Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en dit is mijn eerste post. Ik hoop dat deze topic op de juiste plek staaT. Ik ben 23 jaar en heb al een aantal keer XTC gedaan en mijn ervaringen zijn erg positief. De laatste tijd hoor ik goede verhalen over seks hebben terwijl je XTC op hebt. Het lijkt mij ook geweldig maar mijn penis wordt erg klein wanneer ik aan het spacen ben. Ik heb me wel eens geprobeerd te mastruberen in een uit-space maar dat lukte niet echt goed. Daarom heb ik deze vragen: - Lukt het jullie om seks te hebben aan xtc? - Welk moment tijdens de trip is het meest geschikt? (Als hij opkomt, vol bezig is of de uit space) - Heeft iemand misschien tips om mij te helpen? Alvast erg bedankt!"
"Hallo allemaal, Er zijn al veel topics over het hallucineren op de combinatie van MDMA + wiet, maar ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die iets vergelijkbaars als ik meemaken. Voorafgaand wil ik zeggen dat ik altijd mijn pillen laat testen, genoeg (3 maanden) rust tussen de tripjes door pak en al jaren ervaring heb met deze drugs. Op het begin van mijn trip-carrière gebruikte ik alleen MDMA met dezelfde vriendengroep. Deze vriendengroep is uit elkaar gevallen, en ik spreek ze vrijwel nooit meer. Ik heb andere goede vrienden gemaakt, maar deze zijn niet geïnteresseerd in MDMA. Ik hou er niet van om te spacen met mensen die verder nuchter zijn, dus nu doe ik om de zoveel tijd een solo tripje in een thuissetting. Lekker muziekje aan en gaan! Ik weeg 125 kg en gebruik gedurende zo’n trip 200-300 mg. Ik weet dat dit aan de hoge kant is, maar ik heb niet het gevoel dat ik dan te hard ga. Ik hou er van om gedurende de hele trip lekker veel te blowen. Ik ben bekend met de gebruikelijke hallucinaties: gezichten die vervormen, maskers, brillen, dieren, dranghekken, je denkt voor een paar seconden iets te zien en dan is het weer weg. Deze heb ik allemaal wel eens gehad, maar sinds dat ik in mijn eentje trip heb ik een hallucinatie die elke trip terug komt: mijn vriendin. Ik denk dat zij er dan echt bij is en ik praat dan zelfs met haar, totdat ik merk dat ze niet terug praat en realiseer dat het een hallucinatie is en dan verdwijnt ze. Vaak lach ik daarna in mezelf van verbazing. Ik vind dit nooit eng of vervelend, maar ik vraag me af of andere mensen ook andere personen hallucineren, waar ze zelfs tegen gaan praten. En denken jullie dat wiet hier een grote rol in speelt? Daarnaast vind ik het vreemd dat in mijn solo trips elke keer specifiek mijn vriendin terugkomt, en dat in de gezamenlijke trips mijn hallucinaties veel meer random leken; dieren, maskers etc. Heeft iemand daar nog een kei logische theorie voor?"
"Hallo, Ik ga binnenkort met een stel vrienden xtc nemen in een huiskamer setting. Via een spannend steen-papier-schaar toernooi is uiteindelijk besloten dat ik die avond ga koken voor iedereen. Ik heb wel het een en het ander gelezen en gehoord over maaltijden die niet fijn zijn voor een avondje trippen, maar ik vraag me af wat jullie zouden aanraden om te eten? En hoelang daarna wachten met innnemen van xtc? (Dan weet ik hoe laat ik moet gaan koken haha) Alvast bedankt!"
"Hallo allemaal, Ik ga binnenkort XTC met een stel vrienden. Er zit 1 jongen bij die vorige keer zich vervelend voelde tijdens het eerste uur (het opkomen van de trip) en zich niet echt kon ontspannen. Hebben jullie goede tips voor tijdens dat gedeelte van de space? Ik heb er zelf nooit zo last van dus ik heb ook geen idee wat hem zou kunnen helpen. Is het goed om hem af te leiden of moeten we er juist over praten als hij dat voelt? Helpt lichamelijke beweging tegen dit gevoel? Alvast bedankt!"
"deepspace zei: Hi Trebbie, Wat supervervelend, kun je iets specifieker zijn?? Waardoor voelde hij zich niet goed ? Lichamelijk (misselijk, duizelig) of geestelijk (gespannen, nerveus, eng)? En was het het eerste uur na nemen (voordat je wat voelt) of was het vanaf inslag een uur lang niet ok? Klik om te vergroten... Het is een jongen van ongeveer 1.78 m lang en weegt 85 kg. Zijn begin dosis was 90 mg. Vanaf het moment dat de xtc echt in sloeg was alles weer goed. Het gaat echt om het uur daarvoor. Zijn klachten in dat uur waren: misselijkheid, zich 'vreemd' voelen, onrustig, gespannen, veel poep-neigingen en zich vaak afvragen of het gevoel wel fijner zou worden. Persoonlijk denk ik dat de oorzaak geestelijk is en resultaten op het lichaam heeft. Ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft en misschien wat tips kan geven?"
"Hallo allemaal, Een paar maanden geleden heb ik samen met een vriend van mij XTC gedaan. We hadden het alle twee al een aantal keer eerder gedaan. We hadden alle twee, drie keer een halfje ingenomen die avond. Tussen elke inname zat 2 uur. Het waren roze domino's. Voor mij was de vorige keer XTC toentertijd 3 maanden terug, en voor hem 5 maanden. Ik plaats dit bericht omdat de trip tegenviel. Aan de voorbereiding lag het volgens mij niet. We waren bij hem alleen thuis, we hadden fijne muziek en comfortabele meubels. Toch hebben we niet het echte XTC gevoel ervaren, terwijl we dat alle voorgaande keren duidelijk wel hebben gehad. Na ieder totaal 1,5 pil genomen te hebben, voelden we een lichte xtc space, dus ik denk dat er wel MDMA in de pillen zat. Op het hoogtepunt voelden we wat we normaal al voelen na één halfje. Ik wilde de space niet gaan forceren we hebben er voor gekozen om niet meer bij te doseren. Mijn vraag is: Aankomend weekend zijn dezelfde vriend en ik weer van plan eens te trippen in een thuissetting. Ik heb nog 6 pillen liggen van vorige keer. Raden jullie aan om deze pillen gewoon op te maken en er wat meer in kortere tijd in te nemen of neem ik dan een te groot risico? Alvast bedankt! P.S. Ik heb van de roze domino's pillreports gezocht en ik kwam zeer uiteenlopende resultaten tegen. Mensen die er super hard op zijn gegaan en mensen die niks hebben gevoeld. Ik vind het moeilijk hier iets uit op te maken."
"Ik vind het zelf altijd lekker om een beetje oude disco te luisteren wanneer de space begint. Minimal techno voor als ik hard ga (mooie ronde basjes) en voor de na-space of day after een flinke lijst oude reggae. Nu is het alleen zo dat ik al mijn lijstjes wat te vaak gehoord heb en ik vroeg me af of jullie nog aanraders hebben? Of misschien hele afspeellijsten?"