@TripEekhoorn 1 mg MDMA per kg lichaamsgewicht is laag voor mij. 1,5 mg MDMA is mormaal en wat ik meestal neem (wel in tweeën). Alles erboven vind ik hoog.
bijpakken verlengt het dopamine-gedeelte terwijl de echte euforie alleen maar blijft afnemen
XTC=MDMA.... maakt niks uit hoor. Werkt precies hetzelfde. Het is een placebo effect en fabeltje dat het anders werkt. MDMA is de werkzame stof in een xtc pil. Een xtc pil bevat vulmiddel nog om het in pilvorm te houden, dat is al het verschil.Wat je kan doen, om een heftige inslag en het zitten te voorkomen, is om te beginnen met een likje pure MDMA poeder. Dit zorgt er al voor dat je over je hele lichaam tintelingen krijgt, het is daarom eigenlijk wel ideaal om er een beetje in te komen. Als je daarna overgaat op de XTC, neem dan een iets verhoogde dosis. Dan zou dit lekker met elkaar moeten overlopen! (:
Klopt, ik weet dat. Maar ik bedoel dat als je een likje MDMA poeder neemt, dan krijg je lichte tintelingen overal op je lichaam. Als je i.p.v. dit XTC gaat nemen, dan zit je met die zware inslag. Je krijgt zelden overal die tintelingen eigenlijk (met XTC omdat dit te kort is). Dus door eerst wat MDMA te nemen zodat die tintelingen wat intensiever zijn en daarna XTC, dan is het gevoel wat prettiger en zit je niet echt met die inslag. (:XTC=MDMA.... maakt niks uit hoor. Werkt precies hetzelfde. Het is een placebo effect en fabeltje dat het anders werkt. MDMA is de werkzame stof in een xtc pil. Een xtc pil bevat vulmiddel nog om het in pilvorm te houden, dat is al het verschil.
Ik heb beide geprobeerd en als ik van beide een even hoge dosis neem heb ik het bij beide hoor. Een likje mdma is misschien minder dan je in de pil zou nemen, wie weet komt het daar door bij jou.Klopt, ik weet dat. Maar ik bedoel dat als je een likje MDMA poeder neemt, dan krijg je lichte tintelingen overal op je lichaam. Als je i.p.v. dit XTC gaat nemen, dan zit je met die zware inslag. Je krijgt zelden overal die tintelingen eigenlijk. Dus door eerst wat MDMA te nemen zodat die tintelingen wat intensiever zijn en daarna XTC, dan is het gevoel wat prettiger en zit je niet echt met die inslag. (:
Ja dat is het inderdaad, verschilt per persoon en je moet zelf een beetje ontdekken wat je het fijnst vind.Ik heb beide geprobeerd en als ik van beide een even hoge dosis neem heb ik het bij beide hoor. Een likje mdma is misschien minder dan je in de pil zou nemen, wie weet komt het daar door bij jou.
Ik neem gewoon een lagere dosis en neem mijn totale (1,5 mg ler kg) in tweeën in. Ik gebruik het al 10jaar af en toe en merk dat dit het beste werkt voor mij. In het begin (8-10 jaar terug) kon ik wel veel in ene nemen.
Ik moet er niet aan denken om in ene een pil van bv 220mg te slikken! Ik lees dat hier en ergens anders wel eens. “Ik potpe ff een hele van 220” lees je dan. En dan laters nog eentje. Nou trek in 220mg op ene dag al helemaal niet, (ben licht) maar in ene dan ga ik zeker kotsen en ega beroerd zijn. Misschien wel mentaal flippen.Ja dat is het inderdaad, verschilt per persoon en je moet zelf een beetje ontdekken wat je het fijnst vind.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."