Nog meer mensen die hun ervaring kunnen delen?
Ik ben niet de persoon die de meest uitgebreide posts maakt. Maar wil je wel mijn ervaringen delen.
- Coke;
Is een leuke drug voor in de kroeg, of in gezelschap.
Alleen zijn er 2 nadelen aan voor mij;
- De prijs.
Ongeacht of het goede of slechte coke is, het is te duur.
- Impact op mensen.
Coke is imo een drug die goed of slecht valt. Ik heb al mensen heel sociaal weten worden, maar ook mensen die zich gingen afzonderen
- Pep
Is een werkdrug. Daar haalde ik 0,0 plezier uit. Het voordeel is dat je geen tijdsbesef meer hebt, en hoewel ik het zeld nooit genomen heb om te werken kan ik mij wel voorstellen dat dit de überdrug is om te werken.
Het nadeel vind ik de extreme vasoconstrictie.
Ik had heel snel last van koude ledematen.
-3mmc
Dit is een dubbeltje op zijn kant.
Enerzijds omdat de 3-mmc van 2j geleden gewoon anders was, en dan bedoel ik echt veel leuker.
Je krijgt instant energie, alleen went het lichaam er heel snel aan, en moet je heel snel dosissen nemen die onverantwoord zijn.
Het gevoel zit voor mij tussen coke en speed in.
En dan eentje die je niet vroeg, maar ik toch meegeef.
4mmc;
My all time favorite.
Gevoel zit (zat) tussen een mix van coke, speed en xtc in.
Heerlijk uren feesten gevolgd door uren neuken.