Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet in NL

Wiet in NL

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TheBlueHulkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ahoi, ik ben van plan om naar Maastricht te gaan vandaag, vanuit Belgie.
Is het mogelijk van daar nu een coffeeshop binnen te wandelen of niet? Stel ik dat enkel daar een jointje wil roken, mag dat dan wel?
Indien niet, is het moeilijk van op straat wiet te kopen? Want ik hoor wel overal dat het drugstoerisme naar de straat verhuist, maar moet je dan bepaalde signalen uitstralen zodat je ze tegenkomt?
Is de kwaliteit van straatwiet in orde?

Greetz :stoned:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
En? In Maastricht geweest?

Ik kan je verder geen antwoord geven want woon zelf aan de andere kant van het land. Hier kan je als toerist prima halen maar volgens mij blijft dat in het zuiden van het land lastig.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik woon niet in Maastricht maar wel in Limburg. Hier in Venray in Noord Limburg verkopen ze gewoon wiet aan buitenlanders/toeristen. Ze hebben een hele tijd het ingezetenen criterium gehandhaafd maar nu zijn ze ermee opgehouden. Hoe het in de rest van Limburg of de grensstreken zit weet ik niet.
T
TheBlueHulkLid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
En? In Maastricht geweest?

Ik kan je verder geen antwoord geven want woon zelf aan de andere kant van het land. Hier kan je als toerist prima halen maar volgens mij blijft dat in het zuiden van het land lastig.
Klik om te vergroten...

Ik ben er nog niet geweest, want ik wilde niet nodeloos de trip maken en op straat rondstruinen in de hoop op, heeft een erg hoog junkiegehalte naar mijn gevoel. Zo hard heb ik de wiet niet nodig :)
Het is maar, als ik de bus neem van thuis uit ben ik op een half uurtje in Maastricht en vroeger was dat oh zo leuk, gewoon een tripje heen, en ik was voor enkele weken gesetteld.
Nu, ik ben wel van plan om enkele shops te proberen, denk niet dat elke shop me zou weigeren al weet ik niet hoe streng ze erop toekijken.

Ik zal laten weten wat er gebeurt :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."