Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kj"
"Ahoi, ik ben van plan om naar Maastricht te gaan vandaag, vanuit Belgie. Is het mogelijk van daar nu een coffeeshop binnen te wandelen of niet? Stel ik dat enkel daar een jointje wil roken, mag dat dan wel? Indien niet, is het moeilijk van op straat wiet te kopen? Want ik hoor wel overal dat het drugstoerisme naar de straat verhuist, maar moet je dan bepaalde signalen uitstralen zodat je ze tegenkomt? Is de kwaliteit van straatwiet in orde? Greetz"
"SmartieAndMe zei: En? In Maastricht geweest? Ik kan je verder geen antwoord geven want woon zelf aan de andere kant van het land. Hier kan je als toerist prima halen maar volgens mij blijft dat in het zuiden van het land lastig. Klik om te vergroten... Ik ben er nog niet geweest, want ik wilde niet nodeloos de trip maken en op straat rondstruinen in de hoop op, heeft een erg hoog junkiegehalte naar mijn gevoel. Zo hard heb ik de wiet niet nodig Het is maar, als ik de bus neem van thuis uit ben ik op een half uurtje in Maastricht en vroeger was dat oh zo leuk, gewoon een tripje heen, en ik was voor enkele weken gesetteld. Nu, ik ben wel van plan om enkele shops te proberen, denk niet dat elke shop me zou weigeren al weet ik niet hoe streng ze erop toekijken. Ik zal laten weten wat er gebeurt"
"IK doe hetzelfde als jou, heb ook al boekjes volgeschreven met gedachten , inzichten en visies. Maar ik heb nog niet echt het lef van ze te posten, want wanneer ik nuchter ben, en ze herlees, kijk ik er veel te kritisch naar. Ik herlees ze ook nooit, terwijl als iemand anders ze leest die altijd razend enthousiast is. Maar blij dat ik niet alleen ben"
"kk"
"dus ik kan dat voortaan telkens zo oplossen zonder enig verlies van mijn thc? nn"
"jklljk"