Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone: Een raar gevoel.

Mephedrone: Een raar gevoel.

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TjerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hb dat gevoel al bij verschillend drugs gehad
Speed,Coke,etc..

Niets anders dn normaal , Drugs zijn nu eenmaal niet gezond :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doordat ik al redelijk wat ervaring heb met een grote verscheidenheid aan stoffen kan ik redelijk goed voelen wanneer er iets niet klopt.

Dat de meeste dingen voor algemene schade zorgen weet ik, dat is ook niet hetgene wat ik voel.

Om een voorbeeld te geven:

Ik heb al de meest gekke en extreme combinaties gedaan, nooit echt problemen mee gehad. Alleen een keer met MDMA, methylone en speed. Maar goed, vanaf het moment dat ik ergens alcohol bij mix gaat het "fout". Dat zie ik ook bij andere mensen gebeuren, eergisteren nog gezien bij mijn kameraad met ketamine en alcohol. Een paar slokjes kan geen kwaad, maar als ik meer alcohol zou drinken gaat het op de een of andere manier altijd fout. Ik voel dan ook dat de alcohol niet erbij hoort. Het is een speciaal, moeilijk te omschrijven gevoel.

Maar goed, nu to the point:

Bij het gebruik van mephedrone merkte ik dat het echt schadelijk is voor mijn lichaam. Ik heb het dan ook niet over blauwe plekken enzo, gewoon bij de normale dosis. Steken op willekeurige plaatsen enzo. Ik voelde gewoon dat de stof niet goed was voor mijn lichaam. Een heel subtiel gevoel.

Dit heb ik nog bij geen enkele andere RC gehad.

Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel, het is moeilijk uit te leggen. En mijn verhaal klinkt misschien ook wel een beetje raar.

Maar goed, ik ben eens benieuwd of iemand anders dat al gemerkt heeft. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tjer zei:
Ik hb dat gevoel al bij verschillend drugs gehad
Speed,Coke,etc..

Niets anders dn normaal , Drugs zijn nu eenmaal niet gezond :grin:
Klik om te vergroten...

Het gevoel bij mephedrone is toch anders. Ik heb er gisteren nog eens over nagedacht.

Het voelt aan alsof mephedrone veel slechter is voor mijn aders en hart dan een andere upper. Ik weet dat mephedrone een extreme vaatvernauwer is, vernauwd de vaten enorm in vergelijking met andere uppers. Daar zal het waarschijnlijk ook aan liggen.

Ik vroeg mij gewoon af of er nog mensen waren die dat konden voelen op het moment dat alles nog goed gaat. Dus niet als je al blauwe ledematen hebt.

Het komt er dus op neer of er nog mensen zijn die goed kunnen luisteren naar hun lichaam. Ik merk ook wel de nevenwerkingen van bij bijvoorbeeld speed maar dan weet ik gewoon dat het goed komt.

Maar bij mephedrone is dat gevoel sterker en zou het me niet verbazen als ik zo zou omvallen tijdens het gebruik ervan.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Komen die gevoelens niet gewoon door de voorkennis en zit je jezelf een beetje gek te maken?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Komen die gevoelens niet gewoon door de voorkennis en zit je jezelf een beetje gek te maken?
Klik om te vergroten...

Deze reactie had ik dus al verwacht. :grin:

Nee, ik ben vrij zeker dat het niet tussen men oren zit.

Het klinkt natuurlijk raar als iemand beweert dat hij dit soort dingen kan voelen, dat begrijp ik.

Ik heb nu toch al een vrij grote verscheidenheid aan stoffen geprobeerd, sommige wat meer dan andere. Ik heb dit, sinds ik echt met drugs bezig ben, zeer bewust gedaan. Ik let niet alleen op wat ik hoor te voelen, de euforie bijvoorbeeld, maar ook op de andere factoren. Hoe mijn lichaam reageert op een bepaalde stof. Waarom ik bijvoorbeeld moet kotsen bij iets.

Normaal voel ik bij uppers goed dat het zwaar is voor mijn lichaam. Dat mijn hart overuren draait bijvoorbeeld. Maar dan heb ik nooit een negatief gevoel. Nooit het gevoel dat het wel eens te veel kan worden.

Als ik mephedrone gebruik voel ik alles wat ik moet voelen van mephedrone, ik vindt de positieve effecten ervan echt geweldig. Maar toch heb ik soms een vreemd, negatief gevoel. Steken in men hart, raar gevoel in mijn aders. Op dat moment ben ik gewoon goed aan het gaan, geen blauwe plekken. Het voelt aan alsof mijn lichaam er echt serieus problemen mee heeft en het toch te veel voor mijn lichaam kan worden. Terwijl ik dus niet te veel heb genomen. Want dan zou zo een gevoel normaal zijn.

Beter dan dit kan ik het denk ik niet uitleggen. Als ik een newbie was geweest hier, was ik waarschijnlijk afgewippeld met het antwoordt: "het zit tussen je oren, je hebt gewoon schrik".
Maar degene hier die mij kennen weten dat ik me niet op die manier voor de gek zou laten houden. Ik weet het verschil goed tussen wat tussen mijn oren zit en wat daar niet zit.

Ik geloof dus wel dat je daadwerkelijk zo een dingen kunt voelen.

Als je dan naar de feite kijkt, mephedrone is een extreme vaatvernauwer. Een van de sterkste. Als dat niet het geval was, zou het een perfecte nieuwe RC zijn geweest zoals 4-fmp.
n
no_obkillerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat na al die tijd te hebben gebruikt je lichaam nu op een keerpunt is aangekomen waardoor elk stofje nu te veel wordt. En meph is nogal heavy, dus verbaasd het me niet dat het die negatieve dingen komen opzetten.

PS, steken in je lichaam en hartstreek. Dat kan duiden op nierstenen, just a thought.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb nog geen enkele keer blauwe plekken gehad. Wel ken ik de steken die je bedoeld.
Herken jij misschien ook de geluiden die uit je buik komen? Van die geluiden die je hebt als je erge honger hebt.

Ik heb die dingen de eerste uren nadat ik gestopt ben met het gebruik.

Als ik ga slapen en op mn bed lig, heb ik een drukkend gevoel in mn lichaam en in mn hoofd.
Ik val altijd wel snel in slaap en als ik wakker wordt, heb ik nergens meer last van.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
no_obkiller zei:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat na al die tijd te hebben gebruikt je lichaam nu op een keerpunt is aangekomen waardoor elk stofje nu te veel wordt. En meph is nogal heavy, dus verbaasd het me niet dat het die negatieve dingen komen opzetten.

PS, steken in je lichaam en hartstreek. Dat kan duiden op nierstenen, just a thought.
Klik om te vergroten...

Dat gaat het niet zijn. Ik heb na mijn mephedrone gebruik nog veel meer gebruikt dan ik ervoor al had gedaan. :P

Het lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat ik last zou hebben van nierstenen. Ik voel die steken maar af en toe. Dan zou ik er veel meer last van moeten hebben.

mephuser zei:
Ik heb nog geen enkele keer blauwe plekken gehad. Wel ken ik de steken die je bedoeld.
Herken jij misschien ook de geluiden die uit je buik komen? Van die geluiden die je hebt als je erge honger hebt.

Ik heb die dingen de eerste uren nadat ik gestopt ben met het gebruik.

Als ik ga slapen en op mn bed lig, heb ik een drukkend gevoel in mn lichaam en in mn hoofd.
Ik val altijd wel snel in slaap en als ik wakker wordt, heb ik nergens meer last van.
Klik om te vergroten...

Ik kan me niet echt herinneren dat ik enige last van mijn buik heb gehad. Maar ik snoof het dan ook. Gebruik jij het misschien oraal ?

Dat drukkend gevoel herken ik wel goed, dat was ik zelfs vergeten. Ik had ook soms een drukkend gevoel in mijn hoofd, net alsof er te veel spanning op stond. In slaap vallen lukt mij ook goed, en 's ochtends ben ik inderdaad niet echt brak.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee ik neem het niet oraal.. Ook ik snuif het

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."