Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"liwer3 zei: hebben jullie ooit methamfetamine gebruikt ?? Klik om te vergroten... Ja man, moet je doen. Heel veel tegelijk want het is best slap spul.."
"Idd. De 1e keer had ik 190mg in 1x op. Toen ik na paar uur in mn bed lag met muziekje op, kreeg ik toch wel aardig hard kloppend hart enzo. Om die reden zou ik niet boven de 200mg gaan :P"
"TrippyShit zei: Weeeeed Klik om te vergroten... &chips"
"Die zou ik dan dus even moeten laten testen. Weet alleen nog niet zoveel van dit middel dus de intresse is er ook niet echt.. Dat wat ik van jou las over DOM dumpy, dat vind ik nou een intressant spulletje. De mooie 3d hallucinaties spreken me wel aan."
"Nicotine a brada jewaitzelluf G"
"Weeeeed"
"Meen je dat nou? Grapje of fanatieke E.Oer?"
"wobble zei: TrippyShit zei: Meen je dat nou? Grapje of fanatieke E.Oer? Klik om te vergroten... dat was een grapje ik geloof niet in goden,spoken en orks. Klik om te vergroten... haha, dan kan ik em wel waarderen :P God is mijn drugs"
"Re: Wat zijn legale RC met een effect dat de moeite waard is? zullen er nog smartshops zijn de explosion (methylone) 'onder de toonbank' verkopen?? Wil dit spulletje namelijk echt graag een keer uitproberen. Zoo7 is vaak een nogal mild effect heb ik gelezen? En aangezien ik genoeg ervaring met bijvoorbeeld mdma en andere hd heb zal dit dan niet wat te 'soft' zijn? En neo doves.. Wat geeft dit precies voor een effect??"
"Zit lekker wat glaasjes wodka te drinken.. Lekker sigaretje erbij, music en dan straks maar weer naar bed :P"