#1
Ik hb dat gevoel al bij verschillend drugs gehad
Speed,Coke,etc..
Niets anders dn normaal , Drugs zijn nu eenmaal niet gezond![:grin:]()
Speed,Coke,etc..
Niets anders dn normaal , Drugs zijn nu eenmaal niet gezond
Tjer zei:Ik hb dat gevoel al bij verschillend drugs gehad
Speed,Coke,etc..
Niets anders dn normaal , Drugs zijn nu eenmaal niet gezond![]()
Oom Klaas zei:Komen die gevoelens niet gewoon door de voorkennis en zit je jezelf een beetje gek te maken?
no_obkiller zei:Het kan natuurlijk ook zo zijn dat na al die tijd te hebben gebruikt je lichaam nu op een keerpunt is aangekomen waardoor elk stofje nu te veel wordt. En meph is nogal heavy, dus verbaasd het me niet dat het die negatieve dingen komen opzetten.
PS, steken in je lichaam en hartstreek. Dat kan duiden op nierstenen, just a thought.
mephuser zei:Ik heb nog geen enkele keer blauwe plekken gehad. Wel ken ik de steken die je bedoeld.
Herken jij misschien ook de geluiden die uit je buik komen? Van die geluiden die je hebt als je erge honger hebt.
Ik heb die dingen de eerste uren nadat ik gestopt ben met het gebruik.
Als ik ga slapen en op mn bed lig, heb ik een drukkend gevoel in mn lichaam en in mn hoofd.
Ik val altijd wel snel in slaap en als ik wakker wordt, heb ik nergens meer last van.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."