Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMdma+wiet chill of niet

Mdma+wiet chill of niet

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij mijn maat is het vaak wel heel kort, bij mij wel een stuk langer gelukkig. Maar in het begin was het een dikke 4 uren en nu haal ik soms de 3 niet. En de tijd vliegt ook nog eens voorbij.

O en door mezelf trouwens.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#2
@TripEekhoorn
Ja, ben ook benieuwd hoe het jou zal bevallen.

Ik wil die combo ook weleens proberen, maar ben momenteel nog op zoek naar m’n favoriete wiet/hasj.
T
TripEekhoornLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey hoi,

Is wiet tijdens of na een mdma trip chill of nahh? Zijn er mensen die dit eens geprobeerd hebben en me kunnen vertellen wat het effect dan een beetje is? Ik snap dat het bij iedereen een ander effect heeft maar wil graag eens horen wat jullie ervan vinden. :smoke:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nooit tijdens een roll (trip is het niet echt hè) wiet genomen, omdat het me doodzonde lijkt. Ik wil zo helder mogelijk blijven tijdens een roll. Naderhand wiet is best wel fijn en lijkt de mdma euforie iets terug te halen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoooow en hoe chill! Mijn favo combi! Wel pas na de piek van de xtc/mdma gaan blowen. Dan valt ie zo lekker! Lekkere Tintelingen door je hele lijf, lekkere soort kriebels-gevoeletjes op je hoofd, je voelt je xtc weer ff heftig, je word wat lomer maar ook wel knuffliger/warmer.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoals Mindless hierboven verteld klopt, kan wel in de piek van xtc maar zonde en de xtc overheerst op de wiet. Wacht tot na de piek of tot in de comedown.
Moet wel bekennen dat ik na elke upper wiet rook.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Nooit tijdens een roll (trip is het niet echt hè) wiet genomen, omdat het me doodzonde lijkt. Ik wil zo helder mogelijk blijven tijdens een roll. Naderhand wiet is best wel fijn en lijkt de mdma euforie iets terug te halen.
Klik om te vergroten...
Een roll? Wasda?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
AphexTwin zei:
Een roll? Wasda?
Klik om te vergroten...
Een beurt, een binch, wat je wil. Het is bedoeld ipv het woord trip/trippen. Op xtc trip je natuurlijk niet echt. Dat bedoeld ie denk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laat eens weten hier wat je van de combi vond. Leuk!
Let wel, begin rustig met blowen. Ik ken een enkling die xtc en wiet echt niet trekt. Dus mak beginnen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo wordt een mdma high/roes genoemd, voornamelijk op engelstalige fora. Ik gebruik het omdat ik het er een goede omschrijving voor vind. Je rolt op die wave van euforie. :wink: Vaak noemen mensen het toch een mdma trip, maar een mdma roes is echt geen trip imo.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#11
@De Dunne @Mindless
Yes, ben mee. Thx guys .
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb trouwens al meer dan een halfjaar geen mdma gehad, maar door dit topic voel ik het gripzakje pillen dat ik nog heb liggen bijna naar me roepen haha.

Maar ondanks mijn alreeds begonnen weekend denk ik toch maar niet... Die rolls zijn tegenwoordig ook zo kort. Een maat heeft er al van gesnoept en rolde maar een uur lang... :confused: Staat imo niet in verhouding met de aanslag op je lichaam.
T
TripEekhoornLid
01-01-2024, 00:00
#13
Thx voor de reacties zal dus niet tijdens de 'roll' roken, maar in de comedown en zal ik zeker doen @De Dunne
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Ik heb trouwens al meer dan een halfjaar geen mdma gehad, maar door dit topic voel ik het gripzakje pillen dat ik nog heb liggen bijna naar me roepen haha.

Maar ondanks mijn alreeds begonnen weekend denk ik toch maar niet... Die rolls zijn tegenwoordig ook zo kort. Een maat heeft er al van gesnoept en rolde maar een uur lang... :confused: Staat imo niet in verhouding met de aanslag op je lichaam.
Klik om te vergroten...
Zijn ze korter dan vroeger dan? Door de pillen? Of door jezelf? Ik had zondag nog xtc, +/- 1 tot 1,25 mg per kg, en ik was toch wel een uurtje of 3 zoet. Lange come up omdat ik de pil in een capsule had gedaan. (oude leeg gegooide vitamine capsule). Pillen zijn oud of gewoon slechter en verkrummelen bij aanraking. Met de lekkere afgerglow erbij was t vanaf dat ie inkickte toch wel zo een uurtje of 4. Door de wiet erna was t de 1 a 2 uren daarna ook nog lekker.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Bij mijn maat is het vaak wel heel kort, bij mij wel een stuk langer gelukkig. Maar in het begin was het een dikke 4 uren en nu haal ik soms de 3 niet. En de tijd vliegt ook nog eens voorbij.
Klik om te vergroten...
Het werkt bij mij idd ook wel iets korter dan toen ik net begon met xtc. Maar een uur of maar 2 uren heb ik nooit gehad. Das wel heel kort ja en de moeite niet nee.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb nog altijd ongeveer dezelfde werkingsduur als in m’n beginjaren. Maar de laatste 3-4 jaar neem ik gemiddeld maar 1 keer/jaar mdma meer.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja ook ik vind blowen heerlijk op het eind van de avond, als je net over je piek heen bent. Ik krijg dan een heerlijke relaxte staat van zijn, die prima de veel minder relaxte gedachte ' aaaaargh de m werkt uit, deze geweldige avond is eindig' verdoezelt.
Ik kan er ook enorme hetsenkronkels van krijgen, ik denk bij net iets te veel.
Vind een jointje ook gewoon ongekend lekker smaken dan, dus heb er vaak al snel zin in, maar stel het uit tot na de echte piek.

@Mindless na het typen van dit begint het hier ook wel erg te kriebelen.
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik rook de ene na de andere joint als ik aan de mdmda of 4fmp ga, maar dat doe ik ook als ik alcohol drink zoals het een die hard stoner siert.
S
Skaf-GiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bij relatief hoge doseringen ga ik er altijd op hallucineren.
Het verlengt de X trip bij bij ALTIJD, maar ik doe het alleen op het moment dat je voelt dat je meer strak
staat dan vaag bent.

Beste combi imo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."