Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"shokora zei: Waar blijven die tripreports? Klik om te vergroten... Lijkt me echt mega om te lezen"
"Als het legaal is, graag een link naar site waar ik het kan bestellen"
"K heb ook op paddos in een park gezeten, toen ging het keihard regenen-hagelen en onweeren, eerst scheet ik hem best wel maar daarna voelde ik gewoon de kracht van de natuur, was echt heerlijk en krachtig, allemaal vuur-rode bliksemstrale heb lekker onder een paar bosjes met maten naar het grote spectacel gekeken"
"Dag 9 nog niks te zien, heb ze nu op wat warmere (constante) temp gezet @ 22gr"
"Vlucht 2 ; erg grote paddestoelen worden dit"
"Ik heb geen extra verwarming op mijn kamer, buitentemperatuur is tussen 17-25 graden de laatste en komende weken, dus ik let er niet echt op, op me kamer is het toch altijd rond 20 graden, en ik zie het myselicum goed groeien, dus dat zit vast wel snor"
"http://growbox.org/nl/beschrijving.htm Als je op deze site leest, zie je een totaal andere beschrijving dan bij mushmush.nl , terwijl het duidelijk precies dezelfde kweeksetjes zijn, misschien is hij op growbox een beetje opgeleukd."
"Nice man Volgens mij nog paar dagen idd , gaat hard hea als ze er eenmaal zijn"
"Goed, komt steeds beetje bij beetje witte spul op, nog geen pins te zien though Staat er nu 3 dagen, nog 4-7 te gaan zal k vast wel wat zien hoop k Gebruik je ook iets voor verwarming? , of gewoon de nederlandse temperaturen atm?"
"Klinkt stoer. Lijkt me best gaaf om een keer te beleven, heb wel vaker een bad-trip gehad (bad), waar ik op dat moment best wel parra en vaag was, maar achteraf toch de mooiste en meest avontuurlijke belevenis was je maar in een trip kan beleven, ookal is het angstaanjagend"