Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit flauwvallen of draaierigheid en duizeliheid na het rechtstaan is gewoon te wijten aan een te lage bloeddruk omdat je bloeddruk de dag ervoor ontzettend hoog was is je lichaam wat aan het "afkoelen" veel zouten eten helpt vaak op langere termijn. als je me niet gelooft google je maar ff"
"Hoi, Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie ervaren als je goede pep op hebt(gesnoven, geen bommetje) mijn bevindingen: ik doe nu 6 maanden pep af en toe in het weekend. Ik heb nog maar 1 keer echt rot-pep gehad waarvan ik heb liggen overgeven. voor de rest spul van minder goede en uitermate goede kwaliteit. Mijn bevindingen zijn dat bij gebruik van uitermate goede kwaliteit, dat ik echt mijn benen niet meer voel omdat mijn lichaam een brok energie is, mijn ogen sperren wagenwijd open en als ik na ongeveer 1 uur over mijn wangen streel heb ik een intens tintelend gevoel. Ik betaal nu 9-10 euro voor kwaliteits spul en ga er echt kei hard op. Meestal is het wel(vind ik toch)als je pep een intense ethergeur heeft weet je meestal wel dat het goeie is. Greetz :P en gebruik met mate"
"er zijn recepten op het web voor het produceren van amphetamine er zijn meer dan 50 verschillende bereidingswijzen ik ga je ze in ieder geval niet geven want het is veel te gevaarlijk omdat je met gevaarlijke en bedwelmende producten werkt o.a. ethyl ether en dergelijke"
"SperSIZEboon zei: als je het laat testen weet je pas echt of het goed is Klik om te vergroten... Ja daar heb je wel gelijk in maar het spijtige is is dat het in belgie niet mogelijk is om je drugs te laten testen maar ik wil weten wat jullie beste ervaringen met pep zijn grtz&kisses"
"exsmoker zei: Wat ik begreep is dat vroeger de soldaten van het amerikaanse leger speed kregen om langer door te kunnen gaan met vechten en mdma gebruikten als waarheidsserum om gevangenen en gijzelaars te ondervragen. Dit ten tijde van de oorlog in Vietnam/Combodja....... beetje offtopic, maarja.... Klik om te vergroten... speed werd door de duitsers gebruikt in de loopgraven om langer wakker te blijven maar werd massaal gebruikt tijdens de val van berlijn born/wikipedia"
"Hoihoi, Weet er iemand van jullie hoe ik goede paddothee zet van gedroogde mexicaantjes. En gebruiken jullie ook additieven? en hoelang en hoe intens zijn de effecten van die thee? en hoeveel gedroogde heb ik nodig voor 2 personen? :P thx en plz stay on topic"
"opgeslagen in mijn schouderblad help me ze komen mij halen, hoihihih mexicaantjes zijn zo lekker"
"-spaceman- zei: eet smakelijk man... ik hou van mexicaans eten! vergeet de chili niet! Klik om te vergroten... ben echt knetter aant worde heb nog juist een joint bijgeblowt. en heb maar grammetje of 2 gedriigde op lof joe al"
"hoi hoi ik heb deze namiddag een bakkie paddo's gekocht maar wil ze houden tot volgend weekend maar ze zeggen dat als er schimmel op komt dat ze niet meer goed zijn hoe ziet deze schimmel eruit?(foto's of omschrijving) en wat als je ze dan toch eet zeer hartelijk dank"
"FILOSOFEREN"