Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4mmc eerste snuif doet pijn daarna niet meer

4mmc eerste snuif doet pijn daarna niet meer

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenacht!

Als ik 4mmc snuif is de eerste lijn het pijnlijkst. die brand goed hard in je neus.
Maar als ik bijneem heb ik daar geen last van. Weet iemand toevallig hoe dat komt?
Ben ik al flink verdoofd na de eerste? Of is er iets anders aan de hand?
Of hebben jullie dit allemaal totaal niet? Wat is jullie ervaring?

Groetjes!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is het niet gewoon uw lichaam die went aan "kleine irriatie pijnen"? Mijn neus voelt allesinds nooit verdoofd aan bij 4mmc 😆
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heuj,

Van amfetamine is aangetoond dat het pijn aanzienlijk kan doen afnemen (20-25% zoiets zelfs als ik mij niet vergis), ik gok dat dit voor 4-MMC ook wel kan opgaan. Maar aan het einde van de dag denk ik dat het er simpelweg op neer komt dat wanneer je je dermate goed voelt vervelende sensaties naar de achtergrond gedrukt worden. Beetje vergelijkbaar aan het krabben over een muggenbult, je kunt maar zoveel sensaties tegelijkertijd ervaren.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jmths zei:
Heuj,

Van amfetamine is aangetoond dat het pijn aanzienlijk kan doen afnemen (20-25% zoiets zelfs als ik mij niet vergis), ik gok dat dit voor 4-MMC ook wel kan opgaan. Maar aan het einde van de dag denk ik dat het er simpelweg op neer komt dat wanneer je je dermate goed voelt vervelende sensaties naar de achtergrond gedrukt worden. Beetje vergelijkbaar aan het krabben over een muggenbult, je kunt maar zoveel sensaties tegelijkertijd ervaren.
Klik om te vergroten...
Oke bedankt voor t antwoord!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jari zei:
Oke bedankt voor t antwoord!
Klik om te vergroten...
Er is een theorie die op hetzelfde neer komt als wat ik net beschrijf maar ik ben de naam even kwijt.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jmths zei:
Er is een theorie die op hetzelfde neer komt als wat ik net beschrijf maar ik ben de naam even kwijt.
Klik om te vergroten...
Poorttheorie.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jmths zei:
Poorttheorie.
Klik om te vergroten...
Leuk dat je het topic speciaal terugzocht toen het je te binnen schoot. :tilttearlaugh:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Salvia zei:
Leuk dat je het topic speciaal terugzocht toen het je te binnen schoot. :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
:nerd:
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Pfff die eerste punt doet altijd pijn he godverdomme🤣 en al helemaal als je n flinke punt pakt
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#10
Timovz_ zei:
Pfff die eerste punt doet altijd pijn he godverdomme🤣 en al helemaal als je n flinke punt pakt
Klik om te vergroten...
haha ja man. ik maak altijd lijntjes. best flinke ook man! wat een pijn
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jari zei:
haha ja man. ik maak altijd lijntjes. best flinke ook man! wat een pijn
Klik om te vergroten...
Dat betekent dat jou neus nog intact/gezond is. Een natuurlijke reactie dus. Ik voel daadwerkelijk niks meer wat ik door me neus jaag. Die is wss dus flink beschadigt.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blauweaap zei:
Dat betekent dat jou neus nog intact/gezond is. Een natuurlijke reactie dus. Ik voel daadwerkelijk niks meer wat ik door me neus jaag. Die is wss dus flink beschadigt.
Klik om te vergroten...
Oehhhh. Ja dat is fucked man. Heb je veel door de luchtbuis gehaald?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jmths zei:
Er is een theorie die op hetzelfde neer komt als wat ik net beschrijf maar ik ben de naam even kwijt.
Klik om te vergroten...

Dat was de heer
" Amfe, " met de achternaam wellicht : " Tamine ".... ?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blauweaap zei:
Dat betekent dat jou neus nog intact/gezond is. Een natuurlijke reactie dus. Ik voel daadwerkelijk niks meer wat ik door me neus jaag. Die is wss dus flink beschadigt.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook. Ik snuif altijd met rechts daar voel ik niks meer. Links doet alles super veel pijn. Heb eelt in m’n neus gekregen denk. 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."