#1
Ik ben een leek op speed gebied, maar kan je het niet gewoon in het zakje laten, het zakje open doen, en onder een lamp leggen? dan droogt het toch ook, en het is vanzelf droog genoeg om het uit het zakje te krijgen... denk ik?
Of zeg ik nu iets heel vreemds..
Of zeg ik nu iets heel vreemds..
