"geflipt zei:
Ik gebruik het zelf, maar eerder af en toe, het is en blijft een stof die aan je serotoninen zit... Ik heb van nature een vrij hoge tolerantie voor entactogene middelen zoals MDMA of 5-MAPB, dus mijn dosissen zijn hier minder van toepassing. Als je snuift, hoeveel snuif je dan in een sessie? En hoe vaak zit er tussen elke snuif? Dan heb ik ten minste een idee van wat je tolerantie is.
Klik om te vergroten...
Een vriend had lijntjes voor me gelegd, stuk minder dan voor hemzelf, dit waren vrij platte puntjes van 1cm, ik heb echt geen idee van de hoeveelheid, geen ervaring met snuif doseringen, maar later op de avond heb ik wel wat dikkere lijnen genomen ook, viel allemaal wel goed, nooit echt het gevoel van te hard gaan, en ook geen opvallend merkbare hartkloppingen. Hij schatte in dat ik zo'n 300mg over een tijdsbestek van 8 uur heb gebruikt, allemaal nasaal. Dus ja; +-30mg, elke 45 minuten, 10 keer snuiven.. zo iets?
Toen ik xtc gebruikte, 4 jaar geleden voor het laatst, was 100mg in ieder geval een perfecte dosis voor me, echt een enkele keer een kwartje bijgepakt.
Hoe verhoudt voor jou de 1e MDMA hoeveelheid met jouw ideale 1e 3-MMC dosis? (is afhankelijk van hoe vaak je het gebruikt natuurlijk, maar voor het idee vraag ik het even). Volgens psychonautwiki is de common dosis 3-MMC 1,5-2x zoveel als MDMA.
geflipt zei:
Subtiel, maar niet onaangenaam. Ik neem, verspreid over een hele avond, 2-3 bommetjes, en snuif tussendoor hier en daar een lijn. Zeer fijn, maar na een avond of nacht stopt het voor mij wel. Dan voel ik enkel nog de stimulatie, en krijg ik die 'zweverigheid' niet meer... En dan stop ik er weer een tijdje mee!
Klik om te vergroten...
Klinkt goed, ik ben dus heel erg benieuwd naar het slikken. Ik had namelijk bij het snuiven wel echt wat euforie, dat warme gevoel heel erg, knuffeldrang en praterigheid. Misschien omdat ik al een aantal jaar helemaal geen uppers had gebruikt, dat het erg goed viel. Het heldere, maar ook wel echt los kunnen gaan, open kunnen zijn, dat vond ik vooral het toffe eraan. Ben benieuwd of dit dan nog intenser is als orale dosis. Maar je gebruikt het erg verstandig; even het euforische eruit halen, leuke avond/nacht en dan een tijdje niet doen.
geflipt zei:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik, wanneer ik 3-MMC gebruik, ik meestal het avondeten oversla, en ik denk wel dat dat het effect nog wat versterkt. Maar dat is mijn idee, geen idee of het ook zo is. Sowieso ga je waarschijnlijk niet veel honger hebben tijdens je sessie, dus eet best vooraf. Ik zou minstens een uur wachten daarna.
Klik om te vergroten...
Kan ook inderdaad, en dan gewoon als het uitwerkt even wat goed vullende soep of iets eten, dat je toch de gebruikte energie weer aanvult (en antoxidanten natuurlijk!).
geflipt zei:
Veel succes en laat ons gerust weten hoe het geweest is!
Klik om te vergroten...
Bedankt! Ik kom er nog op terug in het weekend! Ben best enthousiast over dit spul tot nu toe, maar wel echt niet te vaak doen, zou nu dan de derde keer in 1.5 maand worden, maar goed ik kan de bommetjes sessie altijd nog uitstellen natuurlijk!"
In: 3-MMC: Orale dosis
1-1-2024