Ik heb beide geprobeerd en als ik van beide een even hoge dosis neem heb ik het bij beide hoor. Een likje mdma is misschien minder dan je in de pil zou nemen, wie weet komt het daar door bij jou.Klopt, ik weet dat. Maar ik bedoel dat als je een likje MDMA poeder neemt, dan krijg je lichte tintelingen overal op je lichaam. Als je i.p.v. dit XTC gaat nemen, dan zit je met die zware inslag. Je krijgt zelden overal die tintelingen eigenlijk. Dus door eerst wat MDMA te nemen zodat die tintelingen wat intensiever zijn en daarna XTC, dan is het gevoel wat prettiger en zit je niet echt met die inslag. (:
Ik neem gewoon een lagere dosis en neem mijn totale (1,5 mg per kg) in tweeën in. Ik gebruik het al 10jaar af en toe en merk dat dit het beste werkt voor mij. In het begin (8-10 jaar terug) kon ik wel veel in ene nemen. Nu word ik gewoon beroerd, misselijk, trillen, en soms zelfs kotsen als ik veel neem in ene. Dat duurt wel een half uur zeker dan. Misselijkheid nog wel langer soms. In delen heb ik nergens last van behalve de gezonde spanning.