Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"sjaartrol zei: heb je veel moete geeuwen ofzo bijvoorbeeld? want ik heb bij paddos altijd een druk net onder mijn oren, en door die druk kan het zijn da ik ofwel hele tijd lach, ofwel kan ik die druk omzette in een heeelee diepe geeuw... Klik om te vergroten... Ahh geeuwen. Spreek mij daar niet over. Zeker wel 50 keer moeten geeuwen. Een maat geeuwt ook altijd zonder paddo's en iedere keer toen ik daar aan dacht, moest ik geeuwen. Natuurlijk van al het geeuwen begon ik te lachen."
"Ik denk dat ik een soort van immuniteit heb voor paddestoelen. Ik heb al 2 keer paddo's genomen(mexicaanse). Bij alle 2 heb ik 3gram gedroogde genomen en liep ik dronken en telkens wist ik niet meer wat ik de laatste 5 min had gedaan. Heel weinig visueels gezien en ook geen spectaculaire kleuren gezien. Dus ik was gewoon dronken en ik moest bij alles lachen. Na 3 uur waren de paddo's uitgewerkt . Andere vrienden hebben ook 3gram genomen en telkens zien zij iets visueels en veel spectaculairdere kleuren. 1 van hen had bijna een volledige bad trip. De trip duurde bij hen ongeveer 6 uren. Ik zou echt eens willen zien wat zij zien. Nu vraag ik mij af waarom dat het bij mij een volledige andere werking heeft dan bij hen. Moet ik misshien meer nemen?"
"sjaartrol zei: Tigos zei: ... Heel weinig visueels gezien en ook geen spectaculaire kleuren gezien. Dus ik was gewoon dronken en ik moest bij alles lachen. Na 3 uur waren de paddo's uitgewerkt . Andere vrienden hebben ook 3gram genomen en telkens zien zij iets visueels en veel spectaculairdere kleuren... Klik om te vergroten... kijk, dat heeft niets me die paddestoele te make, maar da zit in uw eigen koppeke... uw vriende zulle gewoon veeeeel meer fantasie hebbe dan u, daarom zien zij ook veel meer... of als ge zit te lope van "ik trip nie, ik voel er nix van" sja, idd dan voelt ge er nix van... it's all in ur head Klik om te vergroten... Ik heb meerdere keren geprobeerd om mij iets voor te stellen. Mijne vriend zei stelt u dat voor en ge zult het zien. Ik heb dat geprobeerd maar niks gezien. Wel lagen we in een park en zag ik zo takken van bomen bewegen( niet van de wind), tramsporen die bewogen en een vliegtuig zig zag bewegen maar voor de rest niks en na 3u waren mijn pupillen opnieuw normaal terwijl zij nog volop met wijde pupillen zaten."
"misschien snelle verbranding? of heb je een groot postuur (dan heb je denk ik ook wat meer nodig). paddestoelen duren voor mij ook nooit langer dan 3 uurtjes.. Klik om te vergroten... Hmm. Aan snelle verbranding zou het kunnen liggen maar ik denk dat mijn andere vrienden ook wel een snelle verbranding hebben. Groot postuur kan het zeker niet liggen want de vrienden waren groter. Ik denk dat ik wat meer nodig heb dan de rest. Bij weed moet ik ook meer nemen dan normaal anders voel ik bijna niks."
"Vandaag staan er 4 kleine paddestoelen . één van hen is iets groter dan halve centitmeter! Het schimmel lijkt nu precies op witte pluisjes met vochdruppeltjes op. De set is nu 8 dagen oud, dus het zal wel langer duren dan 10 dagen vooraleer er wat meer paddo's op staan."
"De paddo's zijn nu zo'n 3dagen ver (maandag water in gedaan en dinsdag water uitgegoten). De ene helf is nu al goed beschimelt en de andere helft niet . Mijn vraag is nu of dat het beschimmelen normaal is."
"Ik heb onlangs een kweeksettje van azarius gekocht. Nu bleek toen ik het hoekje wou afkraken dat het bakje niet volledig gesloten was. Ik heb het hoekje dan natuurlijk afgekraakt en er water in gedaan maar het ganse substraat kwam naar boven. Nu vraag ik me af of dat het geen kwaad kan voor de toekomstige paddestoelen."
"Ik hoop dat ik veel paddestoelen krijg. Ik hoop dat er niet te veel bacteriën in gekomen zijn tijdens de verzending. Ik denk dat de kit nog wel inorde is. Het ziet er niet het zelfde uit als de foto's van de handleiding. Het witte gedeelte zit ongeveer overal vanboven en de bruine stukjes zitten maar aan 1 kant. Ook zijn de witte stukjes vol met witte schimmel. Ik weet niet of dit kwaad kan...."
"Moet daar echt geen water meer bij nadat het 12u in water heeft gestaan? Ik vind het nogal raar dat het een week zonder water kan. Momenteel nog geen paddestoelen. Ik zal jullie zeker nog rapporteren over de paddestoelen ."
"Bij mij was het juist omgekeerd. Altijd lachen en bijna niets visueels"