Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Juist thuis voor de eerste keer een lijntje Kanna extract (x10) gesnoven. Heb 1mg afgewogen en verdeeld in 2 lijntjes (op 1 been kan je niet lopen ). Nog geen 5 minuten geleden en ik begin het al te voelen... Smaakt als coke; niet slecht. Dit lijkt goed spul te zijn, voel me relaxed, maar wel een beetje zweethandjes. Wordt vervolgt..."
"De Kanna werkt ongeveer 2 uurtjes nu. Na de eerste 2 lijntjes van 0.5mg ieder, nog ongeveer 0.5 mg bijgenomen. Totaal nu dus zo'n 1.5mg. Heerlijke high. Beetje xtc achtig, maar relaxter. Ben er wel (bijna) helemaal bij, maar lekker fit en actief en ook redelijk blij. Zweethandjes zijn over. Geen last meer van bijverschijnselen na een hele korte periode van een klein beetje misselijkheid. Echt niet bijzonder hinderlijk. Ben het volledig met Smoken eens: dit is gewoon erg goed spul. Zoals met alles gaat hier denk ik ook op: "Don't overdo it". Was goed voorbereid op zowel de positieve als negatieve effecten. Zo'n beetje alles erover gelezen wat er over te lezen is. Qua dosering ook rustig aan begonnen; je kan altijd bijnemen, maar eruithalen gaat niet . Mellow wiet jointje bij de hand houden om eventuele heftige effecten af te zwakken, maar absoluut niet nodig gehad. Kanna is een vriendelijk spulletje mits je er wijs mee omgaat. Ik laat het nu lekker uitwerken en misschien nog een jointje voor het slapen gaan later. Benieuwd hoe ik er op slaap. Ik haat het om lang wakker te liggen en de halve nacht plafond dienst te hebben. Dit keer dus in een relaxte thuis setting. Zeker ook eens proberen in een party setting. Iedereen in dit forum: BIG thanks voor de nuttige info!"
"Smoken zei: Tip: Heb je een spannende dag of wordt je snel zenuwachtig, dan kan je ook 's ochtends een kleine hoeveelheid nemen, wat zo weer uitgewerkt is, maar toch je ervaren dat je de rest van de dag wat relaxder bent. Klik om te vergroten... Ga ik zeker ook eens proberen. "spannende dagen" komen bij mij nog wel 'ns voor . Wat zou jij als een kleine hoeveelheid van de x10 nemen? Thx voor de tip."
"@ reverb: duidelijk . Zelf ook altijd voorzichtig met (voortijdig) bijnemen. Thx voor de tip! Heb je zojuist een PM gestuurd."
"LadyyyyyK zei: Ik gebruik sinds vorig jaar juni altijd op feesten/festivals XTC, maar de laatste tijd ging mijn vriendin daar niet meer zo goed op.. Nu willen wij op ons volgende festival voor het eerst kristallen gebruiken, maar hebben geen idee hoeveel we moeten nemen. Vrienden raden ons 1 pinktopje aan en pas na 6 uur bij te nemen, is dit een goed advies? Ik las ook dat gewicht van belang speelt, maar anderen zeggen weer van niet. Ik weeg zelf maar 53 kg en mijn vrienden 60 kg. Zij nam vaak 1 pil en ik 1,5 pil, dus weet niet of dat van belang speelt? Ook vroeg ik me af of je na het gebruik van kristallen ook zo'n spacebek krijgt, want na gebruik van XTC loopt ik er altijd vreselijk bij met m'n kop. Klik om te vergroten... Ik heb min of meer hetzelfde gedaan als de vorige antwoorder, maar iets nauwkeuriger. 1. Zorg dat je pure MDMA krijgt uit betrouwbare bron; niet zeker? Laat het testen. 2. Bij de hoofdsponsor van het forum heb ik lege capsules "00" gekocht, ze beantwoorden al je vragen daar eerlijk en deskundig. 3. Bij dezelfde shop een digitaal weegschaaltje (nauwkeurigheid 0.01G) en een capsule makertje voor 34 capsules gekocht. 4. M'n MDMA kristalletjes erg fijn gestampt en capsules van 100mg en 50mg gemaakt. (wel goed apart houden ). Omdat er tegenwoordig zoveel rommel in omloop is of mengseltjes met gevaarlijke stoffen en omdat pure MDMA echt erg smerig smaakt, vond ik dit de beste manier. Zo heb je helemaal zelf in de hand hoe hard je wil gaan en hoeveel je wilt aanvullen op een avond. De gebruikte MDMA heb ik eerder uitgetest door het gewoon onder m'n tong te laten smelten (yuck!) en is absolute klasse; slaat er goed in, lekkere love-feel en hele relaxte come-down. Maar ik merkte ook, dat het "uit de losse hand" heel lastig is te doseren. Bij 1 kristalletje op die manier ging het de ene keer goed, terwijl ik van (wat ik dacht) een kristalletje van dezelfde afmeting het eerste uur helemaal van de wereld was. Met jouw gewicht en MDMA van een goeie kwaliteit, zou ik zeggen: "lekker beginnen met 100mg en 50jes bijnemen (niet te snel...) totdat je lekker gaat. Ik denk dat jij met 150mg goeie kwaliteit een hele avond happy bent. Ik hoop dat dit antwoord je een beetje helpt!"
"d1g1tal1s zei: En ja, MDMA geeft je ook een spacebek. Klik om te vergroten... Daar heb ik niet zoveel problemen mee; heb van mezelf gebruikelijk al een spacebek"
"Alweer goeie info van Ice-Cube en Smoken; thanks guys! Zit een beetje in dezelfde situatie voor komend weekend; juist Kanna genomen (Helemaal top!) en van plan van het weekend wat MDMA te nemen. Blij dat dit zonder problemen schijnt te kunnen!"
"Dus inderdaad gemerkt: combinatie van Kanna / MDMA absoluut geen probleem. Offtopic: heb ook gemerkt dat als ik de vorige dag Kanna heb gebruikt, ik de dag erna, in combinatie met 2 5-HTP pilletjes en een "oppepper" (voedings supplement van De Tuinen, met vnl B1, 2 & 6 en Niacine) mij bijzonder relaxed, maar wel lekker scherp voel. Alweer, helemaal goed"
"Goed report! Ben van plan om binnenkort zelf eens 2c-b te proberen, maar las ook hele vervelende verhalen erover. Dit stelt mij wat gerust."
"Heb onlangs 5gr kwalitatief goeie MDMA poeder gescoord. Omdat dat erg smerig is in m'n mond (heb het wel een paar keer geprobeerd op die manier), heb ik een weegschaaltje en lege capsules aangeschaft. Omdat ik gisteravond half / half van plan was om (alleen) uit te gaan, had ik 1 capsule van 11mg en een van 7 mg klaarliggen. Om 8 uur, twee uur na mijn avondeten de 11 mg geslikt.Op de tong werkt dit spulletje altijd binnen een half uurtje dus toen ik om 8:45 nog niets voelde, heb ik de 7mg ook maar genomen. Om 10 uur een wat vaag gevoel, maar geen overweldigend effect. Dacht misschien dat ze niet zo goed werkten, omdat ik deze week al regelmatig Kanna en eXtreme Energy capsules had gebruikt, ook m'n dagelijkse portie van 2 5-HTP tabletjes was mischien van invloed. om 10:30 een jointje (wiet) gerookt, waar ik direct een vreetkick van kreeg, dus een zak chips leeggegeten en een bak kersen... (lekkere combo :P ). Om 11 uur besloten om niet uit te gaan en m'n bed in gedoken. Was binnen 10 minuten in slaap. Werd om 4 uur vannacht -dus 8(!) uur na m'n eerste cap wakker en was volop in een MDMA-rush; fantastisch relaxed, mooie love-feel. Als ik me uitrekte voelde dat ook al enorm goed; bijna orgastisch gewoon. Ben nog een uur of zo in bed blijven liggen genieten en toen opgestaan. Het is nu zondagochtend bijna 11:00 en voel het MDMA effect nog steeds heel duidelijk. Enigzins spaced-out maar wel erg positief. Zweethandjes, geen overdreven grote pupillen; wel enigzins vergroot. Zit wat te chatten met vrienden die of vroeg opzijn of nu pas thuiskomen. Ondertussen dus 15 uur na de eerste capsule. Heb geen idee wanneer ze zijn gaan werken maar moet ergens tussen 11:00 en 4:00 zijn geweest. Heeft iemand ooit wel eens zo'n vertraagde reactie meegemaakt? Is er echt zo'n groot verschil tussen M op je tong of in een capsule waar het om response-time gaat? Of zouden de chips en kersen een rol hebben gespeeld bij de uitgestelde kick-in?"