Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer MDMA

Eerste keer MDMA

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LadyyyyyKLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik sinds vorig jaar juni altijd op feesten/festivals XTC, maar de laatste tijd ging mijn vriendin daar niet meer zo goed op..

Nu willen wij op ons volgende festival voor het eerst kristallen gebruiken, maar hebben geen idee hoeveel we moeten nemen.
Vrienden raden ons 1 pinktopje aan en pas na 6 uur bij te nemen, is dit een goed advies?
Ik las ook dat gewicht van belang speelt, maar anderen zeggen weer van niet. Ik weeg zelf maar 53 kg en mijn vrienden 60 kg. Zij nam vaak 1 pil en ik 1,5 pil, dus weet niet of dat van belang speelt?

Ook vroeg ik me af of je na het gebruik van kristallen ook zo'n spacebek krijgt, want na gebruik van XTC loopt ik er altijd vreselijk bij met m'n kop.
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Tee zei:
[Ik heb min of meer hetzelfde gedaan als de vorige antwoorder, maar iets nauwkeuriger.

Omdat er tegenwoordig zoveel rommel in omloop is of mengseltjes met gevaarlijke stoffen en omdat pure MDMA echt erg smerig smaakt, vond ik dit de beste manier. Zo heb je helemaal zelf in de hand hoe hard je wil gaan en hoeveel je wilt aanvullen op een avond. De gebruikte MDMA heb ik eerder uitgetest door het gewoon onder m'n tong te laten smelten (yuck!) en is absolute klasse; slaat er goed in, lekkere love-feel en hele relaxte come-down. Maar ik merkte ook, dat het "uit de losse hand" heel lastig is te doseren. Bij 1 kristalletje op die manier ging het de ene keer goed, terwijl ik van (wat ik dacht) een kristalletje van dezelfde afmeting het eerste uur helemaal van de wereld was. Met jouw gewicht en MDMA van een goeie kwaliteit, zou ik zeggen: "lekker beginnen met 100mg en 50jes bijnemen (niet te snel...) totdat je lekker gaat. Ik denk dat jij met 150mg goeie kwaliteit een hele avond happy bent. Ik hoop dat dit antwoord je een beetje helpt!
Klik om te vergroten...

Ik sluit mij hierbij volledig aan. Er is veel brol op de markt.
Laat je substantie eerst testen,
en probeer geringe hoeveelheid eerst eens uit op jezelf.
Ervaren gebruikers ruiken of voelen of de stuff eventueel gaat :rockband: :rockband:
maar test op voorhand met nodige voorzichtigheid.
T
TeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
d1g1tal1s zei:
En ja, MDMA geeft je ook een spacebek. :grin:
Klik om te vergroten...
Daar heb ik niet zoveel problemen mee; heb van mezelf gebruikelijk al een spacebek :sunglasses: :wink:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zes uur tussenpoze is naar mijn mening wat lang, 3-4 max. 5 zou ik zeggen, afhankelijk van dosis en doel.
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij de apotheker kan je capsules krijgen, vraag naar "capsules van 100mg om poeder in te doen."
De kans is groot dat ze je raar gaan bekijken, dus niet bij de apotheker om de hoek.

Je kristallen zo fijn mogelijk malen, en die capsules 3/4 vullen.
Het vereist enige oefening en handigheid, maar zo ben je zeker van een matige dosis
per capsule.

Met de vingers dippen in het zakje ofzo, is sterk af te raden:
-zeer slecht te doseren
-naarmate je eventueel schever wordt gedurende de avond, ga je ook waarschijnlijk
overmoediger of slordiger dippen, en dat kan weleens hard aankomen...

Veel, of teveel MDMA op korte tijd geeft zeker een 'spacebek' als resultaat :grin:
maakt niet uit of het pillen of kristallen zijn.

Voorzichtig, en succes!
T
TeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
LadyyyyyK zei:
Ik gebruik sinds vorig jaar juni altijd op feesten/festivals XTC, maar de laatste tijd ging mijn vriendin daar niet meer zo goed op..

Nu willen wij op ons volgende festival voor het eerst kristallen gebruiken, maar hebben geen idee hoeveel we moeten nemen.
Vrienden raden ons 1 pinktopje aan en pas na 6 uur bij te nemen, is dit een goed advies?
Ik las ook dat gewicht van belang speelt, maar anderen zeggen weer van niet. Ik weeg zelf maar 53 kg en mijn vrienden 60 kg. Zij nam vaak 1 pil en ik 1,5 pil, dus weet niet of dat van belang speelt?

Ook vroeg ik me af of je na het gebruik van kristallen ook zo'n spacebek krijgt, want na gebruik van XTC loopt ik er altijd vreselijk bij met m'n kop.
Klik om te vergroten...

Ik heb min of meer hetzelfde gedaan als de vorige antwoorder, maar iets nauwkeuriger.
1. Zorg dat je pure MDMA krijgt uit betrouwbare bron; niet zeker? Laat het testen.
2. Bij de hoofdsponsor van het forum heb ik lege capsules "00" gekocht, ze beantwoorden al je vragen daar eerlijk en deskundig.
3. Bij dezelfde shop een digitaal weegschaaltje (nauwkeurigheid 0.01G) en een capsule makertje voor 34 capsules gekocht.
4. M'n MDMA kristalletjes erg fijn gestampt en capsules van 100mg en 50mg gemaakt. (wel goed apart houden :)).

Omdat er tegenwoordig zoveel rommel in omloop is of mengseltjes met gevaarlijke stoffen en omdat pure MDMA echt erg smerig smaakt, vond ik dit de beste manier. Zo heb je helemaal zelf in de hand hoe hard je wil gaan en hoeveel je wilt aanvullen op een avond. De gebruikte MDMA heb ik eerder uitgetest door het gewoon onder m'n tong te laten smelten (yuck!) en is absolute klasse; slaat er goed in, lekkere love-feel en hele relaxte come-down. Maar ik merkte ook, dat het "uit de losse hand" heel lastig is te doseren. Bij 1 kristalletje op die manier ging het de ene keer goed, terwijl ik van (wat ik dacht) een kristalletje van dezelfde afmeting het eerste uur helemaal van de wereld was. Met jouw gewicht en MDMA van een goeie kwaliteit, zou ik zeggen: "lekker beginnen met 100mg en 50jes bijnemen (niet te snel...) totdat je lekker gaat. Ik denk dat jij met 150mg goeie kwaliteit een hele avond happy bent. Ik hoop dat dit antwoord je een beetje helpt!
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#7
En ja, MDMA geeft je ook een spacebek. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."