Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Risperdal mag je er niet bijnemen, dat blokkeert net de dopamine (pleasure) ruh. Nou, ik neem al lang 4/5 keer 10 mg en 8 pillen valt wel nog mee als je maar volwassen bent en genoeg weegt, het is wel wat veel. Ik neem er af en toe eens zeven en dat vind ik toch genoeg, maar ja het kan verkeren en het hangt van persoon tot persoon af."
"Ik neem het al 4 jaar ofzo dagelijks en blijf het mijn favoriete stimulant vinden. Die euforie is er inderdaad wat af maar dat deert niet echt, ik word er nog altijd peaceful en aangenaam van en ik vind de dingen dan zinvol. Anders voel ik me wat leeg. Ik vind het helemaal geen troep."
"Jezus, sommige mensen hier zijn echt onaardig hoor. IK neem wel al vier jaar ofzo dagelijks Ritalin (wat veel minder sterk is) en dat is echt geen probleeem. Je kan jaren uppers slikken zonder problemen. Kijk maar naar Jane Fonda, die leefde als actrice en model jaren op Dexedrine, cofee, cigies en yoghu, en die ziet er nog steeds geweldig uit."