Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit was op een feestje bij iemand thuis, na een aanzienlijke hoeveelheid wiet, bier, en iets in de 50 patronen lachgas. Ik tegen een vriend: "Gast, volgens mij is mijn framerate fucked up" Steeds als ik mijn hoofd draaide ging mijn vizie heel raar sprongsgewijs mee, net alsof iemand met een camera rondliep, en iedere seconde een foto maakte, als dat logisch klinkt. In de zomervakantie dit jaar, bij een vriend thuis aan de LSD samen met nog een paar mensen. Ik heb een uur lang bewegingsloos op de bank gelegen met m'n hoofd in een kussen, en opeens schoot me dit te binnen "Wil 1 van jullie even doorgeven dat ik morgen niet op school kom?" Ik was het schooljaar ervoor geslaagd voor mijn HAVO, en had nog geen vervolgopleiding uitgezocht. Hoe ik er opeens bij kwam is me ook niet duidelijk Voor de rest heb ik nog wel een paar leuke quotes van avonturen met vrienden op LSD en paddo's waar ik niet zo snel op kan komen."
"Alcohol Nicotine Wiet Cocaine Speed LSA (extractie met peteroleum ether van morning glory zaadjes) LSD N2O 2C-B 2C-I Paddo's DXM Zolpidem Ketamine Salvia"
"Hmm, ik heb er persoonlijk nooit veel last van gehad. Misschien ligt het aan de feesten waar ik naartoe ga, op Pinkpop, Graspop e.d. heb ik er nooit veel last van gehad. Ze voelen even aan m'n broekzak en dan mag ik weer verder lopen. Maargoed, security die daar staat moet ook binnen een uur >40.000 man binnenkrijgen, dan zwakt je concentratie/interesse op een gegeven moment wel af."
"Meh, als ik een leuke film op heb staan en alleen thuis ben wil ik nog wel eens een paar biertjes uit de koelkast trekken, maar voor de rest eigenlijk nooit."
"Hey, SWIM heeft begin deze week via een betrouwbare bron 250 mg 2c-i gekocht. Nu kwam SWIM er gister achter dat zijn bron een "packaging label" op de envelop plakt, waarop staat wat voor inhoud deze envelop heet, na het verwijderen van dit label.SWIM heeft begrepen dat 2c-i illegaal is in Nederland, en hij vroeg zich af of de douane dit vaak controleert, en indien ze dit doen, of ze er dan een groot probleem van maken als ze erachter komen. Bedankt voor jullie antwoord, en het spijt me als een dergelijk topic al voorbij is gekomen, met de zoekfunctie kwam ik niet veel verder"
"DarkBeatz zei: Is hij zeker dat echt op de envelop 2C-I word vermeld? Lijkt me sterk, de meeste internet winkels die 2c's verkopen weten goed dat 99% van hun klanten het kopen voor recreatief gebruik, en ze gaan dat er dan ook niet opplakken, hier zijn ze immers zelf ook voor strafbaar als ze je bedrijfsgegevens niet hebben nagevraagd etc. Klik om te vergroten... SWIM is hier vrij zeker van, op hun site wordt in de FAQ vermeld dat de details van wat het voor product is op de "packaging slip" staat. SWIM is er niet 100% zeker van dat die slip zich buiten de envelop bevindt, maar als hij de definitie van "packaging slip opzoekt, blijkt dat dit een papiertje is aan de buitenkant van een pakketje dat met ondoorzichtig plastic eraan vast is gemaakt. Bedankt voor je hulp"
"Hey mensen, sorry voor de late reactie Ja, ik heb het ongeveer een week na het bestellen binnen gekregen. Ik heb het spul voor de zekerheid ook maar even laten testen, er blijken geen andere stoffen in te zitten. Ook is wat deze vendor verkoopt best lekker geprijsd, en is het assortiment ook redelijk uitgebreid. Sorry nog voor die SWIM bullshit, ik had beter eerst ff kunnen rondkijken hier"
"Re: LSD meeting in de natuur. Heey, ik ben redelijk nieuw hier, maar als het ergens in midden-eind aprl of begin mei plaatsvindt ben ik zeker van de partij. Als iemand in de buurt van Amsterdam/Zaanstreek woont kunnen we eventueel meetup doen en met de trein die kant op gaan?"
"Nog iemand hier die gaat behalve ik? http://www.kade.nl/agenda/8th_trip_to_goa/"
"Hey, Ik had een vraagje, ik hoor veel verhalen van mensen, en lees deze ook op internet over PCP. Ik vroeg me af of iemand hiermee ervaring heeft, en of het uberhaupt tegenwoordig nog wel verkocht wordt."