Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alleen TS weet wat voor figuur het is. Maar zou mij zeker niet zomaar laten afpersen door een kansloos dealertje. Voor eigen rechter spelen ook beter van niet. Dan blijft alleen de politie over toch? En nogmaals doe gewoon niks "op de pof"."
""Na 6 tot 8 uur is THC niet meer aan te tonen in speeksel. Een enkele uitzondering (als iemand veel blowt en een zeer slecht gebit heeft) daargelaten. Met bloed zal je langer positief testen dan met speeksel." Bron: https://www.drugsinfo.nl/aantoonbaarheid/verkeer-aantoonbaarheid-in-speeksel "Hasj of wiet (cannabis): als je hebt geblowd, duurt het gemiddeld 6 tot 8 uur voordat je weer mag rijden. Als je regelmatig blowt, duurt het 8 tot – bij extreem gebruik – 40 uur." Bron: https://www.cbr.nl/nl/onveilig-rijg...g/drugs/hoelang-blijven-drugs-in-je-bloed.htm Zou er zelf niet teveel over piekeren. Als je je niet als een wegpiraat gedraagt zal de kans nihil zijn dat ze je speeksel of bloed willen testen lijkt mij. En als ik die regeltjes serieus moet nemen zou ik eigenlijk nooit meer mogen autorijden."
"De regels kloppen wat mij betreft niet. (Wil niet perse zeggen dat je je er dan maar niet aan moet houden) Normaal gesproken mag je met 2 bier op nog gewoon autorijden. Je hebt wel alcohol in je systeem maar niet bijzonder veel dat het echt invloed heeft. Maar met cannabis mag je geen enkele vorm van THC in je lichaam hebben anders ben je theoretisch strafbaar. En dan maakt het niet eens uit of het al lang uitgewerkt is. De werking van cannabis is ongeveer 2 tot 4 uur. Daarna ben je eigenlijk gewoon nuchter genoeg om te rijden. Maar THC kunnen ze tot velen malen langer in je speeksel/bloed/urine aantreffen. Beetje krom allemaal wat mij betreft. Maar het is de wet en daar verander je weinig aan vrees ik."
"Als ik de avond ervoor wat wiet heb gevaped durf ik na 6-8 uur slaap de volgende dag gewoon in de auto te stappen om naar werk te gaan. (Of ik dan teveel THC in mijn bloed heb, geen idee) Stoned of high ben je echt al lang niet meer. (Moet de eerste wiet nog tegenkomen waar ik 4 uur of langer stoned van blijf) Denk dat heel blowend nederland hetzelfde doet als ik. Want anders kun je alleen nog op vrijdag blowen? Als je die max van 40 uur aan zou houden. Een joint roken en vlak daarna in de auto stappen is natuurlijk een heel ander verhaal."
"Meerdere weken lol. Dit bedoel ik dus met het verschil tussen onder invloed zijn of nog ergens wat THC in je lichaam rond hebben dwarrelen. 2 verschillende dingen imo. Tsja de wet is de wet en daar verander je niks aan. Maar dat het niet klopt is wel duidelijk."
"Ik denk dat het zo zit: Ze kunnen cannabis gewoon niet goed testen zoals ze dat met alcohol wel kunnen. Regelmatige blowers hebben altijd teveel THC in hun lichaam. Dus gaan ze niet zomaar willekeurig mensen testen op cannabis. Anders kunnen ze alle regelmatige blowers van nederland van de weg trekken. En dat zijn er een paar honderdduizend. Terwijl ze niet aanzienlijk veel ongelukken maken of veroorzaken. (want de meeste daarvan rijden denk ik niet echt onder invloed) Ik denk dat het vaak na aanleiding is van iets. Iemand die raar weggedrag vertoont. Rode ogen heeft. Auto die naar wiet stinkt. etc etc. Een bevestiging van wat de agent al denkt te merken. Ja dan ben je de sjaak. Maar het is goed om je ervan bewust te zijn dat je mogelijk ook de sjaak kan zijn van een joint van weken terug. Hoe krom het ook is."
"Je hebt pep besteld op het darkweb? Terwijl nederland bekend staat om zijn speed en mdma? En lsd kun je gewoon kopen als RC in de vorm van 1P-LSD. Waarom moeilijk dan als het makkelijk kan?"
"Ben nooit echt zo een drinker geweest. En eigenlijk nogsteeds niet. Maar ergens toch geinteresseerd geraakt in whisky. Begonnen met Jameson maar al vrij snel werd Glenfiddich 12 mijn favoriet. En die krijg ik niet snel overtroffen eigenlijk. De Glenfiddich 15 vind ik niet eens perse lekkerder dan de 12. Hij is wat zachter maar ook gewoon anders. En tsja de 18 misschien ooit nog eens proberen maar daar begint het toch wel aardig prijzig te worden. Mijn Top 5+1 1 Glenfiddich 12 2 Glenfiddich 15 3 Johnnie Walker Green Label 4 Cardhu 12 5 Balvenie 12 6 Johnnie Walker Black Label (Niks bijzonders maar wel lekker imo) Top 5 slechtste 1 Ardbeg 10 🤮 2 McClelland's Islay 🤮 3 Glenmorangie 10 🤮 4 Jack Daniels No7 5 Johnnie Walker Red label Ooit nog proberen: Glenfiddich 18 Aberfeldy 12 Redbreast 12 (Een Jameson 2.0?) Dalwhinnie 15 Glen Moray 12 Macallan 12 Glenfarclas 12 Aberlour 12 (Teveel sherry voor mij?)"
"Snuffelaar zei: Toch nog een halve gram Methallylescaline bijbesteld 😮💨 Klik om te vergroten... Vond je het wat? Ik heb er wat van liggen maar nog niet geprobeerd. Beetje de interesse verloren nadat ik las dat men er vaak buikkramp en weet ik veel wat van kreeg."
"Het gaat al fout bij "op de pof" als dealer moet je dit vermijden en als gebruiker al helemaal. Als je geen geld hebt voor drugs dan blijf er maar even vanaf. Wat je kan doen is de politie inshakelen (of ermee dreigen), een deurbel camera ophangen. En tot slot is pepperspray over de grens verkrijgbaar. Dit lijkt mij toch wel voldoende voor een schuld die je al afgelost hebt."