Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey! Gewoon een vraagje puur uit interesse. Welke drugs krijgen jullie de grootste kater/dip van? Grtz"
"Roze Olifant zei: Dit is wel waar. Ik dacht bij de vraag automatisch aan een fysieke kater, maar wat betreft mentale kater vind ik MDMA de winnaar (en kan er net als jij ook wel eens last van hebben na een intense psychedelische ervaring). Klik om te vergroten... Sorry Ik bedoelde ook kater/dip, zou je dat nog aan kunnen passen? Grtz"
"Je kunt het voor jezelf veel makkelijker maken omdat namelijk op de website al staat hoeveel gram er in ieder standaard glas zit. Dus je kunt gewoon dat aantal gram pakken en dat vermenigvuldigen met het aantal glazen. Voor een bierglas: 10 x (aantal glazen) = aantal gram alcohol Voor een bierflesje 13.2 x (aantal flesjes) = aantal gram alcohol Voor een wijnglas: 9.6 x (aantal glazen) = aantal gram alcohol Enzovoorts.... Hopelijk zo de vraag beantwoord. Grtz"
"Ha mensen! Ik ben van plan binnenkort toch een van de psychedelische drugs te gaan proberen, is LSD een goede om mee te beginnen of kan ik beter bijv. 2C-B nemen? Ik vraag me ook af hoe groot de kans nou is op een bad trip, ik snap dat het natuurlijk heel erg verschilt persoon. Zit verder gewoon goed in m'n vel en sta met een positieve kijk in het leven. Wel ben ik erg bang om een bad trip te krijgen, misschien daarom verstandig om er toch nog wat langer mee te wachten? Grtz"
"Panicattack zei: Bedankt allemaal voor de geruststellende reacties. Ik heb 5 ampullen gekregen waar 25000 IU inzit en nog een herhaalrecept voor nog een keer 5. Ik kan s'avonds echt niet in slaap komen en het lijkt wel of mijn hoofd en hart in sluimermodus staan. Hopelijk slaan de ampullen aan waardoor ik wat minder rusteloos ben over de gehele dag. Ik ben erachter gekomen dat een collega van mij ook hetzelfde mee heeft gemaakt, we gaan samen ervoor Klik om te vergroten... Hoi, Heb je iemand in je naaste omgeving waarmee je hier over kunt praten, denk aan collega's/vrienden/overige familie. Heb zelf ook wel eens mindere periodes gehad, niet zoals dit maar bij mij hielp het altijd heel erg om contact te zoeken met de mensen die het dichtst bij me staan."
"kippenZijnRelax zei: Ook zit je wanneer je even niet gebruikt op dit forum. Of je liegt tegen jezelf dat je niet gebruikt, of omdat je niet gebruikt ben je aan het fantaseren over de drug mbv dit forum. Klik om te vergroten... Ik wil niet vervelend doen maar dit kun je als buitenstaander niet beoordelen lijkt mij? Je kunt vergelijkbare situaties meegemaakt hebben maar het verschilt alsnog per persoon."
"Ik heb hetzelfde, bij mij was ook AVNRT vastgesteld, heb daar ook nooit medicatie of wat dan ook gehad. Heb er verder nooit hinder of wat dan ook van ervaren tijdens XTC/MDMA wel af en toe het idee dat het even verstandig is om te gaan zitten maar denk het meer te maken heeft met de warmte in combinatie met verhoogde hartslag. Persoonlijk vond ik het wel fijn om de 1e keer thuis te doen met een aantal vrienden, naast dat je dan waarschijnlijk relaxter bent kunnen ze ook snel zien als er wel iets niet goed gaat. Ik zou zeggen veel plezier want je 1e keer wordt waarschijnlijk gelijk je beste keer! Grtz"
"Evt. even dextro mee nemen mocht je slap worden of merken dat je een beetje wegvalt door suikertekort. Ook zeker goed opletten dat je niet te veel te snel neemt. Ik spreek vantevoren met mezelf een tijd af hoe lang ik minimaal moet wachten voordat ik bijneem. En hou je daar ook aan, ben persoonlijk altijd angstig om het hoogtepunt kwijt te raken en neem daardoor veel te snel bij waardoor ik aan het eind van de avond compleet sta te spacen. Wel een keer leuk maar geen aanrader voor je eerste keer. Grtz"
"Persoonlijk raad ik aan om toch wel echt te wachten tot je officieel weer mag autorijden. Je zou maar een ongeluk veroorzaken en er blijkt dan dat er nog bijv. cocaïne in je bloed zit, dan wordt er door de verzekering niets vergoed en ben jij automatisch aansprakelijk. Toch maar even goed op letten dus. Ps. denk dat deze link wel een aardige indicatie geeft: https://www.google.com/amp/s/amp.no...g-mag-je-niet-autorijden-na-drugsgebruik.html Grtz"
"MDMAZING zei: Daarom party bus. Ik snap mensen sws niet dat ze drugs gaan nemen en daarna auto rijden. Klik om te vergroten... Precies, of het OV of een BOB"