Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Motje van miij 172uur ma zag er ni meer uit echt had er effe genoeg van overal hebben we hem weesten zoeken en plots stond hij daar me paar ander den 1 van hun was 150 doorgegon was beetje weddenschap eigenlijk grat zot ma 2-3 nachten gebeurd hier wel regelmatig."
"Nog never voorgehad int vervolg er eens 3 gram mss doorhalen lol"
"Ik vroeger weekendje bestond zaterdagnacht Illusion, dan afterclub Carat intsstijd ook al lang dicht doorgaan tot zondagavond 0u en dan naar La Rocca en dan maandagochtend soms nog ke Carat. Toen Carat geslote werd vaak na The King's ma is intss ook voor 4maanden dicht allez in King's ben ik al dik anderhalf jaar ni meer geweest sinds ik aan de kust woon nu enkele maanden gelede is er in Oostende eentje geopend afterclub dus is nu geslote vo 4 maanden geluidsoverlast wtf zeg ligt in uitgaansbuurt, + gaat pas s'ochtends open dus begrijp ni hoe dat het kan geluidsoverlast and by the way zulle naar men gedacht meer last hebben van de nachten dan overdag, ze nemen steeds meer van ons, open your eyes peop and wake up, een protestmars zouden we er beter eens voor houden tegen the gouvernement ma ach ja. Anyway feesten gaat bijna beginnen me happy"
"Ja allmost vergeten dus de afters worden vaak bij mij gehouden wel zalig en van men geburen heb ik geen last schatten van mensen om het zo te zeggen of anders soms eens bij vriendin of vriend maar over het algemeen hier love it."
"hehe Hangt van week tot week af bij mij soms week zonder of enkel weekend somss 3 nachten per week hangt af vant volk vant werk en van de vibes he ma normaal neemt gemiddeld 1,5 - 2 gr kan ook niks zen of tdubbele Allez ga hem nu gon kappen zie deju op dit ur ne mens nog laten werken, buttomorrow 11.30 kinesistje die me komt soigneren zie"
"<vroeger zonder probs intss 4jaar zekers gestopt en nu klein jaarke regelmatig en linker mag zelf verstopt zitte en rechter open kweet bizar ma lukt wel ze hehe de groetjes and have a nice great party weekend.:d"
"hehe Join the club is zalig of hartjes of halve maantjs ermee leggen en snuif erdoor yiplaaaa DonnieDark0 zei: Ben ik de enige die wel eens figuurtjes maakt in de lijnen ? ziggzagjes of 3 lijnen vast klaar leggen in de vorm de N (eerste letter van mijn naam, Nick ) Of ben ik nu weer raar ? Klik om te vergroten..."
"Re: hehe Fishhead07 zei: TofkeThe1 zei: Join the club is zalig of hartjes of halve maantjs ermee leggen en snuif erdoor yiplaaaa DonnieDark0 zei: Ben ik de enige die wel eens figuurtjes maakt in de lijnen ? ziggzagjes of 3 lijnen vast klaar leggen in de vorm de N (eerste letter van mijn naam, Nick ) Of ben ik nu weer raar ? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Je bedoelt een hartje als lijn leggen ? hehe creatief met poeder. Ik maak altijd gewoon een lijntje in 2 delen en dan hup rechts hup links erin Ik zal is wat figuurtjes gaan leggen hehe lol Klik om te vergroten... Tprobleem is dat het enkel maar langs men linkerneusgat lukt bizar ja kweet of tenzij kleintje langs rechter, en wavo ni beke creatief en ten energieeeeeeeeeeee yiplaaaaaaaa het weekend is begonne alhoewel laatste 48 uur ma 7 uur geslapen en tot hiertoe today al braéaf geweest alhoewel straks komen paar vrienden ma gaat wa kalm houden vo tomorrow alvast de groeten and fiesta wi."
"opbergen Ik alsek grote hoeveelheden heb neem ik een doos die tot +-, -40 ° kan allez is overt alggemeen ni nodig is rap weg asek eens heb, en ja dan gewoon in plastiek zakjes in doos steken of met tss laagje in doos leggen, en om te ontdooien best nacht vodien op bord leggen, of effe 10 sec'n microwave as zer direct achter kome wel deksel effe paar minuten ioplate want grote hoeveelheden vervliege dan of ja de geur is best wel mmmmmmmm"
"Ik ja meeste int weekend net voor uitgaan en direct 0,8g speed door neusje dan kan ik wel verder vo 5u heb wel steeds wa op zak of vrienden, en verdersoms as zez s'avonds laat met nog boekhouding komen lukt aardig die cijferkes gaan aners al zo mazkkelijk, ma danzekers en nee geen foute en snneller klaar ook, en verder zo nu en dan eens alhoewel zen ook weken dat ik totaal nix gebruik verstaan er veel wel ni but yes I'm not normal hé"