red flag’-gevoel oproepen, en ik zeg dit uit zorg. Je vriend gaat een disso gebruiken om de pepkater te verzachten. (Gevaarlijke redenatie 1.) Hij heeft niet geslapen schrijf je. Dan lijkt mij, áls je dit al zou doen, 3-MeO-PCE een tricky keuze omdat dit een stimulerende disso is die er ook om bekend staat vrij manische effecten te kunnen geven. De kans op dat soort effecten combineren met verhoogde gevoeligheid voor randpsychotische verschijnselen door slaaptekort (even los van hoe gevoelig je vriend hiervoor zou zijn) lijkt mij niet zo handig. (Gevaarlijke redenatie 2.) Vervolgens doe jij met hem mee, en dit onderbouw je door te zeggen dat jullie afspraak is dat jullie niet apart van elkaar gebruiken, en dat je je de dagen na een disso beter voelt in plaats van slechter. (Gevaarlijke redenatie 3 en 4.)

Zie je het verslavingspatroon er hier insluipen? Voor zover dit er niet al is, natuurlijk. Nogmaals, ik ben de laatste die de betweter uit wil hangen, maar wees je ervan bewust dat je brein excuses probeert te verzinnen om krom gebruik recht te praten.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Sorry dat ik nu even volledig off-topic ga m.b.t. je hulpvraag hier. Ik wil me namelijk niet teveel bemoeien want dit zijn jullie eigen keuzes, maar ik zie in dit stukje tekst wel een aantal gevaarlijke redeneringen die bij mij een beetje een ‘red flag’-gevoel oproepen, en ik zeg dit uit zorg. Je vriend gaat een disso gebruiken om de pepkater te verzachten. (Gevaarlijke redenatie 1.) Hij heeft niet geslapen schrijf je. Dan lijkt mij, áls je dit al zou doen, 3-MeO-PCE een tricky keuze omdat dit een stimulerende disso is die er ook om bekend staat vrij manische effecten te kunnen geven. De kans op dat soort effecten combineren met verhoogde gevoeligheid voor randpsychotische verschijnselen door slaaptekort (even los van hoe gevoelig je vriend hiervoor zou zijn) lijkt mij niet zo handig. (Gevaarlijke redenatie 2.) Vervolgens doe jij met hem mee, en dit onderbouw je door te zeggen dat jullie afspraak is dat jullie niet apart van elkaar gebruiken, en dat je je de dagen na een disso beter voelt in plaats van slechter. (Gevaarlijke redenatie 3 en 4.)

Zie je het verslavingspatroon er hier insluipen? Voor zover dit er niet al is, natuurlijk. Nogmaals, ik ben de laatste die de betweter uit wil hangen, maar wees je ervan bewust dat je brein excuses probeert te verzinnen om krom gebruik recht te praten.
Klik om te vergroten...
Dat wilde ik zeggen idd. Want wat zou de reden zijn dat jullie niet apart van elkaar gebruiken? Best een red flag.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ulixes zei:
Dat wilde ik zeggen idd. Want wat zou de reden zijn dat jullie niet apart van elkaar gebruiken? Best een red flag.
Klik om te vergroten...

Ik kan niet voor Perenijsje spreken, maar mijn vermoeden zou zijn dat deze afspraak is gemaakt vanuit een goede, beschermende intentie. Om het gebruik dus samen onder controle te houden. ‘We doen het alleen wanneer we het MET ELKAAR doen, maar daarbuiten niet, want dan loopt het uit de hand.’ Zoiets.

In dit geval lijkt deze rationale compleet omgedraaid te worden: nu is het ineens zo dat als één van de twee gebruikt, de ander dan óók automatisch gaat gebruiken. Dat is al een heel andere interpretatie van de regel…

Maar correct me if I’m wrong, @Perenijsje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."