Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen. Ik heb op DF rondgespeurd, ben het internet afgegaan en ze spreken elkaar overal tegen. Misschien wéét iemand het hier - uit ervaring - zeker: kan je weed (dus niet hasj) puur met een waterpijp blowen en daar goed high van worden? Dus geen BONG maar WATERPIJP of shisha (hier is veel verwarring over blijkbaar). Goed, bong = soort waterpijp maar ff niet te veel op de details afgaan aub. Of moet je er echt tabak bij doen? Want ik rook niet veel meer en zou eigenlijk helemaal van die nicotine/tabakachtige dingen af willen zijn. Ik ben het beu. High = Of zeg je van: nee man het effect van waterpijp is brol... Doe het goed als je puur wilt doen en koop een pijpje, vaporizer of bong. (al is vapo lastig te vinden in België...) Alvast bedankt!"
"pawelonius zei: Je wordt er sowieso high of stoned van. Het punt is alleen dat het zulke grote gaten zijn in de sisha. Wat je kunt doen is nicotine vrije tabak kopen, en dat als dun laagje eroverheen leggen. Anders valt je wiet in het water Of je moet er een gaasje overheen leggen. maar kwa effect werkt het zeker! Klik om te vergroten... Dus gaasje erover zodat de wiet niet in het water valt en je kan het puur doen?"
"IZ420 zei: Ik zie niet waarom je liever wiet puur door een turkse waterpijp zou roken dan door een bong. Ik zie geen verschil, behalve dat het moeilijker is.. Klik om te vergroten... De sfeer..."
"Hislordship zei: Zou moeten kunnen lijkt me? Ik heb er echter altijd fruit tabak bij gebruikt (Fruit tabak+Wiet=Aanrader echt heerlijk) Klik om te vergroten... Ga ik toch wel eens proberen denk ik"
"Bedankt voor de reacties! Ik zal zeker eens weed met een Shisha proberen, maar ik heb toch besloten om een bong te kopen. Zo'n Ice Waterpijp van Azarius, die ziet er fantastisch uit! Fijne 11e november allemaal"
"Aalpoepert zei: TheDarkPoet zei: Bedankt voor de reacties! Ik zal zeker eens weed met een Shisha proberen, maar ik heb toch besloten om een bong te kopen. Zo'n Ice Waterpijp van Azarius, die ziet er fantastisch uit! Fijne 11e november allemaal Klik om te vergroten... Ja! Dan is het hele topic voor niets geweest! :P Klik om te vergroten... Nee want ik wilde echt een shisha gaan halen voor weed mee te roken. Maar uit de reacties heb ik ondervonden dat het niet echt rendeert en dat een bong beter zou zijn... Toch niet zinloos? + Hoeft niemand anders het meer te vragen..."
"Deze zaterdagnacht is mijn trip totaal verkeerd gegaan. Ik had daarvoor flink wat bier gedronken en heb 16 gram van de zwaarste truffels genomen - geen goede combinatie (zelfs niet apart). Het ene moment zat ik te genieten van het 'goddelijke gevoel' terwijl Don't Worry Be Happy opstond. Het andere moment kreeg ik een gevoel van panische doodsangst en wist ik zeker dat ik ging sterven. Ben met m'n vader naar de spoed gegaan want ik zag het gewoonweg niet meer zitten! Het was... Ik ben in de trip gewoon doodgegaan en terug tot leven gekomen - dat was de ergste hallucinatie die ik ooit heb gehad! Maar ga ik het niet meer doen? Tuurlijk wel. Ik voel me nu 100 x sterker en heb een vernieuwd beeld op de wereld gekregen. Ik heb m'n leven zien voorbijflitsen en weet nu wat belangrijk is. Mijn leven begint nu pas. Een bad trip is KUT! Maar het heeft mij genezen. Wat ik oa. geleerd heb: - dat mijn vriendin het belangrijkste wezen op deze planeet is voor mij. - dat weed geen onschuldig middel is, maar een drug die je neer kan halen zonder dat je het weet! Ik blow nu 1 x per week en daar blijft het ook bij. Mijn wilskracht is ook versterkt. Wie weet wordt het 1 x per maand blowen of gewoon niet meer - dat ik geen druppel alcohol meer aanraak. - dat ik geen speed, ghb of hero - dingen die ik zeker een keertje wou proberen - ga aanraken. - coke ga ik niet meer doen. - dat sigaretten NIETS bijdragen tot mijn leven. - dat ik moet leven en niet met bullshit bezig moet zijn Zo jonges, ik wens niemand - zelfs mijn ergste vijand niet - een bad trip toe. Maar het kan zonder dat je het verwacht gebeuren. BE PREPARED! And enjoy your life Thanks for reading"
"ImmortalTech zei: Als je je aan al die punten kan houden door die trip is het juist de beste trip die mogelijk is. Het is ook behoorlijk stom om je klem te zuipen en daarna 1,5 portie truffels te eten. Je vraagt dan gewoon om een bad trip. Bad trips zijn heus wel mogelijk, maar dat komt vooral omdat veel mensen niet nadenken over belangrijke zaken voor ze aan een trip beginnen. Dingen zoals: - Ben ik wel met allemaal mensen die ik vertrouw? - Ben ik in een omgeving waar ik me prettig voel? - Zijn er geen persoonlijke problemen waar ik mee in mn maag zit? - Heb ik het gevoel dat ik het goed heb voorbereid? Als je over dit soort dingen niet nadenkt, is het gewoon logisch dat je een slechte trip krijgt. Klik om te vergroten... Ik had acht pilsjes op een paar uurtjes daarvoor. Was niet dronken maar toch tipsy toen.. Dacht dat de alcohol uitgewerkt was maar alcohol + paddo's = ACHTERLIJK! Domme ik. Heb toch veel bijgeleerd was de beste trip die je kon hebben idd. Volgende keer beter plannen."
"Exceptional Insight zei: TheDarkPoet zei: Maar wat is 'met mate blowen'? Klik om te vergroten... Een nobel streven. Klik om te vergroten... Prachtig"
"Cannabis heeft zijn voordelen en zijn nadelen, en de meeste ervan zijn enkel subjectief te ervaren. Maar kan iemand mij de nadelen geven van 1 keer in de week of in de twee weken puur (zonder tabak) te blowen? Dus met een bong, waterpijp, vaporizer of gewone pure joint? Als ik met tabak erbij rook werkt het bij mij vooral als downer. Gewoon... niets doen, filmpje kijken en wachten tot ik kan gaan slapen. Maar puur heb ik energie en word ik veel interessanter. Voel ik me ook niet dommer. Heb nu twee maandjes elke dag (veel) geblowt en ik kan je zeggen: de nadelen zijn er zeker en vast! Daarom stop ik er nu een tijdje mee en ga dan occasioneel puur blowen. Goed idee?"