Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer xtc, wat een avond

Eerste keer xtc, wat een avond

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TripEekhoornLid
01-01-2024, 00:00
#1
De dag waar ik al heel lang op had gewacht, vrijdag de 13e alleen maar een avond van geluk.

Wie? Ik (17, 1.75 lang en 60 kilo) en een vriendin A (17, even lang en ongeveer even zwaar)
Waar? Lekker bij mij thuis
Wanneer? 13-7-18
Wat? 2x xtc pillen getest op 117 mg

Voorbereidingen

Zo het was zover de dag dat mijn ouders een weekend weg zijn en ik lekker alleen thuis ben. De pillen getest op 117 mg pure mdma, en wachten tot 5 uur totdat A er is. De bel gaat en ik doe al met een dikke smile op mn gezicht de deur open en vraag haar 'heb je er zin in', en het antwoord was natuurlijk 'ja duhh'. Ze kwam naar binnen en we zijn als eerste naar de winkel gegaan om wat eten en drinken te halen voor de avond (achteraf heb ik letterlijk niks gegeten :tilttearlaugh:) wel hebben we 2 van de 3 fuze tea green pakken gedronken. Zo boodschapjes gedaan en meteen door naar de friture en even wat eten en vervolgens terug naar mijn huis. Eenmaal thuis aangekomen heb ik de tafel die tussen de bank en de tv staat aan de kant geschoven, en er 2 dikke lakens op de grond gelegt, wat een zeer goed idee bleek te zijn eenmaal op de roll (@Mindless moest meteen aan je denken want ik snap nu precies wat je bedoelde met het is geen trip maar een roll want je rollt als het ware over die vlagen die op je af komen :wink:). Zo alles klaar gezet en nu nog even tot kwart over 8 wachten, want ik wilde niet te vroeg beginnen. Om de tijd om te krijgen even een kaart spelletje gedaan, en hoe dichter de wijzers bij kwart over 8 kwamen hoe meer spanning we beide voelde.

Het begin van een prachtige avond
De tijd was daar 20:15 en daar gingen we dan hup naar de keuken drinken erbij en voor A de pil door de helft gesneden dus rond de 59 mg, en ik begon met iets meer ik gok rond de 75 mg. En toen begon het afwachten, we probeerde iets te doen om de tijd te verdrijven maar het kaarten ging niet meer zo dus ging de tv maar aan. Rond kwart voor 9 begon ik wat tintelingen te krijgen en voelde ik het al komen, en om 9 uur zat ik er lekker in, bij A begon het allemaal om 9 uur toen ik er al lekker inzat, ze keek me met een dikke smile aan en ik hoorde de magische woorden 'ik voel me goed man, maar echt goed :hearteyecat:' en ik dacht jup ik voel hem ook man. We zaten dus beide op de bank toen die insloeg en toen keek ik naar die lekkere dikke lakens en dekens op de grond en ik dacht 'ik wil daar echt zo graag liggen:tearsofjoy:' dus ik ga liggen daar en ik bewoog me niet en liet al het fijne over me heen komen, wat was ik blij dat ik dat had neer gelegd. De inslag verliep ons prima en toen ik me weer kon bewegen zette ik de tv uit en pakte ik mijn boxje waar led lampjes inzitten (dat boxje heeft sinds dien de hele avond aan gestaan en die led lampjes waren het enige licht de hele avond) want ik kreeg opeens zin in muziek! We gingen achterom op de schommelbank zitten tot dat het helemaal donker was, en hadden super fijne gesprekken, we waren zo open en die muziek en led lampjes erbij maakten het helemaal af. Het eerste liedje wat ik opzette was: its on us van AJR en wauw wat klonk dat geweldig, A kende het liedje niet en ze zegt dit is ons liedje, over de avond verspreid hebben we het zeker 6 keer op gezet na 4x hebben we zelfs de lyrics opgezocht omdat we moesten meezingen. We begonnen met veel liedjes op te zetten die we leuk vonden en toen die inspiratie op was hadden we super random liedjes opgezet waar ik normaal nooit naar zou luisteren maar toch klonk alles zo goed! Toen bedacht ik me opeens dat ik vergeten was de bloemen water te geven, want mn moeder vroeg dat dus gingen we dat maar doen, ohja en de ramen moesten open zodat het niet zo warm in huis blijft dus A en ik hadden een missie! In mijn linker hand het boxje en in mijn rechter hand de gieter en zo liepen we naar alle bloemen die ik water moest geven, ik voorop en A liep blij achter me mee, natuurlijk geen licht aan want dat boxje gaf precies genoeg en dat licht ervan was zo fijn. Zo bloemen water gegeven nu door het huis de ramen open en klaar, terug op de schommelbank. Rond half 1 begon het allemaal iets minder te worden dus had A iets minder dan dat halfje gepakt en ik nog het kwartje wat ik over had, weer even wachten en we voelden ons zeker tot 3 uur nog even lekker! We hadden veel gekletst we gingen zitten en liggen waar we maar wilde wantja dat ging gewoon! Elkaar af en toe reminden om even wat te drinken wat ook allemaal prima ging, ik moest wel naar de wc en dat ging de 1e keer wel maar de 3x erna niet meer, heb 3x geprobeerd en pas op het einde van de avond voor we naar bed gingen lukte het weer, gelukkig zeg. Beide hadden we ook wel last van onze kaken, het was niet extreem het was ook wel weer lekker aan de ene kant maar toch raar aan de andere kant:tilttearlaugh:. Rond half 3 begon de comedown, tuurlijk vond ik het jammer maar toch had ik er wel vrede mee, om 3 uur hebben we even een rondje om gelopen en zijn we bij mij in de buurt in een klein parkje op een bankje gaan zitten want we hadden nog een voorgedraaide joint die we nog wel wilden doen als het allemaal weer een stuk minder werd. Dus daar zaten we dan op dat bankje met die achterlijke kaak die maar niet ophield met bewegen. We stoken de joint op namen 3 of 4 teugen en wachtte even af hoe die viel, nou alles ging prima dus hadden we die opgerookt en zijn we weer terug naar huis gegaan, lekker op de bank met de tv aan. We werden beide heel rustig dat was natuurlijk van die joint, tot 4 uur beneden gezeten en toen op naar boven tijd om te slapen!

The day after
Zo daar zit ik dan op mijn kamertje kon niet wachten om er een reportje over te schrijven dus maar meteen gedaan de dag erna (14-7 dus). Ik sliep niet heel geweldig en heb niet lang geslapen maar voel me hartstikke goed, had in het begin van de ochtend wel nog last van kramp aan mn kaken maar dat word steeds minder, heb totaal geen eetlust maar ik probeer wel iets te eten. Rond 12:30 ging A weer naar huis ze keek er een beetje tegen op om het te proberen maar ze was ook wel weer nieuwschierig ik heb geprobeerd het zoveel mogelijk op haar gemak te maken en dat was gelukt want ze had een super avond, net zoals ik en we hadden er het beste van gemaakt!

En zo zitten we dan aan het einde van mijn eerste echte reportje en mn eerste xtc ervaring:innocent:

Peace, en wie weet tot het volgende reportje, en bedankt voor het lezen!
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat klinkt als een heel fijne eerste ervaring!
Gegniffeld om het stuk met die bloemen, zie dat helemaal voor me.
T
TripEekhoornLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat was het zeker, en ja ik kan me voorstellen dat het grappig klinkt :joycat:
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het een beetje 'verantwoord' dat je op je 17e aan de xtc zit. Tip, doe dit pas als je in de twintig bent. Maar fijn dat het goed bevallen is. Mocht je (net als ik vaak) toch eigenwijs zijn en opnieuw willen gebruiken. Hou de drie maanden regel aan.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fijn rapportje. Herkenbaar ook om tussen de lakens te liggen, dat voelt echt hemels!! Muziekjes aan, superchill. Mooi zon eerste ervaring.
T
TripEekhoornLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja die lakens waren het helemaal!
B
BenzodirectLid
01-01-2024, 00:00
#7
TripEekhoorn zei:
Ja die lakens waren het helemaal!
Klik om te vergroten...
Leuk he geniet maar van de eerste X word nooit meer zo als deze X word wel leuk maar nooit meer zo heftig als je aller eerste x
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Benzodirect zei:
Leuk he geniet maar van de eerste X word nooit meer zo als deze X word wel leuk maar nooit meer zo heftig als je aller eerste x
Klik om te vergroten...

Mijn 4e keer X was m'n meest geweldige ervaring ooit. Vooral door de setting denk ik.
T
TripEekhoornLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja de meningen verschillen of de eerste keer X nou ook echt de leukste is, sommige zeggen van wel andere zeggen dat andere keren net zo leuk of leuker waren. Zal er de volgende keer achter komen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."