Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vrouwtje_Amsterdam zei: Jij had toch al eerder 12 jaar lang elke dag speed gebruikt en probeerde de nadelige effecten van het afkicken van speed op te vangen met GHB? Het lijkt er op dat je de ene verslaving hebt ingewisseld voor een andere. Als je er echt van af wilt zou ik aankloppen bij een hulp instantie. Klik om te vergroten... Hetzelfde als alcohol + cocaïne verslaving inruilen voor GHB en Speed. Door de Speed, ga je meer G gebruiken en doe je dat niet, dan slaap je niet. Gebruik je dan teveel G, dan ga je vaker kort, dus dan maar een pammetje voor het slapen gaan. Zit je eenmaal in die cirkel, dan kom je er niet meer uit!! Aankloppen bij een hulp instantie?!?!?! Moet de deur intrappen!! Kan je beginnen met praten in een groepje over je problemen en afbouwen, anders wordt je niet geholpen!! Iemand die om hulp schreeuwt moeten ze gelijk opnemen en laten detoxen en niet in een praatgroep stoppen en zeggen dat ie moet afbouwen voordat ie hulp krijgt! Noem mij eens 1 instantie die werkelijk gelijk wat doet en waar je niet van het kastje naar de muur gestuurd word?"
"Overcome zei: Kees Klapkaak zei: * 0,5 ml - 1 ml voor een lichte dosis * 1 ml - 1,5 ml voor een normale dosis * 1,5 gr - 2 ml voor een heftige dosis Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Euwh, misschien zijn dat de doseringen voor kinderen onder de 12, maar ik denk dat 9 van de 10 mensen van 1ml geen fuck voelen, terwijl dat een "normale dosis" moet zijn... hmn Klik om te vergroten... 1 ml is veel te weinig. Ligt eraan hoeveel je van GHB kan hebben.... pak 7,5 ml GHB per 90 min. - kan 4 ml GBL geen kwaad (bij sommige dan) Gebruik je het vaker, kan je er ook steeds meer van hebben"
"Ik wou ook stoppen, maar merkte al heel snel dat dat niet gaat.... als je elke dag gebruikt. Ik gebruik nu al bijna 6 jaar aan 1 stuk door. Toen was er nog weinig bekend over het gebruik ervan, laat staan over verslaving. Sinds die tijd ben ik "van het kastje, naar de muur gestuurd" door verschillende instanties. Instanties praten over wachttijden, therapie, afbouwen en daarna pas over een mogelijke opname. Door dit gezeik, sta ik wel ingeschreven bij instanties, maar ben ik nooit geholpen. Omdat ik verder "normaal" functioneer, mits ik op tijd wat neem, heb ik alles laten verwateren. Mijn leidinggevende baan, leidt er meer onder, dan ik zelf.... Detoxen kan wel een maand gaan duren en zo lang kan ik niet wegblijven, straks ben ik mijn baan kwijt!! Mede doordat ik nog normaal functioneer, nooit ziek ben, ben ik gestopt me te verdiepen in "wat kan ik eraan doen" Ik ben elke dag moe of kort, maar daar zijn ook weer middelen voor. Voor alles heb ik een excuus en ik praat recht wat krom staat. Eigenlijk heb ik een leuk leven... samen met GHB/GBL... en toch wil ik er vanaf. Omdat dit middel geen nadelen kent, of bijna geen nadelen, kan je net als ik.... jaren doorgaan."