Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bas zei: Er is wel een app groep, voor sowieso mensen die houden van raw tot hardcore, early, terror etc, haha. Enkele leden en half actieve leden + leden die erbij zitten, maar ook weer niet: @OverdriveO @Gabbertje @DeApotheek @GroteDoppe @Anitaa @Quinn @Pompen @MDMAZING Klik om te vergroten... Klinkt goed, kan je daar zomaar bij komen?"
"Hoe kan ik joinen?"
"Malafide zei: Het heeft mij trouwens wel doen stoppen met blowen. Heb hier wel eens gelezen dat ik niet de enige ben daarmee. De hasj en wiet sloeg na de eerste keer xtc nooit meer hetzelfde in. Na een paar hijzen werd ik al helemaal paranoia en kreeg serieuze angstaanvallen. Ik moest er wel mee stoppen, dat was gewoon niet lekker meer. Dat is dan het enige wat er aan goeds uit gekomen is. Klik om te vergroten... Verder wel gevolgen van het jaren lange misbruik? Ben nieuwsgierig,kan zelf niet goed inschatten hoe schadelijk het mou echt is"
"Lakedance, Rotterdam rave, Mysteryland , qbase , draaimolen festival en door.."