Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ganggang💯 zei: Denk dat je niet over 500-750mg heen moet gaan in totaal. Klik om te vergroten... Bedoel je dan in een keer Ganggang💯 zei: De ldlo (lethal dose low) van Mephedrone staat op 143mg/kg lichaamsgewicht. Dus je moet wel aardig je best doen om dood te gaan aan een overdosis Mephedrone in je bloed. Dit betekent natuurlijk niet dat de bijwerkingen niet fataal kunnen zijn op een lagere dosis. Klik om te vergroten... Dankjewel, hier heb ik tenminste wat Aan inplaats van al die wazige hier die niks weten van mij of mijn vriend z’n leven"
"Ganggang💯 zei: Zou het van te voren afwegen en in capsules of vloeitjes doen. Klik om te vergroten... kan het ook in een wc papiertje ofzo? Heb geen vloei in huis"
"Ik ben een jongen van 16 jaar, Heb zowat ervaring met bijna alle drugs, Cocaine, ketamine, 2cb, 4mmc, 3mmc, mdma, xtc, wiet, hasj, salvia, 4FMP, speed, oxycodon, tramadol, xanax Mijn vraag is, zo eens in de zoveel tijd haal ik een gram miauw en een gram ket. Omdat ik er dan gewoon zin in heb. Alleen de dagen na gebruik heb ik er totaal geen behoefte meer aan.Totdat ik 1,5 maand later er ineens weer zin in heb. En het gekke is is dat het altijd Miauw en Keta is. Ergens anders heb ik nooit behoefte aan. Dit is voor mij altijd al zo geweest dat ik gewoon 1/2 keer per maand miauw/keta doe en soms zit er een langere tijd tussen. Ben ik verslaafd aan onder invloed zijn? Ik blow overigens wel elk weekend en vaak ook 1/2 keer doordeweeks. Ik heb ook in de afgelopen maand 24 tramadol geslikt. Omdat ik me daar toch weer iets beter door voelde en het gevoel had dat ik er goed door kon slapen. Ook vaak als ik alleen thuis ben dan pak ik wat alcohol tot ik aangeschoten ben Wat ik dus denk van me zelf is dat ik verslaafd ben aan onder invloed zijn maar eigenlijk is dat pas zodra ik thuis ben. Zodra ik op bed lig in de avond kan ik eigenlijk nooit slapen als ik niet onder invloed ben. Dan denk ik alleen maar aan drugs en wat ik “morgen” ga proberen. De dag er heb ik er dan totaal weer geen behoefte aan. Ik slik nu elke avond 2 paracetamol voor ik ga slapen en dat lijkt wel te werken. Het is dan net alsof mijn lichaam denkt ik ben onder invloed en dan word ik kalm en kan ik slapen. Ik zat er aan te denken om misschien clonazolam voor de dagen dat ik echt gewoon niet kan slapen, maar ik ben bang dat ik daar dan in door ga slaan."
"benzzzy zei: Mephedrone is ook heel verlijdelijk. Klik om te vergroten... Klopt. Zodra ik het op hebt zegt mijn lichaam alleen maar ik wil meer ik wil meer maar dan de ochtend erna totaal geen behoefte meer aan."
"benzzzy zei: Er zijn wijnig drugs die I'm oprecht nooit meer wil doen en mephedrone is daar 1 van. Niet omdat het een slecht ervaring is maar omdat het oprecht te goed is om waar te zijn. Klik om te vergroten... Klopt man, maar mijn lichaam vond het echt niet meer leuk alleen als ik het rook ging ik al haast over mn nek en bij de eerste punt altijd kokhalzen maar als je eenmaal die eerste punt heb gepakt dan moet het hele zakje op."
"Rivalrie zei: Ja bent verslaafd aan ontsnappen/wegrennen voor je gevoel/emotie denk ik. Klik om te vergroten... Ja man De Dunne zei: Hoi. Je bent pas 16 en je ziet het wel juist in al. Het beste is om helemaal geen enkele drug meer te nemen. Niet wat je wil horen maar wel het beste imo. Je hebt bij jezelf bewezen dat je er niet verstandig mee om kan gaan. Vraag desnoods hulp via je huisarts, die heeft geheimplicht naar je ouders. Het klinkt als een roesverslaving. Besef wat harddrugs met een nog groeiend jong brein en lijf doet. En laat die Clonazolam alsjeblieft links liggen... Succes! Klik om te vergroten... Bedankt. Clonazolam ga ik natuurlijk niet halen dat zou het alleen maar erger worden uiteindelijk. Ik ga nu ook meer met vrienden dingen doen laatste tijd waardoor ik er ook minder mee bezig ben."
"Hoi gisteravond heb ik flink veel Ghb en sos op en rond 05:00 had ik het laatst zo’n 2ML Ghb gepakt en toen ging ik slapen, naar mijn weten ben ik niet in slaap gevallen want dat lukte me niet, vervolgens keek ik n tijdje later op me telefoon en was het al 13:00. Ben ik out gegaan? Ik kan me er ook helemaal bijna niks meer van herinneren ik heb denk ik verspreid over de avond 1 gram sos op en zeker zo’n 12ml ghb"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Als jij denkt dat je niet in slaap bent gevallen en je die hoeveelheid GHB hebt genomen.. Ja dan zal je vast out zijn gegaan. Klik om te vergroten... tja heel vaag allemaal😂 bedankt i.i.g"
"Spyro zei: Zo lang je pillen niet getest zijn weet je straks sowieso niet wat je tot je neemt. Maar met 20 mg heb je een goede trip ja. Weet niet of je deze dosis wel in de Efteling moet willen. Ik zelf ben echt mega gevoelig voor trip middelen en ging al kneiter hard op een kwartje, terwijl vrienden van mij er makkelijk 2 hele namen. Klik om te vergroten... Ja ze zijn wel getest op 21MG 2CB man maar eigenlijk elke keer dat ik 2CB had ik echt een zieke bodyload en dat vond ik echt zwaar kut"
"Ganggang💯 zei: Waarom wil je het dan in de Efteling doen? Bodyload hoort erbij.. Klik om te vergroten... omdat het me echt tering vet lijkt"