#1
50mcg en alles daaronder lijkt mij echt zo subtiel. Dat je denkt van merk ik nou iets? Ik weet het niet. Misschien wel. Of toch placebo effect?
heel erg bedankt voor je reactie! en ja, dat stukje dat ik tussen verschillende soorten mensen stond vond ik erg grappig. vond het ook leuk om te zien dat er allemaal soorten mensen waren. ik heb van mezelf niet echt een bepaald soort dans, al kan ik op psytrance toch wat meer als een soort hippie dansen haha.Wat een mooi en liefdevol report! Ik moest ook een paar keer lachen. Muziek voelen met je handen. Kleuren die veranderen door de wind (Pocahontas flashback). De intense verbinding met de mensen. Wat heerlijk! Ik kan me er helemaal in verplaatsen.
"Na een paar keer dansen en rusten weet ik nog dat we een keer aan het dansen waren en we stonden precies tussen techno en psytrance mensen in, die allemaal op een verschillende manier aan het dansen waren. Ik ging dus steeds alle kanten op met dansen."
Die viel op voor mij. En dat je steeds terug keerde naar de chill area. Je luistert naar anderen en beweegt met ze mee, maar je luistert toch ook naar jezelf. Dat is mijn interpretatie ervan. Mooi hoor!
Mooi tripreport!
ik probeer dit een beetje te relateren toen ik zelf 50ug genomen had naar een technofeestje (was mijn eerste keer zo’n sterke dosis). Ik herken de verwondering , maar niet de drive om te dansen! Ik stond aan de vloer genageld naar de lichtjes te kijken, de muziek te voelen, de bomen die wuifden, maar mijn lichaam leek loodzwaar!
Komt het dan door de muziek?
Bijzonder, ik word juist echt los van lsd. Het moment dat de lsd begint te werken begin ik steeds losser te worden met dansen. Heeft misschien ook met de hoeveelheid te maken en de intensiteit. In het begin kon ik ook nooit goed dansen toen de lsd nog heel intens was bij mij, nu heb ik al meerdere keren getript en kan ik ook op hogere dosisen steeds beter dansen.Heb het ook geprobeerd op een feestje. 100mcg. Maar kwam niet in de feest modus op alleen LSD. Visueel ook niet al te spannend in een donkere zaal op de lasers na dan. Voor mij alleen nog LSD op feestjes icm MDMA.
30ug is ook wel een beetje laag denk ik, maar kan voor iedereen anders zijn natuurlijk.Dus bij jou had het meerdere keren nodig voor je er echt los op werd!
De laatste keer had ik slechts 30ug en drie uur later mdma erbij. Nu gaf de lsd mij wel de energie om te dansen, wat verder versterkt werd toen de mdma inkickte.
Komend weekend gaan we naar ADE en dan wil ik met 40ug starten, kijken hoe dit inslaat. En later aanvullen met mdma.
Het was echt geen placebo effect bij mij hoor, ik voel zeker wel wat van 50. Ik vind die dosis een beetje vergelijkbaar met mdma, een beetje dezelfde high en je hebt geen kater na de tijd wat wil je nog meer!50mcg en alles daaronder lijkt mij echt zo subtiel. Dat je denkt van merk ik nou iets? Ik weet het niet. Misschien wel. Of toch placebo effect?
50mcg en alles daaronder lijkt mij echt zo subtiel. Dat je denkt van merk ik nou iets? Ik weet het niet. Misschien wel. Of toch placebo effect?
Ik denk dat ik vrij gevoelig ben, want ik merkte het echt wel. Niet overweldigend, maar gewoon goede zin, lichte euforie, alles net even iets intenser. Ik werd in de hele vibe op het festival meegezogen. Toen ik mdma erbij nam (ca 110 mg) ging het echt meesterlijk, euforie en energie in het kwadraat!30ug is ook wel een beetje laag denk ik, maar kan voor iedereen anders zijn natuurlijk.
En is dat wat mdma erna? Heb zelf nog nooit psychedelics gecombineerd met mdma, wil dat nog wel eens doen maar eerst thuis proberen om te kijken hoe het is.
Ik voelde me ook vervreemd van de mensen maar had daar totaal geen moeite mee op dat moment, ik had geen schaamte! Terwijl ik dat thuis wel heb als ik trip en naar buiten gaIk voel 50ug ook zeker wel, zeker op een festival. Ik doe ook nog wel eens 60ug. Bij hogere dosissen vind ik dat ik te veel dingen raar ga vinden en zie ik vooral gekke mensen en gekke dingen... dan voel ik me meer vervreemd van de rest van het publiek.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."