Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet gemaakt voor uppers?

Niet gemaakt voor uppers?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
Tripper49Lid
01-01-2024, 00:00
#1
3mmc geeft een lekkere rush, van pep wordt ik zegmaar alleen maar helder.

Als ik 3mmc gebruik neem ik echt om de 30minuten ook bij & met pep om de 2 uur ongeveer
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allen,

Nadat ik afgelopen zomer een keertje coke gesnoven heb was voor mij duidelijk dat ik dat geen zak aan vind. Opgefokt en slikkebekkend met een enorme hartslag. Niet heel relaxed. Maar mijn nieuwsgierigheid naar uppers was wel gewekt. Het is toch leuk om zo af en toe met die mensen in dezelfde vibe te komen en een paar nakkies mee te doen?

Toen kwam 3-mmc op mijn pad. De eerste keer was wel oke. Had heerlijke momenten, maar het begon wederom heel opgefokt. De kater was niet fijn, maar die overleefde ik. Met Oud en Nieuw ging ik er weer vol voor, dit was de tweede keer en had er zin in. Het was een geweldige nacht. Ik bleef tot 13:00 de volgende dag bijnemen… Intussen speelde er nogal wat in mijn leven en werd terwijl ik onder invloed was een kleine teleurstelling veel groter dan die had moeten zijn. De dagen daarna werd ik zeer onrustig en kreeg ik last van depersonalisatie. Mijn hele angstcentrum van mijn brein overprikkeld. Misschien had ik gewoon op tijd moeten stoppen. Misschien is dit gewoon niks voor mij. Op XTC ging ik altijd heerlijk. Maar die uppers fucken mij toch een beetje op.

Nu is er nog één optie. Pep. Maar hoe verhoudt dit effect zich tot bovenstaande middelen? Ik zie pep als iets waar gelukkig veel over bekend is, wat lekker lang door werkt en misschien veel minder craving veroorzaakt. Je neemt het, misschien nog een keer bij en klaar. Waarom verkiezen mensen 3-mmc boven pep eigenlijk? Theoretisch lijken er aan pep meer voordelen te zitten…
Mijn angst is natuurlijk dat als ik het neem ik weer een paar weken bij moet komen van een overprikkeld brein als het mis gaat.

Ik had me voorgenomen om voorlopig maar ff niks te doen. En dan rustig aan weer eens een pilletje of nakkie ket te doen. Het vertrouwde spul. Misschien wat DMT of 2c-b. Zou toch zonde zijn als ik niet meer kan genieten van al dat leuke.

Wie kan vanuit ervaring meer vertellen over hoe deze uppers voor jou werken in verhouding tot elkaar?

veel dank!
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van speed heb ik net als coke ook wel hoge hartslag en onrustig, misschien nog wel erger. Laag doseren en niet bij blijven pakken is echt key hier. Buiten dat is speed de slechtste om op te kunnen slapen van de drie. Je moet niet een rush willen najagen door veel te pakken, dat fijne euforische (serotonine) als met 3mmc heeft het niet. Daarom zouden mensen eerder 3mmc kiezen, maar als je je verwachtingen laag houdt, kan speed heel chill zijn. Ik vind het overigens chill om te combineren met phenibut, dat neemt wat onrust weg.

Het voordeel is dat speed itt 3mmc niet met je serotonine huishouding speelt, wat je onrust, angst en depersonalisatie de dagen na 3mmc zou kunnen verklaren. Deze klachten zou ik niet zo snel van speed hebben, behalve door slaaptekort.

Speed kater kan overigens wel pittig zijn hoor, maar voor mij meestal gewoon 1 dag.

Edit: ohja en bommetje boven snuiven
T
Tripper49Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Geneesmiddel zei:
Van speed heb ik net als coke ook wel hoge hartslag en onrustig, misschien nog wel erger. Laag doseren en niet bij blijven pakken is echt key hier. Buiten dat is speed de slechtste om op te kunnen slapen van de drie. Je moet niet een rush willen najagen door veel te pakken, dat fijne euforische (serotonine) als met 3mmc heeft het niet. Daarom zouden mensen eerder 3mmc kiezen, maar als je je verwachtingen laag houdt, kan speed heel chill zijn. Ik vind het overigens chill om te combineren met phenibut, dat neemt wat onrust weg.

Het voordeel is dat speed itt 3mmc niet met je serotonine huishouding speelt, wat je onrust, angst en depersonalisatie de dagen na 3mmc zou kunnen verklaren. Deze klachten zou ik niet zo snel van speed hebben, behalve door slaaptekort.

Speed kater kan overigens wel pittig zijn hoor, maar voor mij meestal gewoon 1 dag.

Edit: ohja en bommetje boven snuiven
Klik om te vergroten...
Het water loopt me in de mond
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nog meer mensen die hun ervaring kunnen delen?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dr. Paddo! zei:
Nog meer mensen die hun ervaring kunnen delen?
Klik om te vergroten...
Ik ben niet de persoon die de meest uitgebreide posts maakt. Maar wil je wel mijn ervaringen delen.

- Coke;
Is een leuke drug voor in de kroeg, of in gezelschap.
Alleen zijn er 2 nadelen aan voor mij;
- De prijs.
Ongeacht of het goede of slechte coke is, het is te duur.
- Impact op mensen.
Coke is imo een drug die goed of slecht valt. Ik heb al mensen heel sociaal weten worden, maar ook mensen die zich gingen afzonderen

- Pep
Is een werkdrug. Daar haalde ik 0,0 plezier uit. Het voordeel is dat je geen tijdsbesef meer hebt, en hoewel ik het zeld nooit genomen heb om te werken kan ik mij wel voorstellen dat dit de überdrug is om te werken.
Het nadeel vind ik de extreme vasoconstrictie.
Ik had heel snel last van koude ledematen.

-3mmc
Dit is een dubbeltje op zijn kant.
Enerzijds omdat de 3-mmc van 2j geleden gewoon anders was, en dan bedoel ik echt veel leuker.
Je krijgt instant energie, alleen went het lichaam er heel snel aan, en moet je heel snel dosissen nemen die onverantwoord zijn.
Het gevoel zit voor mij tussen coke en speed in.


En dan eentje die je niet vroeg, maar ik toch meegeef.

4mmc;
My all time favorite.
Gevoel zit (zat) tussen een mix van coke, speed en xtc in.
Heerlijk uren feesten gevolgd door uren neuken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."