Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben benieuwd naar blauwewinde is de an te raden? en zijn ze in elke bloemen/planten zaak giftig?"
"Neem ze alle 3 voor een chill trip"
"WHOOOOT zeker weten kga er vandaag even langs.."
"ben erzooo beniewd naar ... maar ik weet echt niet of het een goede trip is"
"Je trip zal er door niet aangepast worden. Dude paddos zijn zoiszo misselijk maakend. Eet ze gewoon op zonder erbij na te denken(als ze uit de shop komen en niet uit het bos) het is tenslotte een delicatese"
"Beste Mensen Vrijdag heb ik wel is waar een paddo feestje bij me thuis. me ouders gaan een weekendje weg, dus ik ben in een veilige omgeving. Met 5 waarvan 1 nuchtere gaan we een portie paddos nemen(mijn derde paddo trip) hopelijk wort dit een goede trip.. en geen bad trip zoals de vorige 2 keer.. de eerste keer nam ikeen portie en een paar joints met een paar vrienden toen we in de natuur zaten, het begin was erg leuk daarna gingen we door de stad lopen en gingen we winkels in wat super kut was... daarna raakte ik in paniek want ik zat half in de trip toen ik thuis meost komen.. das was mijn eerste bad trip de tweede bad trip was snacht's toen ik een halfe portie nam.. ik kreeg alleen maar slechte herinneringen binnen uit de verlede wat alleen maar kut was, nou hoop i kat ik een goede trip krijg ik zit namelijk in een veilige omgeving en ik heb alle tijd.. heeft iemand nog tips voor een goede trip? ik wil het een keer goed beleven.. rusje."
"Chimera zei: ontspannen eraan beginnen.. gedachten doen een hoop voor en tijdens een trip. En wort is met dt : wordt Klik om te vergroten... Dank u Haha sorry snel getypt."
"Heb pas ook paddo's genomen niet echt hoofdpijn maar meer een verdoofd gevoel. citroen thee helpt of energy drank."
"Bedankt voor de tips mensen! Nja ik heb liever een vrolijke trip dan een leerzame slechte trip:P Nja Ik steek denk ik na me portie 1 jointje op, en leun achterover in me leren bank btw is het leuk om tv te kijken tijdens je trip? of bepaalde activiteiten..?"
"Ja eigenlijk wel een goed idee,, we gaan wel naar een park ofzo.. maar het lopen zal denk ik ook een probleem zijn:P en alles voorbereiden:P Bedankt mensen! vandaag is de grote dag"