Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTHC in alcohol

THC in alcohol

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TheBlueHulkLid
01-01-2024, 00:00
#1
kj
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
probeer het uit, je zal er heus niet dood door gaan
T
TheBlueHulkLid
01-01-2024, 00:00
#3
kk
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lachen ga je zeker :mrgreen:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deze mag naar de coffeeshop...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aangezien de THC niet in de alchohol zit zal het nog gewoon in de grind resten zitten.

Het effect zal dus hetzelfde zijn als wanneer je je grinder uitklopt en dat rookt. ( wat, indien genoeg, toch zorgt voor een lekker effectje)
T
TheBlueHulkLid
01-01-2024, 00:00
#7
dus ik kan dat voortaan telkens zo oplossen zonder enig verlies van mijn thc?
nn
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
TheBlueHulk zei:
dus ik kan dat voortaan telkens zo oplossen zonder enig verlies van mijn thc?
klinkt very nice, tis bijna droog (heb het een eindje van heteluchtblazer gezet en nu gaat em lekker snel droog) en dan proberen!
Klik om te vergroten...

In principe wel, alleen welke alcohol heb je gebruikt?
Aangezien dit geen 99,9% zal zijn, zullen er nog wel rest stoffen van de alcohol achterblijven.

Ook is het niet slim om een hete luchtblazer icm. een licht ontvlambaar iets te gebruiken?
Is het redelijk veel? Dan is het zelfs gevaarlijk om het lichtknopje aan en uit te zetten ivm. de verdampte gassen.

Ga altijd voorzichtig te werk!
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben benieuwd hehe :mrgreen:
T
TheBlueHulkLid
01-01-2024, 00:00
#10
jklljk
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
TheBlueHulk zei:
Nene het was warme lucht, geen hete lucht, 30 graden ofzo.
Was droog tegen 11u, er lag een groene korst op de bodem. Deze ging er redelijk vlot uit (ik heb pure alcohol gebruikt 98%) en khad zo een half grammetje poeder en gruis. De eerste pief merkte ik vrij weinig van, dus heb ik de rest gewoon tussen de volgende gejaagd, en dat had ik beter ineens gedaan ^^

een tweetal uur volledig van de wereld geweest, de meest fantastische gedachten gehad, en toen een REUSACHTIGE boefkick gehad, echt niet normaal. EN zalig in slaap gevallen ^^
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde niet de warme lucht, maar de electriche vonk die kan ontstaan bij het aan of uit schakelen van de heteluchtblazer of het licht.

De verdampte alcohol hang namelijk nog in de lucht, als een gas.
Dit gas is zeer licht ontvlambaar, wanneer je dus een elektrisch apparaat in of uitschakelt kan er een vonk ontstaan die de hele zooi ontvlamt.

Ooit een huis met een gaslek in de fik zien gaan?
Wanneer er genoeg gas verzameld is, heb je geen dak meer op je huis. Maar dit zal niet van 1 bakje alcohol hoor. But saftey first!

BAM! Zoo'n groote vuurbal jonge!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."