Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en SSRI

XTC en SSRI

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben benieuwd of je al hebt gebeld, ik denk persoonlijk dat de SSRI behoorlijk lang in je lichaam kan blijven maar goed weet dat ook niet en kan het niet vinden zo snel.
Ben wel benieuwd of er iets speciaals is die dag of dat je het net zo goed een week later kan doen voor de zekerheid? Maar goed als er een leuk feest is of iets kan ik me het goed voorstellen :)

Ben benieuwd of ze het weten hoe het precies is met die interacties tussen die twee.
i
ice-cubeLid
01-01-2024, 00:00
#2
25tolife zei:
Ben benieuwd of je al hebt gebeld, ik denk persoonlijk dat de SSRI behoorlijk lang in je lichaam kan blijven maar goed weet dat ook niet en kan het niet vinden zo snel.
Ben wel benieuwd of er iets speciaals is die dag of dat je het net zo goed een week later kan doen voor de zekerheid? Maar goed als er een leuk feest is of iets kan ik me het goed voorstellen :)

Ben benieuwd of ze het weten hoe het precies is met die interacties tussen die twee.
Klik om te vergroten...

Heb er vandaag even geen tijd voor gehad / niet aan gedacht, maar ik ga echt morgen bellen, dan post ik wel wat er is :wink:

Maar dit weekend heb ik afgesproken X te doen met vrienden die van ver komen, en niet zolang hier in de stad blijven, vandaar dat het eigenlijk alleen dit weekend kan. :xtc:

En de voornaamst werkende stof in kanna is Mesembrine, maar ik kan niks vinden over de halfwaardetijd van die stof.
Dit vond ik op internet :
There is at least one known phytoSSRI, mesembrine, which is found in Sceletium tortuosum (aka kanna) (10, 11). Although half-life if mesembrine does not yet appear to have been determined, axiolytic effects from acute doses appear to last for 5-8 hrs indicating a relatively short half-life (11).
Klik om te vergroten...

bron voor geïnteresseerde: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=89492
i
ice-cubeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog even voor de mensen die het willen weten:
Ik heb het gevraagd aan het trimbos instituut, en mij is verteld dat dit verder weinig kwaad kan, dat de werking van Kanna al is uitgewerkt na een paar dagen.

Dus dat wordt vrijdag genieten :xtc:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#4
ice-cube zei:
Nog even voor de mensen die het willen weten:
Ik heb het gevraagd aan het trimbos instituut, en mij is verteld dat dit verder weinig kwaad kan, dat de werking van Kanna al is uitgewerkt na een paar dagen.

Dus dat wordt vrijdag genieten :xtc:
Klik om te vergroten...

Nice!
Ben zelf ook een kanna liefhebber en gebruik het best vaak. Dus is wel goed om te weten dat het wel kan een tijdje ervoor. Volgens mij kan het zelfs nog wel de ochtend, als je in de avond pas een pilletje neemt. Moet geen kwaad kunnen. Uiteraard niet belachelijk veel kanna die ochtend, maar dat spreekt voor zich.

Have fun vanavond!
i
ice-cubeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Smoken zei:
ice-cube zei:
Nog even voor de mensen die het willen weten:
Ik heb het gevraagd aan het trimbos instituut, en mij is verteld dat dit verder weinig kwaad kan, dat de werking van Kanna al is uitgewerkt na een paar dagen.

Dus dat wordt vrijdag genieten :xtc:
Klik om te vergroten...

Nice!
Ben zelf ook een kanna liefhebber en gebruik het best vaak. Dus is wel goed om te weten dat het wel kan een tijdje ervoor. Volgens mij kan het zelfs nog wel de ochtend, als je in de avond pas een pilletje neemt. Moet geen kwaad kunnen. Uiteraard niet belachelijk veel kanna die ochtend, maar dat spreekt voor zich.

Have fun vanavond!
Klik om te vergroten...

Ja fun heb ik zeker gehad! was weer een geslaagd avondje. Zit nu alweer aan de kanna+alcohol+wiet, heerlijk!!
Mag ik vragen op welke gelegenheden je kanna gebruikt, hoeveel, hoevaak, en een extract of gewoon de plant verkruimeld? Mhmmm love kanna..

Stuur anders maar een bericht, anders vallen we het xtc forum lastig met dit offtopic gedoe
T
TeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alweer goeie info van Ice-Cube en Smoken; thanks guys! Zit een beetje in dezelfde situatie voor komend weekend; juist Kanna genomen (Helemaal top!) en van plan van het weekend wat MDMA te nemen. Blij dat dit zonder problemen schijnt te kunnen! :grin:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tee zei:
Alweer goeie info van Ice-Cube en Smoken; thanks guys! Zit een beetje in dezelfde situatie voor komend weekend; juist Kanna genomen (Helemaal top!) en van plan van het weekend wat MDMA te nemen. Blij dat dit zonder problemen schijnt te kunnen! :grin:
Klik om te vergroten...

Ja tooooccchhhh, no problemo :wink:
T
TeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dus inderdaad gemerkt: combinatie van Kanna / MDMA absoluut geen probleem. Offtopic: heb ook gemerkt dat als ik de vorige dag Kanna heb gebruikt, ik de dag erna, in combinatie met 2 5-HTP pilletjes en een "oppepper" (voedings supplement van De Tuinen, met vnl B1, 2 & 6 en Niacine) mij bijzonder relaxed, maar wel lekker scherp voel. Alweer, helemaal goed :)
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik gok dat het wel kan. Maar beter vraag je het een deskundige dan een forum lijkt me.

Offtopic: Is dat leuk kanna?
i
ice-cubeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo,

Ik heb de laatste tijd aardig wat Kanna (Sceletium Tortuosum) gebruikt, en dat is een SSRI.
Ook vandaag heb weer een snuifje Kanna genomen, maar vanaf nu neem ik even een tijd niet meer.

Dit weekend wil ik weer is een xtc pilletje nemen (ja vorige keer is 3 maanden geleden :) ) , maar nou is mijn vraag:
- Is het erg schadelijk om vrijdag xtc te nemen als ik vandaag nog een ssri heb gebruikt?
- Kan dit ervoor zorgen dat ik (veel) minder effect van de xtc ervaar?

Gr. Ice-Cube
k
kumar88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat laatste sowieso.

Je hebt maar 1 stel hersenen bro. Daar moet je het heel je leven meedoen.
Wil je het risico nemen? 8 uur space of brain damage of andere pshy hit.
i
ice-cubeLid
01-01-2024, 00:00
#12
kumar88 zei:
Dat laatste sowieso.

Je hebt maar 1 stel hersenen bro. Daar moet je het heel je leven meedoen.
Wil je het risico nemen? 8 uur space of brain damage of andere pshy hit.
Klik om te vergroten...

Nee ik wil het risico niet nemen, daarom vraag ik het hier. Maar weet je zeker dat dit dan meer schadelijk is? want het lijkt mij dat de ssri allang is uitgewerkt na een stuk of 5 dagen?

Gr
i
ice-cubeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Joopiejo zei:
Ik gok dat het wel kan. Maar beter vraag je het een deskundige dan een forum lijkt me.

Offtopic: Is dat leuk kanna?
Klik om te vergroten...


ja beter bel ik even de drugs info lijn ja, heb je wel gelijk in, maar dacht dat er vast wel mensen aanwezig waren op dit forum met deze kennis.

Offtopic: ja kanna is zeker leuk! Ik had eerst de gewone kanna, en nu een x10 extract. Dit extract ben ik nog meer tevreden over! je hoeft maar een heel klein lijntje te snuiven voor een (licht) euforisch en energiek effect voor ongeveer 30minuten, en daarna ben je lekker rustig en ontspannen. Als ik het rook word ik vooral heel lacherig ervan, en bij orale inname heb ik weinig gemerkt, en dan moet je ook veel meer innemen. Wat wel kan is het in je mond onder je tong houden voor 10 minuten ofzo, dat werkt dan wel weer goed!

Dus moet je maar een keer proberen dan :wink: ik laat het antwoord nog wel weten wat de drugs infolijn mij verteld.

GR

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."