Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal. Ik heb een conflict met mijn huisarts gekregen om iets wat totaal niet met zijn werkzaamheden als huisarts/hulpverlener te maken heeft. Om mij dwars te zitten heeft hij nu mijn temazepam en lorazepam stop gezet en dat nu ik net begonnen was met het afbouwen van de heroïne. Ik heb nu al 2 dagen non stop paniekaanvallen en durf de deur niet uit. Ik heb alles al geprobeerd tot het overstappen naar een nieuwe huisarts (overal hier patiënten stop) GGZ huisartsenpost en noem het maar op maar niemand die ook maar een helpende hand aanbied. Vroeger had ik een backup bij me pa die kwam dan medicijnen brengen maar die is helaas kortgeleden overleden. Wie heeft er d tips voor mij? Ik weet niet meer wat ik moet doen ik heb al 2 dagen niet geslapen en ik ben inmiddels volledig gebroken. Mvg"
"Druktemaker zei: Het enige wat ik je kan aanraden is contact opnemen met verslavingszorg. Uit wat ik hierboven lees is het niet stopgezet om je dwars te zitten, maar gewoon afgeraden. Dit maakt ook dat de rest je ook niet datgene voor wilt schrijven. In deze situatie zijn de mensen die echt weten wat goed voor je is de verslavingszorg, die behandelbare kunnen zo nodig wat voorschrijven en je in stoppen begeleiden. Klik om te vergroten... Met de brijder kom ik ook niet verder want hun willen mij aan anti psychotica medicijnen hebben en dat wil ik niet omdat ik niet psychotisch ben + ik word er een zombie van, dus ook hun willen mij niet helpen. En nee de huisarts doet dit niet omdat hij het beste met mij voor heeft. Ik ben niet zijn enige patiënt waar hij met de medicatie loopt te rommelen"
"Druktemaker zei: En als jij eens goed het gesprek daar aangaat over je ervaring en of er andere mogelijkheden zijn? Wellicht is het ook bedoeld als symptoombestrijding. Als je dat gesprek niet aangaat en zo nodig op je strepen gaat staan kom je er ook niet verder mee. Ben ook van mening dat de huisarts niet de plek is waarmee je dit zou moeten bespreken. Afkicken gaat (meestal) het petje van de huisarts te boven. Klik om te vergroten... Ze willen niks meer doen voor mij en moet me aanmelden bij een ander team. Wachtlijst is 8 maanden. Sorry maar 8 maanden me nog zo voelen gaat niet goed zijn en ik heb dit overal al meerdere keren aangegeven. Ik ben nu echt radeloos want ik weet niet meer wat ik moet doen."
"Wie weet welke RC goed werkt als.eeb pijnstiller Amsterdam vervanger van morfine tramadol of oxycodo. En dergelijke want verga van. De kiespijn. Stuur me maar een pb als iemand.een tip heeft want ik word langzamerhand gek van de pijn."
"N3K0 zei: Zo snel mogelijk naar de tandarts!!! Klik om te vergroten... Gedaan en die willen niks voor schrijven die verwijzen me.door na de huisarts en die verwijst.me weer door naar.de tandarts zo gaat het al een week dus daar schiet ik niet niks mee.op. Daarom. Vraag ik hier om.tupa advies of wat dan ook want ik ga kapot"
"Mephedrone zei: Beste vrienden, Ik weet niet precies hoe ik het allemaal moet verwoorden, maar ik zit aardig in de shit. Laten we maar beginnen bij mijn jeugd. In het kort gezegd. Ik ben opgegroeid met veel huiselijk geweld. Mijn vader was gokverslaafd en had flink last van losse handjes. Hij sloeg mijn moeder bijna dagelijks en ook ik en mijn broertje en zusje kregen regelmatig klappen. Mijn moeder moest als excuus maar zeggen dat ze gevallen was tegen anderen. Ook sloeg mijn vader vaak in mijn edele delen en zei hij dat ik homo ben. Dit heeft mijn hele jeugd geduurd tot dat ik 13 werd. Op mijn 13e zijn wr vanuit Utrecht naar Drenthe verhuisd in een “gehucht”. Als kind lijkt het allemaal prachtig zo’n groot huis , schuur en tuin. Vrij afgelegen dus kon mijn vader nog makkelijker zijn slag slaan. Wanneer ik liggend in bed mijn moeder hoorde huilen die constant geslagen werd… meerdere malen de politie aan de deur gehad, maar mijn moeder moest haar mond houden en mijn vader zei dat er niks aan de hand was waarnaar ze weer vertrokken en hij haar verder bleef slaan. uiteindelijk op 18 jarige leeftijd in aanraking gekomen met wiet en XTC. De eerste 1 a 2 jaar hield ik mij echt aan de “regels” 1x per 3 maanden xtc alleen wiet werd wel snel een dagelijkse ding. Uiteindelijk ook in aanraking met speed, coke en 4fmp gekomen. Dit is al snel veranderd in weekend gebruik. Elk weekend ging ik met maten op stap en gebruikte ik speed of 4mp,coke of xtc. Dit heeft ongeveer een jaar geduurd . de weekenden werden steeds langer en binnen kortste tijd werd er ook doordeweeks gebruikt. Ik heb in deze tijd veel RC’s gebruik. (2cb, 4fmp, 2ce) uiteindelijk (na zo’n 3 a 4 jaar gebruik)ben ik in contact gekomen met 3mmc. Dit spul heeft mijn hele leven omgegooid. Dit spul was het echt voor mij, heb mij nooit fijner gevoeld. En dit spul begon ik al snel dagelijks te gebruiken , ook tijdens werk. Ik liep er echt bij als een lijpo, flinke pupillen en helemaal bezweet. En ook met dit middel bouwde ik een tolerantie. Al snel had ik grammen per dag nodig. Deze verslaving hou ik nu al 2 jaar vol. Dus luister ik gebruik al 2 jaar dagelijks 3mmc, grammen per dag. ik trok het echt niet meer en ben in behandeling gegaan bij ggz. Zij konden qua verslaving niet veel voor mij betekenen. Wel voor psychische hulp, maar heb ik eigenlijk niks aan gehad(1 jaar in behandeling geweest. Hierna ben ik bij VNN verslavingszorg in behandeling geweest nu inmiddels ook een jaar. Ik heb 1/2jaar ambulante hulp gehad wat letterlijk niks heeft geholpen… toen in kliniek beland voor detox, deze afgerond en weer naar huis gegaan. Hierna weer in kliniek geweest en na 5 dagen weggelopen. Gelijk weer terug in gebruik. Sindsdien tot en met nu gebruik ik alcohol en 3mmc, wel met vele pauzes er tussen ( meerdere dagen niks gebruikt) nu is er een nieuwe opname gepland voor mij na oud en nieuw (ik wou de feestdagen nog wel meemaken) ik heb het echter zo moeilijke tijdens een opname. Ik mis ongelovelijk mijn familie en heb echt letterlijk niks te doen in het kliniek, ik verveel mij dood. Ik ben ten einde raad. Ik weet gewoon niet meer hoe ik hier van af kom. Ik heb veel gelezen over klinische opnames en dat dit nog totaal geen garantie geeft. Ik ben ook aardig het vertrouwen kwijt in de zorg. Mijn begeleiders kende eerst 3mmc niet eens en het komt over alsnof ze nog maar weinig kennis hebben betreft drugs etc. ik heb het allemaal niet erg overzichtelijk netjes getypt, maar hoop dat iemand mij begrijpt. ik kijk zo gigantisch op tegen de volgende opname en weet gewoon niet meer hoe ik van deze zooi (3mmc) af kom Klik om te vergroten... Als je wilt lees mijn verhaal eens en misschien kan ik iets voor je betekenen door te praten over bepaalde zaken. Je mag me altijd een pb sturen wie weet helpt het je!"
"Lieve leden, Wie van jullie is er bekend met Elvanse?(Alternatief ritalin) ik word er juist mega hipper van als ik het neem dan is het net of ik 1 grammetje speed in me mik heb!(enige voordeel is dat ik schoonmaak en opruimen en verbouw zin krijg dus ik ben de hele nacht in de weer. Vanacht ook nieuwe laminaatvloer gelegd, nieuwe bar eettafel en stoelen in elkaar gezet. Gordijnen opgehangen en ga zo maar door. Ik heb gehoord dat mensen het ook op feesten gebruiken. Wie wil mij meer over jullie verhalen vertellen omtrent dit middel. Mvg"
"dupont zei: Nee, alleen Elvive Sorry, DF circlejerk grap Klik om te vergroten..."
"Ik heb nog zat liggen iemand? 🤣🤣🤣"
"Druktemaker zei: En als jij eens goed het gesprek daar aangaat over je ervaring en of er andere mogelijkheden zijn? Wellicht is het ook bedoeld als symptoombestrijding. Als je dat gesprek niet aangaat en zo nodig op je strepen gaat staan kom je er ook niet verder mee. Ben ook van mening dat de huisarts niet de plek is waarmee je dit zou moeten bespreken. Afkicken gaat (meestal) het petje van de huisarts te boven. Klik om te vergroten... Dit heb ik geprobeerd. Het lijkt erop alsof ze een persoonlijke issue met mij hebben. En dat is begonnen nadat ik onterecht beschuldigd werd van een aantal feiten die in mijn leven van inkomsten heel nadelige gevolgen zouden hebben, ik kon zwart op wit bewijzen en ook nog met audio geluiden dat ik zwaar een oor aangenaaid werd met de rede/motief vanwege de richtlijnen en procedures voor de tijd van de nodige behandeltijd. Met andere woorden, ik werd ze te duur en omdat het te lang duurde dus ze moesten van mij af. Ik heb tijdens een gesprek met de berijder de GGZ en mijn toenmalige reclasseringsambtenaar die vanaf de eerste dag meteen zijn twijfels had bij hun werkwijze mijn telefoon in de rookpauze op recorder gezet en in de kamer gelaten en dat uiteindelijk laten horen. Sindsdien zijn ze dwars gaan liggen. Dus dit zit helaas wat lastiger in elkaar."