Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Shit dat stond nog op mijn verlanglijstje.. what's next? Ik kan wel van alles in gaan slaan maar ja.. dadelijk zit ik over een paar jaar met spul wat niet meer werkt."
"Nu heb ik 1cp-LSD binnen gekregen en wil het laten testen. Maar nu lees ik dat ze bij Jellinek geen LSD alternatieven testen Nu zijn er natuurlijk de twee labs in spanje EnergyControl en Kykeon Analytics. Nu vroeg ik mij af of iemand wel eens 1cp-LSD heeft laten testen?"
"Heerlijke tripreport! Ik herken in grote lijnen je ervaring met mijn eerste XTC ervaring. Het brilletje daarin tegen is mij (nog) onbekend ."
"AI moet je inderdaad niet altijd te serieus nemen. Maarrr... Ik heb ooit eens uit het niets gevraagd aan AI wat voor een soort persoon ik ben na een gesprekje over wat andere dingen die ik toen uitzocht. De rotzak wist het behoorlijk goed te omschrijven en was er onder de indruk van. Maar vaak zit het helemaal verkeerd of heeft een hele ander agenda en probeert heel wijs mee te praten. En wat Purplext zegt.. soms is het gewoon heerlijk om er even tegen te klagen tegen de AI."
"JohnGalt zei: Met het lezen van de DarkNetMarket Bible: http://biblemeowimkh3utujmhm6oh2oeb3ubjw2lpgeq3lahrfr2l6ev6zgyd.onion/ Klik om te vergroten... Ervaring ermee? Ik zit eigenlijk beetje in het zelfde schuitje als de TS."
"Nu al aan de oliebollen?"
"Eerste keer 1cP-LSD! Ben reuze benieuwd!"
"Zeehond zei: Hoeveel ga je nemen? Veel plezier, wens je een mooie reis ❤️❤️❤️ Klik om te vergroten... Hartelijk dank! Ik ga voor 1x 100µG. Niet te weinig maar ook niet teveel denk ik zo voor een eerste keer. Al verwacht ik dat het niet zo heftig zal zijn als een aardige Psyilo dosis."
"TripFlip zei: Hartelijk dank! Ik ga voor 1x 100µG. Niet te weinig maar ook niet teveel denk ik zo voor een eerste keer. Al verwacht ik dat het niet zo heftig zal zijn als een aardige Psyilo dosis. Klik om te vergroten... Oh boy what was I wrong.. Zo de ju.. Het was toch heftiger dan ik verwacht had zeg! Vanmiddag stukje wezen wandelen was ook een hele avontuur. Muziekje in de oortjes en lekker in de zon gelopen. Soms had ik het idee dat ik 2 meter boven de straat zweefde.. heerlijk. Maar soms had ik ook echt het idee of ik op een lopende band liep. Dat je wel loopt maar het idee hebt dat je niet vooruit komt. Of dat mijn lichaam helemaal ergens anders was. Het was een fijne wandeling maar wel knetter freaky Uurtje geleden (ofzoiets) dacht ik wel "het mag wel weer stoppen hoor..". Soms toch net een tikje te heftig. Respect voor de gene die hoger gaan qua dosis! Ik ben benieuwd wat een halfje of kwartje doet qua effect. Want ik zie hier wel potentie in"
"Mijn god wat een bizarre spul is dat zeg! Net zo'n grote Amerikaanse vrachttrein wat moeilijk te stoppen is. Inmiddels 12 uur na innamen en ik voel het nog best hevig. Alles goed en wel gelukkig hier maar overweldigend is het zeker! Not for the faint heart."