Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwakke XTC pillen over, toch gebruiken?

Zwakke XTC pillen over, toch gebruiken?

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TrebbieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Een paar maanden geleden heb ik samen met een vriend van mij XTC gedaan. We hadden het alle twee al een aantal keer eerder gedaan. We hadden alle twee, drie keer een halfje ingenomen die avond. Tussen elke inname zat 2 uur. Het waren roze domino's. Voor mij was de vorige keer XTC toentertijd 3 maanden terug, en voor hem 5 maanden.

Ik plaats dit bericht omdat de trip tegenviel. Aan de voorbereiding lag het volgens mij niet. We waren bij hem alleen thuis, we hadden fijne muziek en comfortabele meubels. Toch hebben we niet het echte XTC gevoel ervaren, terwijl we dat alle voorgaande keren duidelijk wel hebben gehad.

Na ieder totaal 1,5 pil genomen te hebben, voelden we een lichte xtc space, dus ik denk dat er wel MDMA in de pillen zat. Op het hoogtepunt voelden we wat we normaal al voelen na één halfje. Ik wilde de space niet gaan forceren we hebben er voor gekozen om niet meer bij te doseren.

Mijn vraag is: Aankomend weekend zijn dezelfde vriend en ik weer van plan eens te trippen in een thuissetting. Ik heb nog 6 pillen liggen van vorige keer. Raden jullie aan om deze pillen gewoon op te maken en er wat meer in kortere tijd in te nemen of neem ik dan een te groot risico?

Alvast bedankt!

P.S. Ik heb van de roze domino's pillreports gezocht en ik kwam zeer uiteenlopende resultaten tegen. Mensen die er super hard op zijn gegaan en mensen die niks hebben gevoeld. Ik vind het moeilijk hier iets uit op te maken.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Laten testen bij een testservice. Hoe je met XTC moet omgaan staat echt uit den treure beschreven op dit forum en op allerlei andere sites. Dus even googlen dan weet je precies wat je moet doen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pillreports zegt ook niks, zoals je zelf al hebt geconcludeerd. Probleem is een beetje dat twee pillen die er op het oog hetzelfde uit zien toch anders van inhoud kunnen zijn. Daarbij hebben heel veel mensen op pillreports het helemaal niet daadwerkelijk in het lab laten testen, maar zeggen ze maar wat.

Ooit aan gedacht om er mee langs het testcentrum te gaan? Dan weet je tenminste hoeveel MDMA er precies in zit en dus hoeveel je moet nemen. Nu is het speculeren, en zou ook niet zomaar in enen heel veel pillen gaan nemen zonder te weten hoeveel er precies in zit. Blijft een risico nemen, terwijl we hier in Nederland gewoon testcentra hebben. Zonde dat velen dan nog het risico nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."