ik heb het gehad. ik had opium gerookt. en heb 1 week aan een stuk wakker liggen dromen.
ietsje te lang blijven steken
#2
Beelden.
#3
is alleen de vraag wat je dan hebt gehad
je bent een paar uur verdoofd/prettig kalm.
het fijne van ope is dat na een stukkie je keel verdoofd is, en jointjes nog beter smaken.
ook thee wordt er beter van.
liters zuip ik ervan na wat ope.
ik kom het nu niet meer tegen ;mis het wel een beetje.
#4
Wat zijn nu die opium dromen/visioenen???
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.