Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc met 4mmc combineren

3mmc met 4mmc combineren

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
Zolang je niet ook twee keer zoveel gaat nemen zit je wel goed
C
CuriousExplorerLid
LoL.
Als je weet dat je 4-mmc gaat krijgen gewoon zelf geen 3-mmc gebruiken en die uitdelen.

Waarom zou je tijdens de week met de vrouw haar Dacia naar het werk rijden als er een Porsche in de garage staat?

🤭🤭🤭
M
MetalGuyLid
Rotjoch zei:
Gewoon samen mixen, dan krijg je 3,5-mmc.

nah volgens mij kan dit prima, alleen denk ik dat het zonde is als je eerst 3M neemt en daarna 4M door de opgebouwde tolerantie. Weet niet of dit direct geldt bij een cathinone though. Zoals altijd met mate doen, en niet gelijk hele balken.
Klik om te vergroten...
3,5-mmc... :tearsofjoy:
D
DatisgekzegLid
CuriousExplorer zei:
LoL.
Als je weet dat je 4-mmc gaat krijgen gewoon zelf geen 3-mmc gebruiken en die uitdelen.

Waarom zou je tijdens de week met de vrouw haar Dacia naar het werk rijden als er een Porsche in de garage staat?

🤭🤭🤭
Klik om te vergroten...
Daarvoor wil ik dus weten of het kwaad kan. Als het verwaarloosbaar is dan maakt het geen reet uit of ik het nou wel of niet combineer. En je mooie vergelijking laat het lijken alsof jij denkt dat 4m beter is dan 3m. Is dat zo?
C
CuriousExplorerLid
Datisgekzeg zei:
Daarvoor wil ik dus weten of het kwaad kan. Als het verwaarloosbaar is dan maakt het geen reet uit of ik het nou wel of niet combineer. En je mooie vergelijking laat het lijken alsof jij denkt dat 4m beter is dan 3m. Is dat zo?
Klik om te vergroten...
Alsof ik dat denk?
Er denken dat best heel, heel veel mensen hoor.
Lees er wat reports over na op Reddit, of op dit forum.

Ik zou denken dat beide samen geen kwaad kan, gezien het ene(3mmc) een analoog is van het andere(4mmc).
Zolang je uw dosis maar niet aanpast in negatieve zin.

Misschien kan @Neo-Shulginist hier wat beter op antwoorden.
N
Neo-ShulginistLid
CuriousExplorer zei:
Alsof ik dat denk?
Er denken dat best heel, heel veel mensen hoor.
Lees er wat reports over na op Reddit, of op dit forum.

Ik zou denken dat beide samen geen kwaad kan, gezien het ene(3mmc) een analoog is van het andere(4mmc).
Zolang je uw dosis maar niet aanpast in negatieve zin.

Misschien kan @Neo-Shulginist hier wat beter op antwoorden.
Klik om te vergroten...
Als vuistregel is het wel beter om verschillende stoffen als onvergelijkbaar te behandelen. Elke stof heeft een andere bindingsaffiniteit, en wordt ook afgebroken in weer andere (vaak alsnog psychoactieve) metabolieten. Daardoor kunnen er onverwachte interactie-effecten ontstaan, ook bij stoffen die qua effect nogal op elkaar lijken.

Mijn gevoel zou zeggen dat combineren van 3-MMC en 4-MMC niet zo'n groot probleem zou moeten zijn omdat de stoffen zo op elkaar lijken. Maar we weten het gewoon niet. Zowel 3- als 4-MMC is in principe nog een Nieuwe Psychoactieve Stof (NPS) vanwege het gebrek aan bewijs over de werking. Daarom is het lastig om voorspellingen te doen over het risico.

Wel moet ik erbij zeggen dat constant herdoseren ook heel gevaarlijk is, en volgens mij waren jullie dat wel van plan :tongueout:
D
DatisgekzegLid
Neo-Shulginist zei:
Als vuistregel is het wel beter om verschillende stoffen als onvergelijkbaar te behandelen. Elke stof heeft een andere bindingsaffiniteit, en wordt ook afgebroken in weer andere (vaak alsnog psychoactieve) metabolieten. Daardoor kunnen er onverwachte interactie-effecten ontstaan, ook bij stoffen die qua effect nogal op elkaar lijken.

Mijn gevoel zou zeggen dat combineren van 3-MMC en 4-MMC niet zo'n groot probleem zou moeten zijn omdat de stoffen zo op elkaar lijken. Maar we weten het gewoon niet. Zowel 3- als 4-MMC is in principe nog een Nieuwe Psychoactieve Stof (NPS) vanwege het gebrek aan bewijs over de werking. Daarom is het lastig om voorspellingen te doen over het risico.

Wel moet ik erbij zeggen dat constant herdoseren ook heel gevaarlijk is, en volgens mij waren jullie dat wel van plan :tongueout:
Klik om te vergroten...
Oke top. Thanks! En ja, we zijn bekend met het herdoseren haha. De afgelopen twee jaar als we zo'n feestje hebben zijn we sowieso van het doorhalen
N
Neo-ShulginistLid
Datisgekzeg zei:
Oke top. Thanks! En ja, we zijn bekend met het herdoseren haha. De afgelopen twee jaar als we zo'n feestje hebben zijn we sowieso van het doorhalen
Klik om te vergroten...
De risico's op acute hartklachten, oververhitting of neurotoxiciteit nemen vooral toe naarmate er vaker wordt geherdoseerd. Vandaar dat ik het er even bij zeg.
D
DatisgekzegLid
Neo-Shulginist zei:
De risico's op acute hartklachten, oververhitting of neurotoxiciteit nemen vooral toe naarmate er vaker wordt geherdoseerd. Vandaar dat ik het er even bij zeg.
Klik om te vergroten...
Heb ik over gelezen ja. Maar een extra heads-up wordt altijd gewaardeerd :)
D
DirkdirkLid
Rotjoch zei:
Gewoon samen mixen, dan krijg je 3,5-mmc.
Klik om te vergroten...
Mijn arme rikketik,,, ik wil dit nooit meer horen. Straks lig ik tussen 6 plankjes van schaamte.
C
CuriousExplorerLid
Dirkjan zei:
Mijn arme rikketik,,, ik wil dit nooit meer horen. Straks lig ik tussen 6 plankjes van schaamte.
Klik om te vergroten...
Ja he.
Iedereen weet dat 3 en 4 -mmc samen 7-mmc wordt.
D
DirkdirkLid
CuriousExplorer zei:
Ja he.
Iedereen weet dat 3 en 4 -mmc samen 7-mmc wordt.
Klik om te vergroten...
Ja, dat is natuurlijk logisch.
C
CuriousExplorerLid
Tripper49 zei:
is 4mmc een aanrader? doe nu al een poosje 3mmc maar voel er eigenlijk niet meer zo veel van
Klik om te vergroten...
Dan is een drugspauze een aanrader.
Niet wat je wil horen, maar ik zeg het toch maar effe.

Op je vraag.
4mmc vond ik persoonlijk vele malen beter. Maar ook daar zijn verschillende meningen over.
T
Tripper49Lid
CuriousExplorer zei:
Dan is een drugspauze een aanrader.
Niet wat je wil horen, maar ik zeg het toch maar effe.

Op je vraag.
4mmc vond ik persoonlijk vele malen beter. Maar ook daar zijn verschillende meningen over.
Klik om te vergroten...
Ik neem om de zoveel tijd 2 a 3 dagen pauze, is dat niet genoeg?
C
CuriousExplorerLid
Tripper49 zei:
Ik neem om de zoveel tijd 2 a 3 dagen pauze, is dat niet genoeg?
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat je ;

- Een grapje maakt.
( er wordt tussen elk gebruik een pauze van 3maanden ofwel 60dagen aangeraden)

- Je een beetje opzoekwerk begint te verrichten
(Dit moet je standaard weten)

- Mijn raad van harte neemt.
T
Tripper49Lid
CuriousExplorer zei:
Ik hoop dat je ;

- Een grapje maakt.
( er wordt tussen elk gebruik een pauze van 3maanden ofwel 60dagen aangeraden)

- Je een beetje opzoekwerk begint te verrichten
(Dit moet je standaard weten)

- Mijn raad van harte neemt.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik 3a 4x per week 3mmc en voel me eigenlijk best prima. Bijna tot geen comedown.. misschien dat mijn dealer 2mmc verkoopt.. doe dit al 2 maanden ongeveer, heb me net een beetje ingelezen over long term use en ik denk dat ik inderdaad even een pauze neem
C
CuriousExplorerLid
Tripper49 zei:
Ik gebruik 3a 4x per week 3mmc en voel me eigenlijk best prima. Bijna tot geen comedown.. misschien dat mijn dealer 2mmc verkoopt.. doe dit al 2 maanden ongeveer, heb me net een beetje ingelezen over long term use en ik denk dat ik inderdaad even een pauze neem
Klik om te vergroten...
3mmc is een sluipmoordernaar.
Weinig tot geen comedown, maar je lichaam krijgt wel klappen.
Je bent niet de eerste, enige en laatste die de fout maakt van teveel 3mmc te gebruiken.

Goed om te horen dat je je ingelezen hebt en belist om een pauze te nemen. 🤩🤩
D
DirkdirkLid
Tripper49 zei:
Ik gebruik 3a 4x per week 3mmc en voel me eigenlijk best prima
Klik om te vergroten...
Dat komt omdat je lichaam de hele tijd bezig is met die tyfus bende uit je lichaam te krijgen, maar die kater krijg je heus wel.

one way or the other you’ll pay the piper
T
Tripper49Lid
CuriousExplorer zei:
3mmc is een sluipmoordernaar.
Weinig tot geen comedown, maar je lichaam krijgt wel klappen.
Je bent niet de eerste, enige en laatste die de fout maakt van teveel 3mmc te gebruiken.

Goed om te horen dat je je ingelezen hebt en belist om een pauze te nemen. 🤩🤩
Klik om te vergroten...
Dirkjan zei:
Dat komt omdat je lichaam de hele tijd bezig is met die tyfus bende uit je lichaam te krijgen, maar die kater krijg je heus wel.

one way or the other you’ll pay the piper
Klik om te vergroten...
Bedankt voor jullie eye-opener. Het kutte is dat ik nu al weer zo veel zin heb om het te doen.. Dat wordt mezelf de komende maand kapot blowen tegen de dip
T
Tripper49Lid
is 4mmc een aanrader? doe nu al een poosje 3mmc maar voel er eigenlijk niet meer zo veel van

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."