Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geneesmiddel zei: Van speed heb ik net als coke ook wel hoge hartslag en onrustig, misschien nog wel erger. Laag doseren en niet bij blijven pakken is echt key hier. Buiten dat is speed de slechtste om op te kunnen slapen van de drie. Je moet niet een rush willen najagen door veel te pakken, dat fijne euforische (serotonine) als met 3mmc heeft het niet. Daarom zouden mensen eerder 3mmc kiezen, maar als je je verwachtingen laag houdt, kan speed heel chill zijn. Ik vind het overigens chill om te combineren met phenibut, dat neemt wat onrust weg. Het voordeel is dat speed itt 3mmc niet met je serotonine huishouding speelt, wat je onrust, angst en depersonalisatie de dagen na 3mmc zou kunnen verklaren. Deze klachten zou ik niet zo snel van speed hebben, behalve door slaaptekort. Speed kater kan overigens wel pittig zijn hoor, maar voor mij meestal gewoon 1 dag. Edit: ohja en bommetje boven snuiven Klik om te vergroten... Het water loopt me in de mond"
"3mmc geeft een lekkere rush, van pep wordt ik zegmaar alleen maar helder. Als ik 3mmc gebruik neem ik echt om de 30minuten ook bij & met pep om de 2 uur ongeveer"
"CuriousExplorer zei: Dan is een drugspauze een aanrader. Niet wat je wil horen, maar ik zeg het toch maar effe. Op je vraag. 4mmc vond ik persoonlijk vele malen beter. Maar ook daar zijn verschillende meningen over. Klik om te vergroten... Ik neem om de zoveel tijd 2 a 3 dagen pauze, is dat niet genoeg?"
"CuriousExplorer zei: Ik hoop dat je ; - Een grapje maakt. ( er wordt tussen elk gebruik een pauze van 3maanden ofwel 60dagen aangeraden) - Je een beetje opzoekwerk begint te verrichten (Dit moet je standaard weten) - Mijn raad van harte neemt. Klik om te vergroten... Ik gebruik 3a 4x per week 3mmc en voel me eigenlijk best prima. Bijna tot geen comedown.. misschien dat mijn dealer 2mmc verkoopt.. doe dit al 2 maanden ongeveer, heb me net een beetje ingelezen over long term use en ik denk dat ik inderdaad even een pauze neem"
"CuriousExplorer zei: 3mmc is een sluipmoordernaar. Weinig tot geen comedown, maar je lichaam krijgt wel klappen. Je bent niet de eerste, enige en laatste die de fout maakt van teveel 3mmc te gebruiken. Goed om te horen dat je je ingelezen hebt en belist om een pauze te nemen. 🤩🤩 Klik om te vergroten... Dirkjan zei: Dat komt omdat je lichaam de hele tijd bezig is met die tyfus bende uit je lichaam te krijgen, maar die kater krijg je heus wel. one way or the other you’ll pay the piper Klik om te vergroten... Bedankt voor jullie eye-opener. Het kutte is dat ik nu al weer zo veel zin heb om het te doen.. Dat wordt mezelf de komende maand kapot blowen tegen de dip"
"Heb ik ook met snuiven"
"is 4mmc een aanrader? doe nu al een poosje 3mmc maar voel er eigenlijk niet meer zo veel van"
"3mmc is wel goed."
"Dopemonster zei: 3mmc is tegenwoordig een harddrug, geen rc 🤷♂️ Klik om te vergroten... voor mij dagelijks voer, is maar net wat je het zelf wil noemt"
"Jhonlv2 zei: 3mmc / 3cmc is geen trip middel Klik om te vergroten... wel heerlijk spul en het start de motor als geen ander"