Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"3 matties en ik willen deze lente wat gaan trippen, we hebben alle 4 ervaring met paddo's maar LSD is nieuw. Ik heb het initiatief genomen wat te regelen, maar heb wel wat vragen en opmerkingen: 1 Het zijn twee hele kleine zegeltjes en mijn vraag is of dat genoeg is voor 4 personen? (tis de eerste keer, en ik hoef niet naar planeet Zog, zolang ik maar 'n chille trip heb) 2 De zegeltjes zitten in 'n wietzakje, maar niet in folie o.i.d. Gewoon twee zegeltjes in 'n wietzakje, ik heb het net in m'n kast gedaan (daar is het rond de 20 graden). De verkoper zegt dat als ik het laat testen ik risico loop het kwijt te raken, hij heeft ze zelf al gebruikt en ze werken goed. Wat vinden jullie hiervan? 3 Op vraag 2 verwacht ik 'n antwoord als 'toch laten testen'. Daarom vraag ik in deze vraag: waar? Ik kom dagelijks in Amsterdam, waar kan ik het dan laten testen. peace"
"thanks voor je snelle reactie. Eigelijk word ik niet erg blij van je antwoorden Maar komt het veel voor dat er bijv 'n giftige stof op zit? Die snuiter zei me dat ie het zelf ook al gehad heeft en het goed is. Verder neem ik LSD omdat ik bewustzijn wil creeren, niet per se voor de kick dus ik ben echt wel zoet met 'n kleine dosis denk ik"
"thanks homies (dat was 'n geintje ) We gaan ieder 'n halfje nemen, gewoon rustig. En ik ken de forumgeest hier nog niet zo goed, dus is het begrijpelijk dat jullie afwijzend staan tegenover bepaalde schrijfstijlen of woordjes zoals 'matties'. (al ben ik al langer lid van dit forum dan menig moderator ) Zelf gebruik ik het woord matties bijna nooit, maar als ik schrijf schrijf ik gewoon op wat in m'n hoofd opkomt. De kans is net zo groot dat ik 'vrienden' had gebruikt. bedankt voor de antwoorden mededrugsgebruikers"
"thanks mensen, wel...het zit nu in 'n wietzakje dat volledig luchtdicht is...de gozer zei me dat het prima werkt dan. Ik heb het in m'n red alert 2 doosje gedaan lekker koud Tussen nu en 2 maanden ongeveer zullen we het gaan nemen, is folie echt noodzakelijk? Ik wil namelijk voorkomen dat ik van de voren met m'n vette vingers al LSD eraf dep als ik die zegeltjes aanraak."
"toch maar jullie adviezen opgevolgd heb de zegeltjes zo uit m'n zakje op het folie laten vallen, vervolgens volie eromheen platgedrukt en in het doosje gestopt man kan niet wachten dat zich 'n chille dag aandient om 'ns flink te gaan knallen vanavond iig wietcapuccino dus alvast wat voorpret :P"
"Het worden gedroogde Mexicaantjes die al 'n tijdje in de la zitten van mijn maat ( ervaren tripper) we gaan met 4 man die allemaal al hebben getript ( behalve ik )"
"Ik ga vrijdag ietsjes eerder hihi maar ik zal je wel erover vertellen zaterdag hier op het forum als mijn trip ook doorgaat :P"
"Ik heb twee weken terug met 'n maatje 'n gram super silver haze gemixt met kersen tabak En ik kan je zeggen dat het me bijzonder goed is bevallen Totaal knetter, muziek begon te klinken als de hemel ( vergelijkbaar met paddo trips). Nog nooit had ik dat meegemaakt met marijuana alleen. Maarja ssh is ook niet de eerste de beste shit :P N waterpijp maakt smoken voor mij iig 100 x relaxter"
"Een buurjongen van me ( goeie vriend ) verteld net dat z'n ouders op vakantie zijn, ik ga trippen met een paar goeie vrienden. .. wel grappig dat ik ga trippen bij de buren hoe dan ook het overviel me 'n beetje heb net m'n rijbewijs gehaald dus ik voel me prima, ( ook nog examen voor school maandag) maar aangezien ik morgen niks te doen heb heb ik besloten het te gaan doen het houdt me al een anderhalf jaar bezig, en nu ga ik het dan eindelijk ondervinden ... ik ga denk ik beginnen met n half portie mexicanen, ik voel me prima en ik heb er zin in"
"het worden dus colombiaanse"