Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZometeen eerste keer !

Zometeen eerste keer !

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een buurjongen van me ( goeie vriend ) verteld net dat z'n ouders op vakantie zijn, ik ga trippen met een paar goeie vrienden. .. wel grappig dat ik ga trippen bij de buren :grin: hoe dan ook het overviel me 'n beetje

heb net m'n rijbewijs gehaald dus ik voel me prima, ( ook nog examen voor school maandag) maar aangezien ik morgen niks te doen heb heb ik besloten het te gaan doen

het houdt me al een anderhalf jaar bezig, en nu ga ik het dan eindelijk ondervinden ... ik ga denk ik beginnen met n half portie mexicanen, ik voel me prima en ik heb er zin in :mrgreen:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan wacht je een vrolijke trip :). Veel plezier!
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
het worden dus colombiaanse :rolleyes:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het wordt geweldig denk ik :grin: , alleen een halve is denk ik net iets te weinig om er echt wat van te voelen ik zou 2/3 doen :grin:, veel succes man :grin:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het wordt geweldig denk ik :grin: , alleen een halve is denk ik net iets te weinig om er echt wat van te voelen ik zou 2/3 doen :grin:, veel succes man :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou inderdaad 2/3e of zelfs 3/4e nemen; als dat onder de mensen die je hebt te verdelen is en zo niet dan wat drogen, voor veel mensen is een halve portie te weinig meestal afhankelijk van tollerantie in hersenen en gewicht.
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb vanmiddag getript :grin: .... het was fantastisch .. .we hadeden Colombiaanse ( niet zo sterk ? ) en ik had iets van 10 padootjes gehad ... dus 'n half doosje tot driekwart doosje

het was geweldig :grin: ik ga er nu 'n tripreport over schrijven:wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Colombiaanse niet zo sterk? Die doen het bij mij wel redelijk hoor :) (Hele porties dan)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."